X
Επικαιρότητα

Έχετε diesel αυτοκίνητο με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF; Πρέπει να το φτιάξετε

Στο σκόπευτρο των ελεγκτών του ΚΤΕΟ μπαίνουν, με βάση το νέο νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα diesel αυτοκίνητα με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF.

Στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του οποίου η δημόσια διαβούλευση λήγει, ο στόχος είναι σύντομα να εντοπιστούν τα diesel αυτοκίνητα με χαλασμένο ή βγαλμένο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων πετρελαίου (DFP), που όπως όλοι ξέρουμε ρυπαίνουν υπέρμετρα το περιβάλλον.

Στο νέο νομοσχέδιο προβλέπεται αυστηρότερος έλεγχος στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) των μικροσωματιδίων που εκπέμπουν τα diesel αυτοκίνητα των κατηγοριών Euro 5 και Euro 6. Όπως αναφέρει το άρθρο 45 του νέου νομοσχεδίου, στο νέο καθεστώς τεχνικών ελέγχων, το ανώτατο όριο των επιτρεπόμενων μικροσωματιδίων θα ανέρχεται σε 1.000.000 ανά κυβικό εκατοστό (cm3).

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 45
Διενεργείται τόσο κατά τον περιοδικό έλεγχο σε δημόσια και ιδιωτικά ΚΤΕΟ, όσο και κατά τον οδικό έλεγχο από τις κινητές μονάδες ελέγχου καυσαερίων, έλεγχος των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων (diesel), κατηγοριών Euro 5, Euro 6, Euro V και Euro VI, και με όριο τα ένα εκατομμύριο (1.000.000) μικροσωματίδια/ανά κυβικό εκατοστό (cm3). Ο έλεγχος αυτός αντικαθιστά τη μέτρηση του συντελεστή θολερότητας Κ των εκπεμπόμενων καυσαερίων των συγκεκριμένων οχημάτων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!