Με αφορμή τη νίκη του στο GP του Μονακό στις 13 Μαΐου του 1956 πίσω από το τιμόνι της Maserati 250F, η ιταλική εταιρεία αποτίει σήμερα φόρο τιμής στον Sir Stirling Moss «υπογράφοντας» ένα από τα πρωτότυπα της νέας ΜC20 που θα παρουσιαστεί μετά το τέλος του καλοκαιριού.
Η 13η Μαΐου του 1953 ήταν μια μέρα-ορόσημο για τη διάσημη εταιρεία από τη Modena της Ιταλίας, καθώς ο Sir Stirling Moss, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 12 Απριλίου σε ηλικία 90 ετών, πήρε τη νίκη στο GP του Μονακό πίσω από το τιμόνι της Maserati 250F κρατώντας μάλιστα τα ηνία καθ’ όλη τη διάρκεια των 100 γύρων του αγώνα. Το κορυφαία αυτή επίδοση συμπλήρωσε ιδανικά η επίδοση του Γάλλου οδηγού της Maserati, Jean Behra, ο οποίος επάξια κατάφερε να ανέβει στο εν λόγω GP στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ο Sir Stirling Moss, ο οποίος σημείωσε 16 νίκες σε 66 αγώνες στους οποίους συμμετείχε στο Π. Π. της F1, είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς του είδους, ο οποίος όμως ποτέ δεν κατάφερε να κερδίσει το στέμμα. Αντ’ αυτού, μπόρεσε να ολοκληρώσει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάκτησης σε τέσσερις περιπτώσεις και τρίτος σε τρεις διοργανώσεις του παγκόσμιου πρωταθλήματος της F1. Για το λόγο αυτό, ήταν γνωστός ως «ο βασιλιάς χωρίς στέμμα». Στη σεζόν του 1956 και σε κάποιους αγώνες του 1957, ο Sir Stirling Moss οδήγησε την αγαπημένη του, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει, Maserati 250F, με την οποία ηττήθηκε μόνο από τον Juan Manuel Fangio, ο οποίος και κατέκτησε τον τίτλο το 1957 πίσω από το τιμόνι του ιταλικού μονοθεσίου.
Ο Sir Stirling Moss οδήγησε επίσης για λογαριασμό της Maserati τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S.
Θέλοντας να αποτίσουν φόρο τιμής στον σπουδαίο αυτό Βρετανό οδηγό, οι ιθύνοντες της Maserati «υπέγραψαν» με το όνομά του ένα από τα πρωτότυπα εξέλιξε της νέας MC20, η οποία θα τροφοδοτείται από έναν εντελώς νέο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί από την ίδια την Maserati.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα MC20, η οποία θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα σηματοδοτήσει την επάνοδο της Maserati στους αγώνες – η πρώτη παρουσία της ιταλικής εταιρείας στο εν λόγω τερέν έγινε το 1926 με το Tipo 26. Επί της ουσίας, η αγωνιστική παραλλαγή της MC20 θα αποτελέσει για τους Ιταλούς την «επόμενη μέρα» σε σχέση με την αντίστοιχη εκδοχή της εμβληματικής MC12, η οποία σηματοδότησε το 2014 την επιστροφή της εταιρείας στους αγώνες ύστερα από αποχή 37 συναπτών ετών.