Μετά το LFA, αυτό είναι σίγουρα το πιο εντυπωσιακό Lexus των τελευταίων ετών.
Ασφαλώς και δεν αναφερόμαστε μόνο στη σχεδίαση, κάτι που ούτως ή άλλως είναι υποκειμενικό, αλλά κυρίως στις τεχνικές περγαμηνές του ιαπωνικού κουπέ. Τι ακριβώς, όμως, είναι το νέο Lexus LC500; Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα 2+2 θέσεων σπορ κουπέ, που βασίζεται στο πρωτότυπο LF-LC που είδαμε στην ίδια Διεθνή Έκθεση, το 2012.
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, συναντάμε έναν 5λιτρο V8 κινητήρα με φυσική αναπνοή. Ναι, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που φιλοξενούν κάτω από το εμπρός καπό τους τα RC F και GS F. Η ισχύς του καθορίστηκε από τους Ιάπωνες μηχανικούς στους 467 ίππους, οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους στις 7.100 σ.α.λ. Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την… αμέριστη αρωγή ενός 10τάχυτου κιβωτίου, που σε αντίθεση με την μόδα(;) της εποχής μας, δεν υιοθετεί την τεχνολογία διπλού συμπλέκτη.
Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, η Lexus ανακοινώνει πως το LC500 Coupe χρειάζεται περί τα 4,5 δλ. προκειμένου το ταχύμετρο να φτάσει στην ένδειξη «100».
Θέλοντας να ενισχύσουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, οι μηχανικοί ενσωμάτωσαν στο σύστημα εξαγωγής του ήδη… μελωδικού ιαπωνικού V8 ένα σύστημα βαλβίδων που μεταβάλλει την ηχητική του ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής του 5λιτρου αυτού διαμαντιού. Συν τοις άλλοις, το σύστημα πέδησης αποτελείται από 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σε συνδυασμό με τροχούς διαμέτρου 20 ή 21 ιντσών.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το νέο LC500 Coupe είναι το πρώτο μοντέλο που «χτίζεται» πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα GA-L. Προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, οι Ιάπωνες έκαναν εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών, όπως είναι το αλουμίνιο, το οποίο συναντάται στα στοιχεία της ανάρτησης, καθώς και τα ανθρακονήματα (βλ. οροφή).
Οι δημιουργοί του αυτοκινήτου αναφέρουν ότι η κατανομή του βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα εμπίπτει στην αναλογία 52/48.
Και το σημαντικότερο, ίσως: το νέο LC500 Coupe δεν είναι πρωτότυπο, αλλά ένα μοντέλο που λίαν συντόμως θα ενταχθεί στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας. Δε μένει παρά οι ιθύνοντες της να οριστικοποιήσουν το ακριβές χρονοδιάγραμμα._Χ.Α.