Για να μειωθούν οι αρνητικές συνέπειες εξαιτίας των παλαιών οχημάτων, δεν αρκεί μόνο η είσοδος «καθαρών» αυτοκινήτων. Χρειάζονται πρόσθετα κίνητρα για την κυκλοφορία των νεότερων οχημάτων και αυστηροί έλεγχοι στα κυκλοφορούντα παλαιότερα.
Με την αγορά των ηλεκτρικών να αναπτύσσεται σταθερά και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) να φθάνουν πλέον στο 5% των συνολικών πωλήσεων, εξαντλήθηκαν τον περασμένο μήνα οι πόροι (επιδοτήσεις) του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» χωρίς πλέον να γίνονται δεκτές άλλες αιτήσεις υπαγωγής. Όπως ανακοινώθηκε, το Υπουργείο Μεταφορών επεξεργάζεται με προτεραιότητα τα επόμενα βήματα, ώστε να ενισχυθεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και η χώρα μας να συγκλίνει ακόμη περισσότερο με τις ευρωπαϊκές επιδόσεις (βλ. 21% ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ τον περασμένο Αύγουστο).
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) υποστηρίζει απολύτως την προσπάθεια της πολιτείας για εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων, πρέπει όμως παράλληλα να υπενθυμιστεί το τεράστιο πρόβλημα του υπέργηρου στόλου, του παλαιότερου στην ΕΕ. Για να μειωθούν οι πολύ αρνητικές συνέπειες στη δημόσια υγεία, λόγω της ρύπανσης, την οδική ασφάλεια και το κυκλοφοριακό εξαιτίας των παλαιών οχημάτων, δεν αρκεί δυστυχώς μόνον η είσοδος «καθαρών» αυτοκινήτων.
Χρειάζονται πρόσθετα μέτρα παροχής κινήτρων για την κυκλοφορία των νεότερων οχημάτων στις πόλεις και αυστηροί έλεγχοι τεχνικής επάρκειας στα κυκλοφορούντα, ιδιαιτέρως στα παλαιότερα. Ο ΣΕΑΑ, έχοντας ιδρυθεί το 1934, εκπροσωπεί τους εισαγωγείς καινούργιων επιβατικών, φορτηγών και λεωφορείων και τους επίσημους τοπικούς διανομείς, κάθετες μονάδες (dealers). Δελτίο Τύπου