top icon
Επικαιρότητα

Ελαστικά Continental

Τα στελέχη της Continental δεν έχασαν την ευκαιρία και, με αφορμή τη χορηγία της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία, κάλεσαν δημοσιογράφους στις εγκαταστάσεις της στη Γερμανία σε μια έξυπνα σχεδιασμένη εκδήλωση.

Τα στελέχη της Continental δεν έχασαν την ευκαιρία και, με αφορμή τη χορηγία της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία, κάλεσαν δημοσιογράφους στις εγκαταστάσεις της στη Γερμανία σε μια έξυπνα σχεδιασμένη εκδήλωση.

 

Όπως δεν μπορεί να μεταμορφωθεί το δικό μας Ρίο σε Ρίο της Βραζιλίας, έτσι και το Ανόβερο δεν μπορεί να γίνει Βραζιλία. Όμως, το τμήμα μάρκετινγκ της Continental έκανε τα πάντα ώστε οι καλεσμένοι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο να πάρουν μια ποδοσφαιρική γεύση, στο πνεύμα των ημερών. Οι χώροι που φιλοξένησαν τους εκπροσώπους του Τύπου ήταν «βαμμένοι» στα χρώματα της Βραζιλίας και οι αναφορές στο Μουντιάλ ήταν συνεχείς. Αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα, γιατί το κυρίως μενού ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρον.

Η Continental παρουσίασε και μας έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη ιδέα για το νέο της ελαστικό Conti.eContact. Δηλαδή δεν είναι ακριβώς νέο, καθώς παραγόταν έως τώρα για χρήση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πλέον διαθέτει βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, προκειμένου να απευθυνθεί σε ευρύτερη γκάμα πελατών-χρηστών υβριδικών οχημάτων.

Μάλιστα, στην αξιολόγηση που γίνεται και αποτυπώνεται στη γνωστή ετικέτα, αποσπά βαθμό «Α» τόσο στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα όσο και στην αντίσταση κύλισης. Το νέο αυτό ελαστικό (κατασκευάζεται στη Γαλλία) είναι διαθέσιμο σε 17άρες και 18άρες ζάντες και υιοθετεί μία σειρά νέων τεχνολογιών που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά, ενώ παράλληλα μειώνουν κατά 20% την αντίσταση κύλισης, και η σχεδίαση του πέλματος εξυπηρετεί τη γρήγορη επαγωγή του νερού σε βρεγμένο οδόστρωμα. Τέλος, στο εσωτερικό του ελαστικού υπάρχει ένα λεπτό στρώμα πολυουρεθάνης, για να μειώνεται ο θόρυβος.

Εκτός από το «πράσινο» ελαστικό, η Continental παρουσίασε τις νέες εγκαταστάσεις της με την ονομασία «ΑΙΒΑ», όπου πάνω από 100.000 ελαστικά δοκιμάζονται κάθε χρόνο σε κάθε είδους επιφάνεια (στεγνή άσφαλτος, υγρή και παγωμένη). Ουσιαστικά πρόκειται για ένα στεγασμένο χώρο μήκους 300 μέτρων και πλάτους 30. Τα αυτοκίνητα που φέρουν τα ελαστικά προς δοκιμή δεν έχουν οδηγό, καθώς μετακινούνται μέσω υδραυλικών μηχανισμών! Έτσι, λοιπόν, τα test car επιταχύνουν… μόνα τους έως τα 120 χλμ./ώρα και κατόπιν επιβραδύνουν δυναμικά, ώστε να εξαχθούν τα όποια συμπεράσματα για τη συμπεριφορά των ελαστικών.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