Το κόστος των οδικών έργων αποκατάστασης των ζημιών στη Θεσσαλία ανέρχεται σε 892 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 463 εκατ. ευρώ θα χρειαστούν για τα σιδηροδρομικά έργα.
Η ανάταξη του οδικού δικτύου περιλαμβάνει τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε περίπου 1.000 θέσεις επέμβασης. Συγκεκριμένα στη Μαγνησία, 309 θέσεις, ύψους παρεμβάσεων 289 εκατ. ευρώ. Στη Λάρισα, 120 θέσεις, 85 εκατ. ευρώ. Στην Καρδίτσα, 257 θέσεις, 187 εκατ. ευρώ. Στα Τρίκαλα, 241 θέσεις, 226 εκατ. ευρώ. Στη Φθιώτιδα, 17 θέσεις, 18 εκατ. ευρώ, και στην Εύβοια, 57 θέσεις, 86 εκατ. ευρώ. Η κατανομή των ποσών είναι 27,2 εκατ. ευρώ για τον Δήμο Κιλελέρ, 29,8 εκατ. ευρώ για τον Δήμο Φαρσάλων, 16,4 εκατ. ευρώ για τον Δήμο Αγιάς, 6,1 εκατ. ευρώ στο Δήμο Τεμπών, 3,6 εκατ. ευρώ στο Δήμο Λάρισας, 1,2 εκατ. ευρώ στον Δήμο Ελασσόνας και 0,5 εκατ. ευρώ στο Δήμο Τυρνάβου. Τα πιο σημαντικά οδικά έργα στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας είναι η ανακατασκευή των γεφυρών της Σκοπιάς και της Αμπελειάς στον Δήμο Φαρσάλων, της Αγίας Παρασκευής στον Δήμο Τεμπών, του Παλαιόπυργου στον Δήμο Αγιάς, καθώς και του οδικού τμήματος Μύρα – Ν. Περιβόλι στον Δήμο Κιλελέρ.
Η ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου περιλαμβάνει τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε υποδομή, επιδομή και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, και συγκεκριμένα 173,6 εκατ. ευρώ για τον κύριο άξονα, 192,2 εκατ. ευρώ για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος, 57 εκατ. ευρώ για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και 2,5 εκατ. ευρώ για το τρενάκι του Πηλίου.