Η Ford ανακοίνωσε ότι το νέο Kuga θα εξασφαλίζει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του βελτιώνοντας ταυτόχρονα την αυτονομία κίνησης έως και 28% κατά μέσο όρο.
Το νέο Kuga αποτελεί το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford και συγχρόνως το πρώτο που προσφέρεται με ήπια υβριδική, υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία. Την ίδια στιγμή, οι κινητήρες του υποστηρίζονται από σημαντικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις στους τομείς της αεροδυναμικής και του βάρους.
Με τη συμβολή της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, το Kuga επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης, εκπομπών CO2 και αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας από οποιοδήποτε μεσαίο SUV, αφού μπορεί να διανύσει 72 km κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (NEDC).
Συγκρίνοντας τους κινητήρες του νέου Kuga με τους αντίστοιχης απόδοσης και προδιαγραφών του απερχόμενου μοντέλου, η κατανάλωση καυσίμου εμφανίζεται τώρα βελτιωμένη κατά 28% (NEDC). Αν στην όλη εξίσωση συμπεριλάβει κανείς το νέο Kuga Plug-In Hybrid, το οποίο έχει την ικανότητα να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας, η μέση κατανάλωση καυσίμου στο σύνολο της γκάμας εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 31%.
Το Kuga Plug-In Hybrid και το Kuga EcoBlue Hybrid (το τελευταίο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt) εισάγουν εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης για πρώτη φορά στο Kuga. Και οι δύο αυτές εκδόσεις θα διατίθενται ήδη με το λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το Kuga Hybrid με αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία. Το νέο Ford Kuga θα διατίθεται επίσης με τους προηγμένους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, Ford EcoBlue και Ford EcoBoost αντίστοιχα.
Το νέο Kuga είναι το πρώτο SUV που βασίζεται στη νέα, παγκόσμια και ευέλικτη πλατφόρμα της Ford με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, η οποία υποστηρίζει σημαντικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική, προς όφελος της απόδοσης, καθώς και μειώσεις σε βάρος, έναντι των απερχόμενων μοντέλων, μέχρι 80 kg. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει μειώσει το βάρος στο σύνολο της κατασκευαστικής δομής του νέου Kuga. Μεταξύ των «μέτρων εξοικονόμησης» που συνετέλεσαν προς την κατεύθυνση αυτή είναι οι αλουμινένιοι βραχίονες ελέγχου της ανάρτησης (- 6,8 kg), ένας συνθετικός-αλουμινένιος προφυλακτήρας (- 6,1 kg) και το ελαφρύτερο σύστημα πέδησης, που εξοικονομεί με τη σειρά του 0,8 kg.
Η αεροδυναμική απόδοση του νέου Ford Kuga έχει βελτιωθεί συγκριτικά με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου, παρά την αύξηση των συνολικών διαστάσεων του αμαξώματος. Τα βελτιστοποιημένα καλύμματα-ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, οι τσιμούχες στις πόρτες και οι ράγες οροφής που δεν προεξέχουν συμβάλλουν καθοριστικά στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά περίπου 4%.
Kuga Plug-In Hybrid:
- Συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια με μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh.
- Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και αυτόματα εν κινήσει, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.
- Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει σε EV Auto συμπληρώνοντας για μέγιστη οικονομία καυσίμου την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας
Kuga EcoBlue Hybrid:
- Ο 2.0L EcoBlue diesel κινητήρας των 150 ίππων αναβαθμίζεται με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογία 48-volt.
- Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt.
- Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Με το σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου.
Kuga EcoBoost:
- Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost διατίθεται σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους. Με την υποστήριξη του πρώτου στη βιομηχανία συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες κίνηση με χαμηλά φορτία.
Kuga EcoBlue:
- Οι κινητήρες 2.0L EcoBlue και 1.5L EcoBlue που αποδίδουν αντίστοιχα ισχύ 190 ίππων και 120 ίππων βελτιστοποιούν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων με συστήματα και τεχνολογικές εφαρμογές όπως ο ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και η ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής.
Kuga Hybrid:
- Η συγκεκριμένη έκδοση του νέου Ford Kuga αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, χρησιμοποιώντας ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. H μονάδα κίνησης συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο, power-split κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει εξελίξει η Ford.
Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
- Kuga Plug-In Hybrid, κατανάλωση καυσίμου από 1,2 l/100 km, εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 1,4 l/100 km και 32 g/km WLTP) με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 km NEDC (56 km WLTP).
- Kuga EcoBlue Hybrid, κατανάλωση καυσίμου από 4,3 l/100 km, εκπομπές CO2 από 111 g/km NEDC (από 5,0 l/100 km και 132 g/km WLTP).
- Kuga 1.5L EcoBoost, κατανάλωση καυσίμου από 5,5 l/100 km, εκπομπές CO2 από 125 g/km NEDC (από 6,6 l/100 km και 150 g/km WLTP).
- Kuga 1.5L EcoBlue diesel, κατανάλωση καυσίμου από 4,2 l/100 km, εκπομπές CO2 από 109 g/km NEDC (από 5,1 l/100 km και 133 g/km WLTP).
- Kuga 2.0L EcoBlue diesel, κατανάλωση καυσίμου από 4,8 l/100 km, εκπομπές CO2 από 127 g/km NEDC (από 5,9 l/100 km και 155 g/km WLTP).