Τα νέα μοντέλα που περιμένουμε στην τελευταία περίοδο του 2023 είναι πολλά. Δείτε αναλυτικά ποια είναι αυτά.
Η ελληνική αγορά του αυτοκινήτου κινείται θετικά μέσα στο 2023 και όπως διαφαίνεται μπορεί να πάει ακόμα καλύτερα. Αυτός καθώς στο τελευταίο χρονικό διάστημα του έτους περιμένουμε πολλά νέα μοντέλα, απ’ όλες σχεδόν τις εισαγωγικές εταιρείες. Πάμε να δούμε αναλυτικά, μία προς μία τις εταιρείες και τα μοντέλα που έχουν στο πρόγραμμα να φέρουν μέχρι το τέλος του 2023.
Alfa Romeo
Η Alfa Romeo μπαίνει δυνατά στο φθινόπωρο, καθώς από το Σεπτέμβριο, άμεσα δηλαδή, έχει στις εκθέσεις την κορυφαία εκδοχή της Tonale. Πιο συγκεκριμένα η Tonale Plug-in Hybrid Q4, η οποία με την έλευση της σηματοδοτεί και την νέα εξηλεκτρισμένη εποχή της Alfa Romeo.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε την Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid
Εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει έναν θερμικό κινητήρα 1,3 λίτρων με 180 ίππους που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων που κινεί τους εμπρός τροχούς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 90 kW (122 ίππων) και 250 Nm ροπής, που στέλνει τη δύναμη πίσω. Η συνολική απόδοση είναι 280 ίπποι.
Έχει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 80 χιλιόμετρα και αθροιστικά, μαζί με τον κινητήρα βενζίνης φτάνει τα 600 χιλιόμετρα. Εκπέμπει 26 γρ./χλμ. που μεταφράζεται σε ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο και απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Audi
Το νεότερο μοντέλο που διαθέτει στη φαρέτρα της η Audi θα προσφέρει στο άμεσο μέλλον και μέχρι το τέλος του έτους στην Ελλάδα η εισαγωγική εταιρεία της χώρας μας. Πρόκειται για το ανανεωμένο Q8, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις 5 Σεπτεμβρίου.
Σ’ αυτή τη φάση υπάρχει μόνο μια ενδεικτική φωτογραφία του μοντέλου, που απεικονίζει το πίσω μέρος σε σκοτεινό φόντο. Οι αλλαγές θα εστιάζουν στα ανασχεδιασμένα φώτα, όπως διακρίνεται και στη φωτογραφία, ενώ παράλληλα θα προσφέρει και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Επίσης, αλλαγές θα έχει στο εμπρός μέρος, στο πλάι χαμηλά, αλλά και πίσω. Πέρα από την εισαγωγική έκδοση, στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθούν οι εκδόσεις SQ8 και RS Q8 που θα εφοδιάζονται με τον V8 κινητήρα. Για την κατασκευή του Q8 θα χρησιμοποιείται η πλατφόρμα MQB Evo, κοινή με την Porsche Cayenne και θα είναι η τελευταία εκδοχή του που θα διατίθεται με ηλεκτρικούς και θερμικούς κινητήρες, καθώς από το 2026 θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.
BMW
Η BMW μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει διαθέσιμες δύο εκδόσεις της X1, την iX1 eDrive20 και τη γρήγορη X1 M35i. Παράλληλα αναμένεται η νέα BMW Σειρά 5 και η ηλεκτρική BMW i5.
Citroen
Η Citroen έχει στο πρόγραμμα να φέρει μέχρι το τέλος του έτους και πιο συγκεκριμένα μέσα στο Δεκέμβριο το νέο C5 Aircross Hybrid. Μια έκδοση του μοντέλου με εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα, που εστιάζει στην αποδοτικότητα. Εκπέμπει 129 γρ./χλμ. CO2, τιμή που είναι 15% καλύτερη σε σύγκριση με την απλή βενζίνης.
