top icon
Ελλάδα

Ποια είναι η KGM – Τα μοντέλα της στην Ελλάδα

Οι συστάσεις για την KGM, μια νέα εταιρεία στην ελληνική αγορά μοιάζουν απαραίτητες, τόσο για την ταυτότητά της, όσο και για τα μοντέλα που θα διαθέτει.

Οι νέες ελεύσεις στην ελληνική αγορά είναι πολλές και έχουν δημιουργήσει μια σχετική σύγχυση στο αγοραστικό κοινό. Πολλά είναι πλέον τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας με νέα σήματα και άγνωστα τις περισσότερες φορές, ακόμα και σε αυτούς που είναι πιο εξοικειωμένοι με το χώρο.

Πιθανότατα ανάμεσα στις εταιρείες αυτές να είναι και η KGM, η οποία ωστόσο διατηρεί κάποιους δεσμούς με τη γνωστή μας SsangYong, καθώς αποτελεί συνέχειά της, όπως και το σήμα της που κοσμεί τα επιμέρους σημεία των μοντέλων της.

Η ιστορία της…
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή για να δούμε πως φτάσαμε από την SsangYong στην KMG ή πιο αναλυτικά στην KG Mobility. Πίσω στο χρόνο και στο μακρινό 1954, είναι τότε που ξεκίνησε η ιστορία της SsangYong.

Η πρώτη ονομασία της κορεατικής εταιρείας ήταν Ha Dong-Hwan Motor αρχικά, με το όνομα που την γνωρίσαμε να το παίρνει αρκετά χρόνια αργότερα, το 1986. Τα μοντέλα της εξαρχής έδιναν έμφαση στον περιπετειώδη χαρακτήρα, αφού όλα ήταν SUV και μάλιστα διαθέσιμα εκτός από δικίνητες εκδόσεις και σε τετρακίνητες.

Πέρασε από πολλές… φουρτούνες και αναζήτησε πολλές φορές μια σχεδία για να ξεφύγει από τα δύσκολα. Η Daewwo ήταν αυτή που το 1997 με εξαγορά προσπάθησε να δώσει πνοή στα πλάνα της, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν αμφότερες, αφού λίγα χρόνια αργότερα πτώχευσε, χωρίς να μπορέσει να βοηθήσει επί της ουσίας την SsangYong.

Το πέρασμα από την ελληνική αγορά διακόπηκε ξαφνικά, με τη τύχη της εταιρείας να περνάει το 2004 στα χέρια του κινεζικού κολοσσού SAIC. Τέσσερα μόλις χρόνια αργότερα συμμετείχε στο σχήμα και η ινδική Mahindra. Στην πράξη όμως τα πράγματα πήραν θετική τροπή το 2020 όταν η KG Group ανέλαβε τα ηνία.

Ο Όμιλος KG Group είναι τεράστιος, με μεγάλη οικονομική επιφάνεια και δραστηριότητα στα μεταλλεύματα. Δημιούργησε την εταιρεία KGM (KG Mobility), δίνοντας έτσι σάρκα και οστά στην εταιρεία που αναφερόμαστε τώρα και τρέχει στην αγορά, έχοντας ως επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα τη γνωστή σε όλους Νικ. Ι. Θεοχαράκης, με ότι -καλό- αυτό συνεπάγεται στην υποστήριξη των μοντέλων της.

Η γκάμα της…
Πάμε να δούμε όμως με ποια μοντέλα έρχεται η KMG στην ελληνική αγορά. Εστιάζει στα SUV, καθώς όλη η γκάμα της απαρτίζεται από μοντέλα του είδους, εκτός από το μεγάλο Musso, που είναι ένα pick-up που εστιάζει στο δικό του κοινό. Σε κάθε περίπτωση, όλα τα μοντέλα της είναι διαθέσιμα τόσο σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο τροχούς, όσο και σε τετρακίνητες.

KGM Tivoli
Το KGM Tivoli είναι ένα περισσότερο γνωστό μοντέλο στην ελληνική αγορά, αφού έχει θητεύσει ξανά στη χώρα μας. Πρόκειται για ένα μικρό B-SUV, μήκους 4,255 μ., με μεταξόνιο 2,6 μ., που εστιάζει στην ευελιξία και την πρακτικότητα, ενώ διακρίνεται για την προσιτή του τιμή, που το καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ως βάση έχει τα 19.900 ευρώ, που αφορούν την έκδοση βενζίνης 1.5 με 135 ίππους και σε συνδυασμό αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

KGM-Tivoli

Λίγο πιο πάνω και με τιμή από 20.990 ευρώ διατίθεται με την πιο ισχυρή εκδοχή που αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm ροπής, με κίνηση στους δύο τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο, σε αυτή την έκδοση μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο και το σημαντικότερο είναι διαθέσιμο και ως τετρακίνητο, ένας συνδυασμός που επιβαρύνει την τιμή κάθε μίας από τις τρεις εκδόσεις που είναι διαθέσιμο, συνολικά 5.000 ευρώ.

KGM-Tivoli

Η ευρυχωρία είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσφέροντας ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις, ακόμα και πέντε επιβάτες, με αποσκευές 423 λίτρων, τιμή που εκτοξεύεται στα 1.115 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Γεμάτη είναι η σουίτα των συστημάτων ασφάλειας του μοντέλου, με επτά αερόσακους, ενώ διαθέτει και μεταξύ άλλων δύο οθόνες, μία για το σύστημα πολυμέσων και μία ακόμα ψηφιακή για τον πίνακα οργάνων.

