X
Επικαιρότητα

Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012: Πως ψήφισαν οι 4ΤΡΟΧΟΙ

Τα Fiat Panda και VW up! ήταν οι βασικοί διεκδικητές του φετινού τίτλου, με το ιταλικό μίνι να επικρατεί. Δείτε την αναλυτική ψηφοφορία και την αιτιολόγηση των εκλεκτόρων των 4Τροχών.

Τα Fiat Panda και VW up! ήταν οι βασικοί διεκδικητές του φετινού τίτλου, για το «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς», με το ιταλικό μίνι να επικρατεί στην τελική ψηφοφορία των 29 εκλεκτόρων του θεσμού. Φυσικά κάθε μέσο και κάθε εκλέκτορας έχει τη δική του φιλοσοφία με βάση την οποία αξιολογεί τα υποψήφια αυτοκίνητα. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε την αναλυτική ψηφοφορία και την αιτιολόγηση των εκλεκτόρων των 4Τροχών:

Έτσι απλά
Χωρίς να φέρει εξεζητημένες τεχνολογικές λύσεις, το
up! αποδεικνύεται ό,τι καλύτερο οδηγικά έχει να επιδείξει η κατηγορία. Όσο για την επικράτησή του επί του “ικανότερου” σε πρακτικό –τουλάχιστον- επίπεδο Panda, φυσικά ανατρέξτε στο, συγκριτικά, χαμηλότερο κόστος κτήσης._Ελένη Ξενάκη

Ψηλά!
VW up! και το Fiat Panda ήταν τα αυτοκίνητα, τα οποία, κατά τη γνώμη μου, έθεσαν σοβαρή υποψηφιότητα για το ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς 2012. Μικρά, οικονομικά, καλοφτιαγμένα και σύγχρονα με τις απαιτήσεις της εποχής. Δύσκολη η τελική επιλογή του Επέλεξα το up!, που έγινε λαμβάνοντας υπόψη και τη χαμηλότερη τιμή αγοράς του._Νίκος Κουνίτης

Μικρά, σωστά και οικονομικά!

Δεν θα μπορούσαμε να ψηφίσουμε με διαφορετικό κριτήριο, ειδικά τ
o 2012. Τα μικρά, οικονομικά και πλήρη «πακέτα» πόλης, τώρα και για τα επόμενα χρόνια, θα αποτελέσουν το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο της ελληνικής οικογένειας. Φέτος βρεθήκαμε στην ευχάριστη-δύσκολη θέση να πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο κορυφαίες προτάσεις της κλάσης, με το VW up! να μας κερδίζει τελικά εξαιτίας της γενικής αίσθησης που μας χαρίζει, ακόμη και απέναντι στο μεγάλο όνομα της κατηγορίας «Α», το Fiat Panda._Μανώλης Σαλούρος

Στο πνεύμα της εποχής
Εν έτει 2012, με τα εισοδήματα και φυσιολογικά την αγορά να συρρικνώνεται, δεν έχεις περιθώρια για όνειρα. Το κόστος κτήσης, η χρηστικότητα και η κάλυψη αναγκών με το μικρότερο δυνατό κόστος σε βάθος χρόνου παίζουν πλέον το ρόλο τους στην αγορά, αλλά και στην κριτική ενός μοντέλου. Σε αυτό το πνεύμα, λοιπόν, οι επιλογές ήταν αρκετές, προκαλώντας αυτό που ονομάζουμε ευχάριστο πονοκέφαλο, ειδικότερα με την
VW να μπαίνει στην κατηγορία των «μικρών» με την παρουσίαση του up!, αλλά και την Fiat να παρουσιάζει την νέα εκδοχή του Panda. Τι και αν οι Γερμανοί ΔΕΝ είναι φίλοι μας; Το up! σε κερδίζει τόσο με τις προδιαγραφές του, όσο και με την αίσθηση κατασκευής μεγαλύτερης κατηγορίας που προσφέρει._Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Σημεία των καιρών
Η προσπάθεια της VW με το up! είναι εξαιρετική, ειδικά στους τομείς των οδικών χαρακτηριστικών, του πολιτισμένου χαρακτήρα και της εκμετάλλευσης των χώρων. Έτσι απέκτησε προβάδισμα έναντι του μεγάλου αντιπάλου, που δεν είναι άλλο από το Fiat Panda. Ολοκληρωμένες προτάσεις όπως το Ford Focus και η σειρά 1 της BMW δεν θα μπορούσαν, επίσης, να περάσουν απαρατήρητες._Σωτήρης Τσαντίλης
ΠΩΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΡΕΣ ΤΩΝ 4ΤΡΟΧΩΝ
Ε.Ξ.
Ν.Κ.
Μ.ΣΑΛ.
Σ.Τ
Π.Τ
ΣΥΝΟΛΟ
Audi Q3
2
3
2
1
1
9
BMW σειρά 1
1
2
1
3
1
8
Citroen DS4
1
1
2
1
2
7
Fiat Panda
5
5
4
4
4
22
Ford Focus
4
4
3
4
4
19
Kia Rio
1
1
2
2
2
8
Lancia Ypsilon
1
0
1
1
1
4
Nissan Micra
1
0
1
1
1
4
Toyota Yaris
3
2
3
2
3
13
VW up!
6
7
6
6
6
31
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!