Πιο αναλυτικά το νέο Citroen C5 Aircross Hybrid 136, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, διαθέτει ένα compact και ελαφρύ υβριδικό 48V σύστημα. Αυτό φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με τον βενζινοκινητήρα PureTech να έχει σχεδιαστεί ειδικά για να συνεργάζεται με το συγκεκριμένο ήπια υβριδικό σύστημα και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 με τον ηλεκτροκινητήρα των 21 kW (29 ίππων).
Dacia
Η Dacia κάνει δυναμική κίνηση προς τα ηλεκτρικά με την εισαγωγή στη γκάμα της ενός αμιγώς ηλεκτρικού μικρού crossover. Πρόκειται για το Spring, το οποίο είναι το πιο φθηνό e=SUV στην ελληνική αγορά με τιμή από 27.950 ευρώ, που διαμορφώνεται στα 21.188 ευρώ με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και είναι διαθέσιμο για παραγγελία άμεσα, μέσα στο φθινόπωρο.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το νέο Dacia Spring Extreme 65
Έχει compact διαστάσει, με μήκος 3,73 μ., αλλά προσφέρει και χώρους για τέσσερις επιβαίνοντες και αποσκευές 290 λίτρων. Έχει όλες τις ανέσεις που αναζητάς στην καθημερινότητα, όπως A/C, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά παράθυρα και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.
Στην ελληνική αγορά διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, με το νέο ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 48 kW (65 ίππων). Το κιβώτιο είναι έτσι ρυθμισμένο, ώστε να εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις, μαζί με καλύτερη ανάκτηση ενέργειας για μεγαλύτερη αυτονομία.
Ford
Η Ford εξαπολύει επίθεση με επαγγελματικά οχήματα και αιχμή του δόρατος το νέο Transit. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Transit Custom έρχεται τον Οκτώβριο, με το βιβλίο των παραγγελιών να έχει ήδη ανοίξει για όσους ενδιαφέρονται. Λίγο αργότερα, μέσα στο Δεκέμβριο στη γκάμα της Ford θα προστεθούν τα Transit και Tourneo Courier.
Το Transit Custom διακρίνεται για τη νέα σχεδίασή του, τις προηγμένες τεχνολογίες του, τον πλούσιο εξοπλισμό του, που συνδυάζει με πρακτικότητα και την γκάμα αποδοτικών κινητήρων πετρελαίου, με απόδοση 136, 150 και 170 ίππων, ανάλογα με την έκδοση.
Οι τιμές του διαμορφώνονται από τα 39.584 ευρώ, στην εισαγωγική έκδοση και φτάνουν στα 48.830 ευρώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και τετρακίνηση. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλούσιο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ψηφιακή οθόνη πίνακα οργάνων 8 ιντσών, οθόνη συστήματος πολυμέσων 13 ιντσών με συνδεσιμότητα Ford SYNC4 και ενσωματωμένο μόντεμ 5G. Από τον Φεβρουάριο του 2024 θα είναι διαθέσιμη και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Ford Transit Custom.
Honda
Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία της Honda εμπλουτίζει τη γκάμα της με δύο εντελώς νέα μοντέλα. Πρόκειται για το e:Ny1 και το ZR-V. Αμφότερα τοποθετούνται στην κατηγορία των SUV, με το καθένα απ’ αυτά να έχει τη δική του προσωπικότητα.
Πιο αναλυτικά, το Honda e:Ny1, το οποίο ξεκινάει επίσημα την εμπορική του πορεία τον Οκτώβριο, είναι ένα ηλεκτρικό B-SUV, με ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα σχεδιαστική προσέγγιση, που έχει αυτονομία 412 χιλιομέτρων. Στο εσωτερικό του ακολουθείται η γνωστή φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρείας, που δίνει έμφαση στη χρηστικότητα και την εργονομία, με μια μεγάλη 15,1 ιντσών οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Η απόδοσή του είναι 150 kW (204 ίπποι) και 310 Nm ροπής.