KGM-Tivoli

Στο δρόμο του βρίσκει μοντέλα όπως τα: MG ZS, Nissan Juke, Suzuki Vitara, Citroen C3 Aircross, αλλά και Toyota Yaris.

KGM Korando
Το Korando είναι το αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο της KGM, με το όνομά του να προέρχεται από την έξυπνη σύντμηση του «Korea Can Do». Έχει μεγάλη ιστορία, που ξεκινάει από το 1982 στην αρχική του μορφή, ενώ στη πιο σύγχρονη το συναντάμε στην αγορά το 1996. Η γενιά που πέρασε και από την αγορά μας, όχι όμως και αυτή που παρουσιάστηκε το 2011.

KGM-Korando

Το 2019 απέκτησε την πιο σύγχρονη εκδοχή του, ενώ το 2024 κυκλοφόρησε το μοντέλο που είναι διαθέσιμο τώρα στην Ελλάδα. Το μήκος του είναι 4,450 μ., ενώ το μεταξόνιο 2,675 μ. Διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας, με τις ακμές να είναι κυρίαρχες, ενώ διαθέτει και λεπτομέρειες που το δίνουν χάρη.

KGM-Korando

Πατάει σε όμορφης σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 225/60 ή εναλλακτικά σε τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά πιο χαμηλού προφίλ 235/55. Τη γκάμα συμπληρώνει μια ακόμα διάσταση 235/50 R 19, που δίνει πιο σπορ εικόνα στο αυτοκίνητο.

KGM-Korando

Κάτω από το εμπρός καπό του συναντάμε τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.5 GDI-Turbo, με απόδοση 163 ίππων και 280 Nm ροπής. Διαθέτει επίσης προγράμματα οδήγησης (Rain, Snow, Off Road, Road) που επιλέγονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

KGM-Korando

Διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, Urban και Urban Plus, με τιμή εκκίνησης τα 26.990 ευρώ, που αφορά την έκδοση με την κίνηση στους δύο τροχούς. Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος, τόσο όσον αφορά την άνεση, όσο και την ασφάλεια. Δυνητικά ανταγωνιστές του θα μπορούσαν να είναι τα: Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Suzuki S-Cross και Toyota Corolla Cross.

KGM Torres
Το Torres είναι το νεότερο μέλος της οικογένειας KGM. Μεγάλο σε διαστάσεις, με μήκος 4,7 μ. και μεταξόνιο 2,68 μ., υπόσχεται ευρυχωρία και άνεση υψηλού επιπέδου. Έχει την πιο μοντέρνα σχεδιαστική προσέγγιση, με τις ευθείες γραμμές και τις έξυπνες λεπτομέρειες να συνθέτουν ένα σχεδόν φουτουριστικό σύνολο.

KGM-Torres

Είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης, με τον γνωστό κινητήρα 1.5 GDI Turbo 163 ίππων και 280 Nm ροπής, με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέτει επίσης προγράμματα οδήγησης.

KGM-Torres

Στους νεοτερισμούς ανήκει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, Torres EVX, η οποία εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 152,2 kW (207 ίπποι), με τη ροπή να αγγίζει τα 339 Nm. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 73,4 kWh, και προσφέρει αυτονομία 462 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η μετάδοση της κίνησης περνάει μόνο στους εμπρός τροχούς.

KGM-Torres

Η τιμή εκκίνησης της θερμικής έκδοσης ξεκινάει από τα 32.390 ευρώ, ενώ της ηλεκτρικής χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης ξεκινάει από τα 39.190 ευρώ. Ανταγωνιστές του είναι τα Nissan X-Trail, Ford Kuga, Reanult Arkana, Toyota RAV4 και Tesla Model X.

KGM Musso Grand
Μια ακόμα διάσταση έρχεται να προσθέσει στη γκάμα της KGM το νέο Musso Grand. Ένα pick-up με μήκος 5,4 μ. και μεταξόνιο 3,210 μ. Διαθέτει χώρο φόρτωσης μήκους 1,61 μ., πλάτους 1,57 μ. και ύψους καρότσας 570 χλστ.

KGM-Musso-Grand

Είναι 4θυρο, με ανάλογη διαρρύθμιση στο εσωτερικό του, που διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες, ανάλογη ενός επιβατικού μοντέλου.

KGM-Musso-Grand

Διαθέτει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς κατ’ επιλογή, με προγράμματα που ρυθμίζουν την κίνηση στους πίσω τροχούς για κίνηση στην άσφαλτο και στους τέσσερις τροχούς με υψηλές ταχύτητες (4H) και πιο αργές (4L).

KGM-Musso-Grand

Εφοδιάζεται με έναν κινητήρα πετρελαίου 2,2 λίτρων 202 ίππων, που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Step, που είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να συνδυάζει την αποδοτικότητα με τις επιδόσεις. Η τιμή εκκίνησης είναι τα 38.490 ευρώ, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή τα 40.490 ευρώ με το αυτόματο.

KGM-Musso-Grand

Προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μια ψηφιακή για τον πίνακα οργάνων και μια αφής για το σύστημα πολυμέσων, αισθητήρες φώτων και βροχής, κάμερα οπισθοπορείας, κλιματισμό και εξωτερικούς καθρέπτες, θερμαινόμενους, που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους.

KGM-Musso-Grand

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Tivoli
  • KGM-Korando
  • KGM-Korando
  • KGM-Korando
  • KGM-Korando
  • KGM-Korando
  • KGM-Korando
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Torres
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • KGM-Musso-Grand
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