Ξεκίνησε το πρώτο έργο υποδομής για την αξιοποίηση των χώρων που καταλάμβανε το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, που είναι η υπογειοποίηση τμήματος της λεωφόρου Ποσειδώνος.
Η τεχνική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις εκσκαφές στα πρώτα 200 μέτρα, ενώ με την αποπεράτωση αυτού του έργου θα αντικατασταθεί τμήμα της σημερινής υφιστάμενης λεωφόρου, προκειμένου αυτό να ενώσει το παραλιακό μέτωπο με το υπόλοιπο τμήμα του χώρου του Ελληνικού.
Η παραλιακή λεωφόρος Ποσειδώνος θα υπογειοποιηθεί σε δύο τμήματα, συνολικού μήκους περίπου έξι χιλιομέτρων. Η πρώτη παρέμβαση ήδη έγινε, στην περιοχή του Νέου Φαλήρου, από το ύψος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) ως την λεωφόρο Συγγρού, μέσα από τα έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου. Στο τμήμα αυτό η λεωφόρος Ποσειδώνος είναι ημιυπόγεια, λειτουργώντας παράλληλα με ένα μεγάλο πάρκο που θα δημιουργηθεί στην περιοχή (χωρίς να είναι υπογειοποιημένη με την πλήρη έννοια, «εξαφανίζεται» οπτικά, αφήνοντας ενιαίο χώρο για την ανάπτυξη του πάρκου).
Η δεύτερη παρέμβαση που γίνεται τώρα συντελείται στην περιοχή του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, σε μήκος που θα ανέρχεται επίσης στα τρία χιλιόμετρα. Εκεί θα τεθεί σε εφαρμογή η πλήρης υπογειοποίηση της λεωφόρου Ποσειδώνος, από το τέλος της παραλίας του Αλίμου και πιο κάτω από την σύνδεσή της με την λεωφόρο Αλίμου, ενώ η ανύψωση και η επιστροφή στην επιφάνεια θα βρίσκεται στο ύψος του Ελληνικού, περίπου στην περιοχή της Μαρίνας (η γραμμή του Τραμ θα παραμείνει ως έχει).
Το συνολικό κόστος της ημι-υπογειοποίησης της λεωφόρου Ποσειδώνος στον Φαληρικό Όρμο υπολογίζεται στα 150 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος της πλήρους υπογειοποίησης της λεωφόρου Ποσειδώνος από τον Άλιμο ως το Ελληνικό εκτιμάται στα 300 εκατομμύρια ευρώ. Το μεγάλο κέρδος για τους οδηγούς είναι η κατάργηση τουλάχιστον πέντε φαναριών, τα οποία σήμερα ταλαιπωρούν και καθυστερούν τους πάντες στην περιοχή.