top icon
Επικαιρότητα

ΗΣΑΠ: κινητικότητα για την υπογειοποίηση του τμήματος Νέο Φάληρο-Πειραιάς

Η υπογειοποίηση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ στο τμήμα Νέο Φάληρο-Πειραιάς υπάρχουν αρκετές ελπίδες ότι θα μπορέσει να ενταχθεί μέσω του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για υλοποίηση στο ΕΣΠΑ 2021-2027

Η υπογειοποίηση της γραμμής 1 του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ) στο τμήμα Νέο Φάληρο-Πειραιάς υπάρχουν αρκετές ελπίδες ότι θα μπορέσει να ενταχθεί μέσω του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για υλοποίηση στο ΕΣΠΑ  2021-2027 . Όπως γνωρίζετε, το Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ) αποτελεί το βασικό στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη της χώρας, με τη συνδρομή σημαντικών πόρων που προέρχονται από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (ΕΔΕΤ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

HSAP

Μετά την ένταξή του στο πρόγραμμα, θα ετοιμαστούν τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, ώστε να εγκριθεί από την διαχειριστική αρχή ο διαγωνισμός. Το συνολικό κόστος του θα ανέλθει σε περίπου εκατό εκατομμύρια ευρώ. Ο Δήμος Πειραιά θεωρεί το έργο αυτό πολύ βασικό για την περαιτέρω ανάπτυξή του, αφού με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί μια λεωφόρος που θα καταλήγει στο λιμάνι και θα μπορεί να δεχτεί τον κυκλοφοριακό φόρτο, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το έργο περιλαμβάνει τη βύθιση των γραμμών αμέσως μετά την έξοδο από τον σταθμό του Νέου Φαλήρου, τη δημιουργία ενός νέου υπόγειου σταθμού με την ονομασία Καμίνια στη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Ομηρίδου Σκυλίτση, καθώς και την άνοδο των γραμμών στην επιφάνεια στον τερματικό σταθμό του Πειραιά. Με την ολοκλήρωσή του, θα κλείσει ένα θέμα που συζητείται εδώ και είκοσι χρόνια, από το μακρινό πλέον 2000.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