Το Honda ZR-V αναμένεται επίσημα στην ελληνική αγορά μέσα στο Δεκέμβριο. Με το Z-RV η Honda θέλει να γεφυρώσει το κενό που υπάρχει ανάμεσα στα HR-V και CR-V, έχοντας ως βάση το DNA του νέου Civic. Στοιχείο που θεωρείται, δίχως άλλο θετικό. Εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν 2λιτρο κινητήρας βενζίνης με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Hyundai
Η Hyundai ξεκινάει δυναμικά τη σεζόν, έχοντας άμεσα διαθέσιμο, από το Σεπτέμβριο, το πολυαναμενόμενο, Ioniq 6. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με αεροδυναμική σχεδίαση, μήκος 4,855 μ., πλάτος 1,880 μ. και ύψος 1,495 μ., αλλά και μεταξόνιο 2,950 μ.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6
Διατίθεται με δύο συστήματα μετάδοσης. Οι μπαταρίες είναι δύο, με 53 kWh στην εισαγωγική έκδοση ή 77,4 kWh στη μεγάλη εκδοχή και συνδυάζεται με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Στην κορυφαία έκδοση η απόδοση είναι 239 kWh (325 ίπποι) και η ροπή φτάνει τα 605 Nm, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστα αυτονομία αγγίζει τα 610 χιλιόμετρα.
Περίοπτη θέση στη γκάμα της Hyundai θα έχει δίχως άλλο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Kona. Και αυτό με τη σειρά του αναμένεται να κοσμεί τις εκθέσεις της κορεατικής φίρμας στην Ελλάδα, άμεσα, από το Σεπτέμβριο.
Η δεύτερη γενιά του Hyundai Kona Electric έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και μπαταρία, περισσότερη ισχύ και νέο σχεδιασμό εντός και εκτός. Το μήκος του είναι 4,355 μ., που είναι +175 χλστ. μεγαλύτερο από του προκατόχου του, με το μεταξόνιο να είναι κατά 60 χλστ. επίσης μακρύτερο. Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο, με όγκο χώρου αποσκευών 466 λίτρων, ενώ διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία, με δύο οθόνες 12,3 ιντσών και ένα head-up display 12 ιντσών.
Η μπαταρία έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα 48,4 kWh (από 39 kWh που είχε πριν), με την απόδοση να είναι 114,6 kW (156 ίπποι) και 255 Nm ροπής. Στη μεγάλη έκδοση η ισχύς ανεβαίνει στα 160 kW (218 PS), με τη μπαταρία να είναι 65,4 kWh και την αυτονομία να αγγίζει τα 490 χιλιόμετρα.
To Hyundai i20 είναι το τρίτο μοντέλο που θα διαθέσει μέσα στη χρονιά και πιο συγκεκριμένα από το Νοέμβριο η εισαγωγική εταιρεία της κορεατικής φίρμας στην Ελλάδα. Αυτό ανανεώθηκε στα σημεία και έρχεται να συνεχίσει με περισσότερα εφόδια την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.
Οι αλλαγές που αφορούν το αισθητικό κομμάτι, εστιάζονται στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, στη μάσκα, αλλά και τις ζάντες νέας σχεδίασης 16 και 17 ιντσών. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο σε οκτώ εξωτερικά χρώματα, με προαιρετική διχρωμία που περιλαμβάνει μαύρη οροφή. Το Hyundai i20 εφοδιάζεται με turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 T-GDI με απόδοση 100 ή 120 ίππων.
Kia
Με ταχύτητα μπαίνει στη σεζόν η Kia, καθώς ξεκινάει άμεσα, από το Σεπτέμβριο τη διάθεση του πανίσχυρου και γρήγορου EV6 GT. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το EV6 GT, το ταχύτερο Kia παραγωγής
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Kia, αποδίδει 430 kW (585 ίππους) και 740 Nm ροπής. Επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.
Αυτή η έκδοση σχεδιάστηκε ειδικά για να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Προσφέρει άμεση απόκριση στο δρόμο, με τιμόνι που έχει μεταβλητή υποβοήθηση και 2,3 στροφές από άκρη σε άκρη.
Ένα μήνα μετά, μέσα στον Οκτώβριο, η Kia θα διαθέσει στην ελληνική αγορά το μεγάλο EV9. Η ναυαρχίδα της κορεατικής φίρμας, με τη φουτουριστική σχεδίαση και την ηλεκτρική… καρδιά.
