Τέσσερις μήνες μετά από το τέλος των μετρήσεων στην Θήβα άνοιξε για τις μετρήσεις η πόρτα του Αεροδρομίου στο Ελληνικό, μετά από συντονισμένες προσπάθειες των Τεχνικών Εκδόσεων παράλληλα με τις εταιρείες Mototech, Imako, Hachette – Rizzoli. Η Κτηματικής Υπηρεσίας του Δημοσίου (ΚΕΔ) στην αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η διαχείριση του χώρου, ανταποκρίθηκε δείχνοντας την απαραίτητη ευαισθησία.
Έτσι το νέο «πεδίο βολής» των «4Τροχών» και των υπολοίπων εντύπων που εκδίδονται από τις παραπάνω εταιρείες είναι πλέον η ευθεία μήκους 1.800 + μέτρων και 60 μ. πλάτος, που μέχρι πρότινος προσγειώνονταν τα airbus και τα Jumbo.
Η ασφάλεια για ανθρώπους και μηχανές είναι δεδομένη, ωστόσο η άσφαλτος της οποίας η πρόσφυση δεν έχει σχέση με αυτή των κοινών ελληνικών δρόμων, που όλοι γνωρίζουμε, κολακεύει αρκετά την απόδοση των φρένων. Το Santa Fe για παράδειγμα, στο Ακραίφνιο (η ευθεία που μεσολάβησε από την Θήβα στο Ελληνικό), σημείωσε 62,8 μ. από τα 120 χλμ./ώρα όταν στο χώρο του Αεροδρομίου κατέβηκε στα 58,2 μ.
Θα πρέπει, λοιπόν, να λάβετε υπόψη στο εξής ότι οι μετρήσεις ακινητοποίησης θα διαφοροποιούνται σε κάποιο βαθμό από τις πραγματικές επιδόσεις στο δρόμο.