X
Επικαιρότητα

Τι αλλάζει στην Παραλιακή – Πώς θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας – Σουνίου από την Περιφέρεια Αττικής. Αναμένεται μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40%.

Συνεχίζονται και τον Ιούλιο οι εργασίες βελτίωσης του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας-Σουνίου από την Περιφέρεια Αττικής, στη βάση σχετικής μελέτης με στόχο την άρση επικινδυνοτήτων, που έχει υλοποιήσει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός της Περιφέρειας «Νέα Μητροπολιτική Αττική». Με την ολοκλήρωση της εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών, στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40%.

Ειδικότερα οι εργασίες που υλοποιούνται ενισχύουν την οδική ασφάλεια με συστήματα αναχαίτισης οχημάτων και συστήματα απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης. Μέχρι στιγμής έχει αυξηθεί ο βαθμός αντιολησθηρότητας και πρόσφυσης με το νέο ασφαλτοτάπητα ενώ έχει ενισχυθεί ήδη η οριζόντια και η κάθετη σήμανση με νέες διαγραμμίσεις και νέες πινακίδες ΚΟΚ .

Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά στην Αττική τοποθετούνται ειδικά αντανακλαστικά πτερύγια στον άξονα της οδού για να περιοριστεί η παραβατικότητα και ενέργειες, όπως το παράνομο προσπέρασμα που αποτελεί βασική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο. Αξίζει να σημειωθεί πως οι επεμβάσεις αφορούν εργασίες μικρής κλίμακας που υλοποιούνται γρήγορα, με μικρό κόστος και κυρίως χωρίς απαλλοτριώσεις. Εκτελούνται σε τμήμα του άξονα Ε.Ο. 91 Βάρκιζα – Σούνιο, μήκους 1.100 μ και συγκεκριμένα στο οδικό τμήμα με αρχή τις “Τρύπες Καραμανλή” και τέλος τον σηματοδοτούμενο κόμβο Λουμπάρδας.

Με τη μελέτη καθορίστηκαν οι απαιτούμενες βραχυπρόθεσμες επεμβάσεις στις 20 θέσεις Μ.Ο.Α. (Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας). Μέσα στο μήνα Ιούλιο θα γίνουν οι εξής εργασίες:
Εγκατάσταση συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων εντός και μετά τα τούνελ στην κεντρική νησίδα και στις δεξιές οριογραμμές,

  • βελτίωση και συμπλήρωση κατακόρυφης σήμανσης
  • βελτίωση και συμπλήρωση οριζόντιας σήμανσης (“μάτια γάτας” σε 4 γραμμές, ανακλαστικά πτερύγια στον άξονα)
  • εγκατάσταση Συστημάτων Απορρόφησης Ενέργειας Πρόσκρουσης πριν και μετά τα τούνελ στην κεντρική νησίδα
  • κατασκευή παράπλευρης νησίδας διαχωρισμού του parking από το οδόστρωμα κυκλοφορίας

Η μελέτη, μεταξύ άλλων, θα προβλέπει τον δομικό διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας, την κατασκευή round abouts, παραδρόμων, πεζοδρόμων, κ.λπ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!