Δείτε επίσης: Αποστολή στη Φρανκφούρτη για το νέο Kia EV9
Μία μπαταρία 76,1 kWh προσφέρεται αποκλειστικά στη στάνταρντ έκδοση Rear Wheel Drive, ενώ μία μπαταρία 99,8 kWh τοποθετείται και στις δύο μεγαλύτερες εκδόσεις: RWD Long Range και All Wheel Drive (AWD). Στην έκδοση RWD LR η απόδοση είναι 204 ίπποι και 350 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η ίδια έκδοση με 218 ίππους όμως κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα.
Η μεγάλη έκδοση AWD εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και αποδίδει 385 ίππους και 600 Nm ροπής. Κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ. ενώ με τη βοήθεια της λειτουργία Boost η ροπή ανεβαίνει στα 700 Nm και η επιτάχυνση πέφτει στα 5,3 δευτερόλεπτα.
Mercedes-Benz
Η εισαγωγική εταιρεία της Mercedes-Benz στην Ελλάδα θα φέρει στη χώρα μας μέχρι το τέλος του έτους εννέα μοντέλα. Από το εισαγωγικό στη γκάμα της SUV, την ανανεωμένη GLA, έως της κορυφαία GLS.
Πιο αναλυτικά, το χορό ξεκινάει η ανανεωμένη Mercedes-Benz GLA η οποία αναμένεται άμεσα στην ελληνική αγορά. Διακρίνεται για τις μικρές αισθητικές αλλαγές που έχει στο αμάξωμά της, με νέα φωτεινή υπογραφή και νέα χρωματική παλέτα για το αμάξωμα.
Διαθέσιμη από την εισαγωγική έκδοση GLA 200 1.3 με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, αλλά και στις ανώτερες με κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων, GLA 220 4MATIC και GLA 250 4MATIC. Η τιμή εκκίνησης για είναι τα 47.500 ευρώ. Η γκάμα της περιλαμβάνει την Plug-in Hybrid έκδοση GLA 250 e και τρεις ακόμα με κινητήρα diesel.
Η ανανεωμένη Mercedes-Benz GLE θα είναι επίσης διαθέσιμη στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του 2023. Στη νέα γενιά της προσφέρεται με αναβαθμισμένη τεχνολογία, αποκλειστικά ως τετρακίνητη και με υβριδικές εκδόσεις.
Η αισθητική ακολουθεί μια πιο μοντέρνα προσέγγιση, με στάνταρ τους προβολείς LED, ενώ έξτρα υπάρχουν τα φώτα Multibeam LED. Στις εκδόσεις Coupe το σπορ πακέτο AMG Line είναι πλέον στάνταρ.
Ολόκληρη η γκάμα είναι εξηλεκτρισμένη καθώς εφοδιάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V στη βάση της γκάμας της. Πιο πάνω υπάρχουν εκδόσεις Plug-in Hybrid με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 kW (136 ίππων) και συνδυαστική ισχύ 381 ίππων και 750 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνται οι εκδόσεις Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ και GLE 63 S 4Matic+.
Η δεύτερη γενιά της Mercedes-Benz GLC Coupe έρχεται επίσης στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του έτους. Διακρίνεται για τη βελτιωμένη αεροδυναμική της και την εξελιγμένη αισθητική της, που πατάει στα χνάρια της γενιάς που αντικαθιστά. Δείχνει πιο δυναμική και είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος και χώρους.
Αναβαθμισμένο είναι πλήρως και το εσωτερικό της, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη συστήματος πολυμέσων 11,9 ιντσών. Η πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα περιλαμβάνει επτά εκδόσεις, με κοινό παρονομαστή τους 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και diesel.
Επιπλέον, διαθέσιμες είναι και εκδόσεις Plug-in Hybrid 300 e και 400 e βενζίνης και 400 de πετρελαίου. Συνδυάζονται με ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 100 kW (136 ίππων), αποδίδοντας συνδυαστικά 313, 381 και 335 ίππους αντίστοιχα.
