top icon
Ελλάδα

Mετρό – στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για τη Γραμμή 4

Η σύμβαση για την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Αττικό Μετρό θα υποβληθεί σε έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά το Πάσχα θα πάρει το δρόμο της για τη Βουλή των Ελλήνων.

Υπολογίζεται ότι στο χρονικό διάστημα από τα τέλη του Μαΐου έως τις αρχές του Ιουνίου θα μπουν και οι τελικές υπογραφές της σύμβασης κατασκευής. Όταν αυτό γίνει, η Γραμμή 4 θα είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα. Το ανάδοχο σχήμα του έργου αποτελείται από τις εταιρείες ΑΒΑΞ, GHELLA και ALSTOM. Είναι η ίδια σύνθεση που ανέλαβε πριν από μια δεκαετία και την επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά.

Το επόμενο χρονικό διάστημα η ΕΡΕΤΒΟ, που έχει την ευθύνη των πρόδρομων εργασίων, θα ξεκινήσει να καταλαμβάνει τους χώρους για τα εργοτάξια, αρχικά στην Κατεχάκη και στο Άλσος Βεϊκου. Όπως είναι γνωστό, το κυρίως έργο είναι η κατασκευή της μήκους 13 χιλιομέτρων σήραγγας, τους 15 σταθμών και των 9 φρεατίων. Στα άκρα της γραμμής θα ετοιμαστούν καταλλήλως οι χώροι για να εγκατασταθούν και να αναπτυχθούν οι δύο Μετροπόντικες, που μάλλον θα είναι καινούργιοι και όχι μεταχειρισμένοι.

Στη φάση αυτή, κανείς δεν γνωρίζει πόσα και ποιας αξίας αρχαιολογικά αντικείμενα και δομές θα έρθουν στο φως, ειδικά στο τμήμα Εξαρχείων-Ακαδημίας-Κολωνακίου-Ευαγγελισμού, οπότε είναι άγνωστος και ο χρόνος που θα καθυστερήσει το έργο (αν οι ανασκαφές φέρουν στην επιφάνεια σημαντικά ευρήματα). Οι επεκτάσεις της Γραμμής 4 είναι επίσης σημαντικές, καθώς μελετάται μετά το Άλσος Βεϊκου η διαδρομή να κατευθυνθεί προς Περισσό και μέσω των Αγίων Αναργύρων να καταλήξει με τερματικό σταθμό στην Πετρούπολη.

Η Γραμμή 4 θα συνδέεται με τη Γραμμή 1 στον Περισσό και το Μαρούσι, με τη γραμμή 2 σε Πανεπιστήμιο και Ίλιον, με τη Γραμμή 3 σε Ευαγγελισμό και Κατεχάκη και με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο σε λεωφόρο Κηφισίας και Πύργο Βασιλίσσης.

φωτ: eurokonissi

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