Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται oι χωματουργικές εργασίες, καθώς και εργασίες κατασκευής τεχνικών και υδραυλικών έργων. Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover) μήκους 7,6 χλμ.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε το κύριο εργοτάξιο του Flyover και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών. Οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τη κατασκευή του έργου (ABAΞ –ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ) για λογαριασμό της «Κεδρηνός Λόφος» (Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης) επιβεβαίωσαν ότι οι εργασίες της αναβάθμισης της εσωτερικής περιφερειακής Θεσσαλονίκης εκτελούνται με κανονικούς ρυθμούς, σε πολλά μέτωπα. Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται χωματουργικές εργασίες, καθώς και εργασίες κατασκευής τεχνικών και υδραυλικών έργων. Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover) μήκους 7,6 χλμ. Τμήμα της είναι μία γέφυρα πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., που θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα. Για την κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover) θα χρησιμοποιηθεί κυλιόμενο μεταλλικό καλούπι, που θα κινείται υδραυλικά επί των βάθρων. Η κατασκευή της θεμελίωσης της παραπάνω γέφυρας είναι σε εξέλιξη, με 14 φρέατα θεμελίωσης να βρίσκονται υπό κατασκευή.
Μετά την ολοκλήρωση του flyover, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα. Οι εργασίες υλοποίησής του κινούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Στο έργο απασχολούνται περίπου 300 άτομα και 70 βαριά μηχανήματα. O προϋπολογισμός για την κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover), που από το δεύτερο εξάμηνο του 2027 θα λύσει πολλά από τα κυκλοφοριακά προβλήματα της συμπρωτεύουσας, ανέρχεται στα 462 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover) μήκους 13 χιλιομέτρων, αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες της Θεσσαλονίκης. Στο έργο περιλαμβάνονται εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.
Από πλευράς υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση και υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση εργασιών (προϋπολογισμού 22,85 εκατομμυρίων ευρώ) όπου, πέραν των λοιπών εργασιών συντήρησης, προβλέπονται ομάδες άμεσης επέμβασης οχημάτων για συνεχείς περιπολίες, γερανοφόρα οχήματα και βαν στα εργοτάξια για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, κέντρο 24ωρου ελέγχου κυκλοφορίας και εξοπλισμοί εποπτείας της κυκλοφορίας επί της οδού. Επίσης, λειτουργία τηλεφωνικού αριθμού 1077 για άμεση αναφορά από τους διερχόμενους οδηγούς.