Η έκτη γενιά της Mercedes-Benz E-Class θα πατήσει τους τροχούς της στην ελληνική άσφαλτο μέχρι το τέλος του έτους. Αναμένεται στις ελληνικές εκθέσεις, με πλούσια τεχνολογία που τιμά το «αστέρι» της, αλλά και την ιστορία 30 ετών που κουβαλάει στην πλάτη της.
Σχεδιαστικά δανείζεται στοιχεία από την αμιγώς ηλεκτρική αδελφή EQE. Το ταμπλό της είναι γεμάτο οθόνες και κάμερες, τρεις και δύο στον αριθμό, με τη μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της MBUX Superscreen καταλαμβάνει το πλάτος του ταμπλό.
Έχει μήκος 4,949 μ. πλάτος 1,880 μ. και ύψος 1,468 μ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζεται τα 2,961 μ., προϊδεάζοντας για την ευρυχωρία που θα προσφέρει η νέα E-Class. Η νέα λιμουζίνα των Γερμανών είναι διαθέσιμη σε μια βενζινοκίνητη έκδοση, την E 200, τρεις Plug-in Hybrid, τις E 300 e, E 300 e 4MATIC και E 400 e 4MATIC και δύο diesel, τις E 220 d και E 220 d 4Matic, με τις την πρώτη και τις δύο τελευταίες να συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα.
Η Mercedes-Benz CLE Coupe είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα δούμε στους ελληνικούς δρόμους μέχρι το τέλος του 2023. Έχει μήκος 4,85 μ. και ακολουθεί την εν γένει σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes, με έντονη κυρτή οροφή στο τελείωμά της.
Η εσωτερική διάταξη είναι 2+2 θέσεων με την πολυτέλεια να κυριαρχεί και την τεχνολογία να πλαισιώνει αυτή την όμορφη κατασκευή. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και diesel με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους, όλοι με υποστήριξη mild hybrid συστήματος.
H Mercedes EQE SUV είναι ένα ακόμα μοντέλο που θα διατίθεται από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία της γερμανικής φίρμας στην χώρα μας μέχρι το τέλος του 2023. Πρόκειται για την SUV εκδοχή της ηλεκτρικής EQE, με ψηλότερο αμάξωμα και διευρυμένο πεδίο δράσης.
Αρχικά θα διατίθεται σε εκδόσεις 350+, 350 4Matic και 500 4Matic. Η μπαταρία 90,6 kWh προσφέρει αυτονομία 590 χιλιομέτρων στην έκδοση 350+. Η απόδοσή της είναι 215 kW (292 ίπποι) kai 565 Nm. Η επόμενη έκδοση 350 4Matic διαθέτει έναν ακόμα ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα, έχοντας όμως την ίδια απόδοση.
Στην κορυφή -προς το παρόν- τοποθετείται η έκδοση 500 4Matic με απόδοση 300 kW (408 ίππων) και 858 Nm ροπής. Λίγο αργότερα αναμένεται να προστεθούν στη γκάμα οι εκδόσεις AMG με απόδοση έως 505 kW (687 ίππους) όσον αφορά την Mercedes-AMG 53.
Με σχεδιαστικές αλλαγές που την καθιστά ακόμα πιο ξεχωριστή, έρχεται μέχρι το τέλος του έτους στην ελληνική αγορά η Mercedes-Ben CLA. Οι όμορφες λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, με τη χαρακτηριστική μάσκα να κερδίζει τις εντυπώσεις, μαζί με το κομψό τελείωμα της ουράς.
Εξηλεκτρισμένη είναι και εδώ η γκάμα, με όλους τους κινητήρες βενζίνης να υποστηρίζονται από ένα mild hybrid σύστημα. Εισαγωγική έκδοση είναι η CLA 180, που εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,3 λίτρων βενζίνης με 136 ίππους. Οι 2λιτρες εκδόσεις βενζίνης είναι παράλληλα και τετρακίνητες.
Επιπλέον, υπάρχει και η Plug-in Hybrid έκδοση CLA 250 e με απόδοση 218 ίππων και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά. Τη γκάμα συμπληρώνουν οι εκδόσεις diesel, ενώ στην κορυφή τοποθετούνται οι AMG 35 4Matic και 45 S 4Matic.
