Επίσημη έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), στο πρώτο μεγάλο εργοτάξιο (Νεάπολη–Άγιος Νικόλαος).
Tο πρώτο εργοτάξιο του Bόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι γεγονός. Tο πρώτο έργο (Νεάπολη–Άγιος Νικόλαος) θα είναι έτοιμο μετά από τρία χρόνια, χρηματοδοτούμενο εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το πρώτο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), Νεάπολη- Άγιος Νικόλαος, μήκους 22 χλμ., έχει πάρει πλέον τον δρόμο της υλοποίησης, ως δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22 χλμ. υλοποιείται με ΣΔΙΤ, κόστους 290 εκατ. ευρώ, με τα 90 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ακολουθεί σύντομα η διαγωνιστική διαδικασία για το μεγαλύτερο τμήμα του έργου, το Χανιά – Ηράκλειο, μήκους 157 χλμ. Θα πραγματοποιηθεί με Σύμβαση Παραχώρησης, προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ.
Η δεύτερη φάση του διαγωνισμού προχωρά χωρίς παρεκκλίσεις. Σταθερός στόχος παραμένει να υπάρχουν εργοτάξια σε όλα τα τμήματα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) μέχρι τις αρχές του 2024. Επιπλέον, προχωρά και η μελετητική ωριμότητα τόσο για το τμήμα Κίσσαμος- Χανιά, όσο και για το τμήμα Άγιος Νικόλαος- Σητεία, ώστε να πάρουν και αυτά το δρόμο της υλοποίησης.
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) θα είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευάζεται σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μόνο από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στην Κρήτη, έργα ύψους άνω των 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.