Τα μικρά βρίσκονται στο επίκεντρο, με την γκάμα της Fiat να εμπλουτίζεται με ένα νέο μοντέλο.
Πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα στο 2025, θα έχει το νέο Fiat Grande Panda. Με όνομα βαρύ και ιστορία που ξεκινάει από το 1980, το Panda είναι ένα μοντέλο στο οποίο η Fiat έχει βασίσει τόσο πολλά και έχει πετύχει ακόμα περισσότερα σε απήχηση και εμπορικότητα.
Το Panda αποκτά ένα πρόθεμα, το «Grande» που έχει χρησιμοποιηθεί παλαιότερα και στο Punto. Εδώ έχει δυο ερμηνείες, καθώς πέρα από το προφανές, που αφορά το μέγεθος του αυτοκινήτου, αφήνει ανοιχτό το παράθυρο για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία το Panda που ήδη κυκλοφορεί.
Δείτε επίσης: Οι πρώτες εντυπώσεις μας από το Fiat Grande Panda
Το επερχόμενο Grande Panda πατάει σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία θα αποτελέσει κοινό παρονομαστή και στα μοντέλα που θα δούμε από τη Fiat μέχρι το 2027. Διακρίνεται για την τετραγωνισμένη του σχεδίαση, που παραπέμπει στο μοντέλο πρώτης γενιάς.
Διατηρεί τον χρηστικό χαρακτήρα που καθιέρωσε το ιταλικό μοντέλο στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, ενώ παρουσιάζεται με νέες έξυπνες ιδέες που ενισχύουν τη χρηστικότητά του, όπως το ενσωματωμένο καλώδιο φόρτισης που αναδιπλώνεται μόνο του, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Αναμφίβολα παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, με το μικρό 3,990 μ. μήκους μοντέλο να έχει και χώρους ικανούς, μέχρι και για πέντε άτομα, με αποσκευές 361 λίτρων. Θα είναι διαθέσιμο ως ηλεκτρικό με αυτονομία που θα αγγίζει τα 320 χιλιόμετρα και απόδοση τους 113 ίππους, αλλά και ως υβριδικό με mild hybrid σύστημα απόδοσης 100 ίππων και κινητήρα 1,2 λίτρων turbo.
Στην ίδια λογική, με ήπια υβριδική τεχνολογία, θα είναι διαθέσιμο του Fiat 500. Ένα μοντέλο που φαίνεται να ακολουθεί αντίστροφη φορά από τα υπόλοιπα, καθώς επιστρέφει από ηλεκτρικό που κυκλοφορούσε σε θερμικό, με κινητήρα, τον γνωστό 3κύλινδρο 1.2 του Ομίλου Stellantis. Η κίνηση αυτή αναμένεται να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του μικρού ιταλικού μοντέλου, κάτι που δεν κατάφερε να πετύχει η ηλεκτρική εκδοχή του. Αναμένουμε να δούμε την επιβεβαίωση…