Το δεύτερο στη σειρά μεγέθους SUV της Mercedes-Benz με τα διακριτικά GLB, αναμένεται στην ελληνική αγορά μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2023. Στην ανανεωμένη εκδοχή της, η GLB έχει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω, νέα μάσκα, φωτιστικά LED που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό και θόλους που είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος.
Η ήπια υβριδική τεχνολογία της Mercedes βρίσκει εφαρμογή και στην GLB, με τις εκδόσεις του μοντέλου να εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης και diesel. Επιπλέον, διαθέσιμη είναι μια Plug-in Hybrid έκδοση, αλλά και μια σπορ με τα διακριτικά AMG.
Η κορωνίδα στη γκάμα των SUV της Mercedes-Benz, η GLS ανανεώθηκε και έρχεται στην ελληνική αγορά, με ορίζοντα μέχρι το τέλος του 2023. Το μεγάλο, στάνταρ 7θέσιο μοντέλο παρουσιάζεται με επιδερμικές σχεδιαστικά αλλαγές, που εστιάζουν στη μάσκα και στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα, αλλά και τα πίσω φώτα.
Νέες διαθέσιμες τεχνολογίες προσφέρονται στο εσωτερικό και το σύστημα πολυμέσων MBUX. Η γκάμα των κινητήρων είναι επίσης εξηλεκτρισμένη. Περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης και diesel, με κωδικούς: 450, 580, 350 d και 450 d. Η απόδοσή τους ξεκινά από τους 269 ίππους και φτάνει στους 517 ίππους.
MG
Η MG κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά, υπό την ομπρέλα του Ομίλου Συγγελίδη. Η διάθεση των μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, από το Σεπτέμβριο.
ZS: Ένα B-SUV με turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λτ. Επίσης, διαθέσιμο θα είναι και σε ηλεκτρική έκδοση.
MG 4: Ένα αμιγώς ηλεκτρικό hatchback με μπαταρία 51 kW και 64 kW και αυτονομία που θα αγγίζει τα 450 χιλιόμετρα.
ΗS: Ένα μεγάλο C-SUV που θα βρεθεί στην καρδιά της κατηγορίας και θα εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων.
EHS: Ένα C-SUV με Plug-in υβριδικό σύνολο, που θα δίνει έμφαση στην απόδοση και τις επιδόσεις, με 258 ίππους.
MG 5: Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο με Station Wagon αμάξωμα.
Opel
Η Opel εγκαινιάζει το νέο «βραχίονά» της με την ονομασία GSe. Με τα διακριτικά αυτά θα δούμε στην ελληνική αγορά άμεσα, μέσα στο Σεπτέμβριο τα νέα Plug-in Hybrid Astra GSe και Grandland GSe.
Ο νέος βραχίονας της μάρκας έχει ως στόχο την παρουσίαση και διάθεση εξηλεκτρισμένων μοντέλων με σπορ χαρακτηριστικά. Τόσο στο Astra GSe, όσο και στο Grandland GSe εφαρμόστηκαν ειδικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, για πιο σπορ εμπειρία οδήγησης, όπως τονίζει η Opel.
Μια νέα ειδική έκδοση Opel Mokka Black Edition θα είναι επίσης διαθέσιμη μέσα στο Σεπτέμβριο.
Δύο μήνες μετά, το Νοέμβριο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Astra Electric, όπως θα είναι η πλήρης ονομασία του.
Τον ίδιο μήνα, το Νοέμβριο δηλαδή, περιμένουμε στην ελληνική αγορά και το ανανεωμένο Corsa.
Τέλος του έτους, μέσα στο Δεκέμβριο θα είναι διαθέσιμο το Rocks-e.
Peugeot
Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία της Peugeot στην Ελλάδα, έχει προγραμματίσει να φέρει στη χώρα μας μέχρι το τέλος του 2023 τρία νέα μοντέλα.
Πιο συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο περιμένουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008. Οι αλλαγές αφορούν τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση, με νέο κινητήρα καιι μπαταρία που προσφέρουν μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία.
