Η ιταλική κυβέρνηση δίνει γη και ύδωρ ώστε το νέο SUV της Lamborghini να παραχθεί εντός έδρας.
Η ιταλική κυβέρνηση δίνει γη και ύδωρ ώστε το νέο SUV της Lamborghini να παραχθεί εντός έδρας.
Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές από τη γείτονα χώρα, η Lamborghini βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν οι ιθύνοντές της δώσουν το οριστικό «οκ» προκειμένου το πρώτο σύγχρονο SUV μοντέλο της διάσημης ιταλικής μάρκας πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής. Με τις τελικές αποφάσεις της εταιρείας, αλλά και της «μαμάς» VW, η οποία, κακά τα ψέματα, ελέγχει τις τύχες της διάσημης μάρκας από τη Σαντʼ Άγκατα, να μετατίθενται, όπως όλα δείχνουν, για τα τέλη του προσεχούς Ιουνίου, η ιταλική κυβέρνηση και προσωπικά ο ίδιος ο πρωθυπουργός της χώρας, Matteo Renzi, φαίνεται να μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο θέσπισης ευνοϊκών φορολογικών κινήτρων που θα αποτελέσουν τον καθοριστικό παράγοντα ώστε το νέο αυτό μοντέλο να παραχθεί εντός… συνόρων και όχι σε κάποια εξωχώρια κατασκευαστική μονάδα. Προς την κατεύθυνση αυτή, η ιταλική πολιτεία φαίνεται πως είναι διατεθειμένη να εξασφαλίσει προς όφελος της Lamborghini φορολογικές ελαφρύνσεις που θα αγγίζουν έως και τα 100 εκ. ευρώ αρκεί η συναρμογή του εν λόγω μοντέλου να γίνει στη Ιταλία σε εγκαταστάσεις που θα απασχολούν τουλάχιστον 300 νέους υπαλλήλους.
Αξίζει να θυμίσουμε πως το νέο SUV της Lamborghini θα βασίζεται εν πολλοίς στο πρωτότυπο Urus, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012 στην Έκθεση του Πεκίνου. Μέχρι στιγμής άγνωστο παραμένει τι ακριβώς θα… κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό του εν λόγω μοντέλου, μιας και οι Ιταλοί εξετάζουν ενδελεχώς όλα τα πιθανά σενάρια. Ποια είναι αυτά; Το πρώτο αφορά τη… μετεγκατάσταση του γνωστού ατμοσφαιρικού V10 της Huracan, ενώ το δεύτερο, το οποίο είναι ίσως και το πλέον επικρατέστερο, τη «μετακόμιση» από το στρατόπεδο του VW Group του προηγμένου υβριδικού συστήματος κίνησης του Audi Q7. Όπως και να έχει, το βέβαιο είναι πως το νέο αυτό υπερ-SUV, όταν και αν τελικά πάρει το τελικό «οκ», θα δώσει στη Lamborghini μια πολύ σημαντική εμπορική ώθηση, ιδιαίτερα σε αγορές στις οποίες τα αυτοκίνητα του είδους γνωρίζουν ολοένα και υψηλότερη αποδοχή, όπως στις ΗΠΑ και ασφαλώς στην Κίνα._Χ.Α.