Το γαλλικό B-SUV θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις: Active, Allure και GT. Tα κινητήρια σύνολα θα είναι τέσσερα, μαζί με τη νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση που αποδίδει 115 kW (156 ίππους) και προσφέρει αυτονομία 406 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον WLTP. Λίγο αργότερα, μέσα στο 2024 θα προστεθεί μια νέα υβριδική έκδοση στην γκάμα του Peugeot 2008.
Προς το τέλος του 2023 αναμένεται να έρθει στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Peugeot 208. Το γαλλικό supermini έρχεται με νέα εμφάνιση, που υπογραμμίζει η νέα φωτεινή υπογραφή του, η πιο πλούσια χρωματική παλέτα και περισσότερες τεχνολογίες. Το σύστημα Peugeot i-Connect έχει τώρα οθόνη με διαγώνιο 10 ίντσες.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης υποστηρίζεται πλέον από ένα mild hybrid σύστημα 48V, με τον PureTech βενζίνης να αποδίδει 100 ή 136 ίππων. Πέρα του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 προστέθηκε στη γκάμα του ανανεωμένου Peugeot 208, το οποίο υπόσχεται καλύτερη απόδοση της ροπής και χαμηλότερη κατανάλωση.
Η εισαγωγική έκδοση του μοντέλου αποδίδει 75 ίππους, ενώ, στον αντίποδα, η κορυφαία ηλεκτρική έχει αναβαθμιστεί σημαντικά φτάνοντας τώρα τους 156 ίππους και με μπαταρία 51 kWh υπόσχεται αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Το Peugeot 3008 Hybrid έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για την αυτοφορτιζόμενη έκδοση του γαλλικού C-SUV. Το υβριδικό σύστημα με μπαταρία 48V υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και καλύτερη απόδοση.
Ένας ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον θερμικό βενζίνης ή λειτουργούν ξεχωριστά, προκειμένου να προσφέρουν τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το σύστημα περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου έως και 15% σε σχέση με τις απλές εκδόσεις βενζίνης, όπως και τις εκπομπές CO2, οι οποίες περιορίζονται στα 126 γρ./χλμ.
Η απόδοση του 3κύλινδρου 1.2 PureTech είναι 136 ίπποι και 230 Nm ροπής. Για τη μετάδοση που περνάει στους εμπρός τροχούς, φροντίζει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο e-DSC6, διπλού συμπλέκτη. Εκεί φιλοξενείται και ο ηλεκτροκινητήρας, μόνιμου μαγνήτη με απόδοση 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm ροπής.
Renault
Η Renault σχεδιάζει να φέρει στην ελληνική αγορά δύο νέα μοντέλα. Από το supermini, νέο Clio, το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο Megane E-Tech Electric, μέχρι και το μεγάλο επιβατικό 9θέσιο Trafic.
Το ανανεωμένο Renault Clio έχει ήδη τιμές στην ελληνική αγορά, έχοντας εισαγωγική την έκδοση 1.0 TCe 90 ίππων, που στοιχίζει 20.570 ευρώ. Πέρα από τη νέα, πιο φρέσκια εμφάνιση, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, που παραδοσιακά το χαρακτηρίζουν, το νέο Clio διακρίνεται για την πλούσια γκάμα εκδόσεων που διαθέτει.
Δείτε επίσης: Την πρώτη δοκιμή του νέου Renault Clio
Από απλές βενζίνης, διπλού καυσίμου με βενζίνη και LPG, diesel και μια full hybrid. Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.0 TCe κινητήρας βενζίνης 90 ίππων, ενώ υπάρχει και η εκδοχή αυτού με διπλό καύσιμο και LPG. Σ’ αυτή την περίπτωση η απόδοση ανεβαίνει στους 100 ίππους. Η diesel εκδοχή 1.5 dCi αποδίδει 100 ίππους, ενώ η κορυφαία υβριδική E-Tech Hybrid 145 ίππους.
Το πρώτο μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Renault, το Megane E-Tech Electric, ξεκινάει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά μέσα στο φθινόπωρο.
Δείτε επίσης: Την πρώτη οδήγηση του Renault Megane E-Tech Electric
Διαθέσιμο με δύο μπαταρίες και σε δύο εκδόσεις ισχύος, στη βασική του μορφή θα αποδίδει 130 ίππους, ενώ στην ισχυρότερη 218 ίππους, με ροπή 250 και 300 Nm αντίστοιχα. Η μετάδοση της κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς.
Η μπαταρία των 40 kWh προσφέρει αυτονομία 300 χιλιομέτρων, ενώ η μεγάλη των 60 kWh ανεβάζει την τιμή στα 470 χιλιόμετρα. Το Megane E-Tech Electric έχει μήκος 4,21 μ., που του επιτρέπει να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβαίνοντες, χάρη και στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μ.
Subaru
Η Subaru με τη μακρά παράδοση στα τετρακίνητα μοντέλα, αλλά και τα απολαυστικά στο δρόμο, έχει προγραμματίσει την εισαγωγή του νέου BRZ. Του πισωκίνητου μοντέλου, με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που αποτελεί όνειρο πολλών petrolhead ανά τον κόσμο.
Το κουπέ αυτοκίνητο με τη διάταξη 2+2 θέσεων στο εσωτερικό του και την κίνηση στους πίσω τροχούς, θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ελλάδα μέσα στο Νοέμβριο του 2023.
Toyota
Το Toyota C-HR πέρασε στη δεύτερη γενιά του και η ελληνική εισαγωγική εταιρεία, έχει προγραμματίσει τη διάθεσή του μέσα στο Δεκέμβριο. Οι παραγγελίες ήδη έχουν ξεκινήσει, καθώς η ζήτηση, όπως για κάθε μοντέλο της Toyota, είναι μεγάλη.
Το νέο C-HR θα έχει ως εισαγωγική τιμή τα 29.130 ευρώ, παρέχοντας όμως τα πάντα σε επίπεδο εξοπλισμού από την πρώτη κιόλας έκδοση C-ULT. Στη νέα γενιά του ξεχωρίζει για την αισθητική του, την αναβαθμισμένη ποιότητα και το νέο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς της Toyota.
Δείτε επίσης: Toyota – Τα 5 σπουδαία αυτοκίνητα που περιμένουμε
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με απόδοση 140 και 200 ίππων, όσον αφορά την αυτοφορτιζόμενη full hybrid εκδοχή του, ενώ στην Plug-in Hybrid η ισχύς ανεβαίνει στους 220 ίππους.
Volvo
Η Volvo θα διαθέσει άμεσα, από το Σεπτέμβριο στην ελληνική αγορά τις νέες εκδόσεις των XC40 και C40. Αυτές είναι πισωκίνητες με απόδοση 252 ίππων και διακρίνονται για τη βελτιωμένη αυτονομία τους, με μπαταρία 82 kWh.
Πιο συγκεκριμένα η νέα έκδοση Volvo XC40 έχει, σύμφωνα με τη σουηδική φίρμα, αυτονομία που αγγίζει τα 572 χιλιόμετρα, ενώ το Volvo C40 πηγαίνει λίγο πιο μακριά, φτάνοντας στα 580 χιλιόμετρα.
VW
Η ανανεωμένη εκδοχή του VW Touareg θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του έτους. Οι αλλαγές αφορούν τη σχεδίαση, τον εμπλουτισμό της τεχνολογίας με νέα, και τη γκάμα που εξηλεκτρίζεται.
Όσον αφορά τις διαστάσεις διατηρεί τις ίδιες, με μήκος 4,878 μ., πλάτος 1,984 μ. και ύψος 1,717 μ. Στο εσωτερικό η ευρυχωρία παραμένει κορυφαία, με ανέσεις υψηλού επιπέδου για πέντε επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους (610 λίτρα).
Ο V8 κινητήρας καταργήθηκε και κάτω από το καπό του νέου VW Touareg υπάρχει μόνο ο V6. Οι κινητήριες εκδόσεις συνολικά είναι πέντε και δίπλα στον βενζίνης V6, τοποθετούνται δύο εκδόσεις diesel και ισάριθμες Plug-in Hybrid. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση.