Ένα ηλεκτρικό hypercar από την Pininfarina, με εμβληματικό όνομα, τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, απόδοση 1.900 ίππων και παραγωγή από το 2020 και μετά.
Μέχρι σήμερα ήταν γνωστό ως ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο υψηλών προδιαγραφών με την κωδική ονομασία PF0. Σήμερα όμως, η Automobili Pininfarina, η εταιρεία που υποστηρίζει η ινδική Mahindra, αποκάλυψε όχι μόνο τη μορφή και το επίσημο όνομά του, αλλά και μερικά σημαντικά στοιχεία που αφορούν τόσο στο ακριβές χρονοδιάγραμμα της παραγωγής του μοντέλου, όσο και στις βασικές τεχνικές περγαμηνές του. Τα νέο Pininfarina Battista, όπως ονομάζεται, δανείζεται το όνομα του ιδρυτή της Carrozzeria Pininfarina, Battista “Pinin” Farina, ο οποίος και έθεσε τα θεμέλια της εμβληματικής εταιρείας το 1930.
Πλέον, επικεφαλής του νέου αυτού εγχειρήματος βρίσκεται ο εγγονός του, Paulo Pininfarina, ο οποίος δήλωσε από την τιμητική για τον ίδιο θέση του Προέδρου της Automobili SpA πως το νέο Battista είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar σε παγκόσμιο επίπεδο που αποδίδει ισχύ 1.900 ίππων και ροπή της τάξης των 2.300 Nm με την αρωγή τεσσάρων στο σύνολο ηλεκτροκινητήρων.
Το νέο hypercar της Pininfarina είναι δομημένο πάνω σ’ ένα πλαίσιο από carbo. Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως είναι ταχύτερο ακόμα και σε σχέση μ’ ένα μονοθέσιο της F1 εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 300 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 2 και 12 δλ. και τελική της τάξης των 350 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με αυτονομία 450 χλμ.
Τους ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία των 120 kWh έχει αναλάβει η κροατική Rimac, ενώ την εμπειρία του στο όλο project αναμένεται να καταθέσει ως οδηγός εξέλιξης της νέας Battista ο πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfeld. Θυμίζουμε πως η Automobili Pininfarina έχει ανακοινώσει από τον περασμένο Σεπτέμβριο τον διορισμό των Christian Jung και Peter Tutzer στις θέσεις του Chief Technology Officer και Senior Technical Advisor, αντίστοιχα. O πρώτος έχει διατελέσει σε αντίστοιχες θέσεις στη Faraday Future, στην Porsche στο τμήμα E-Mobility System Design καθώς και στη BMW και ο δεύτερος σε ποικίλα πόστα στις Porsche, Pagani, Bugatti και Lotus.
Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Pininfarina Battista θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα (50 για τις ΗΠΑ, 50 για την Ευρώπη και 50 για τη Μ. Ανατολή και την Ασία) σε τιμές που προσδιορίζονται ότι θα κυμαίνονται ανά μονάδα ανάμεσα στα 2 και 2,5 εκ. $. Οι πρώτες δε παραδόσεις στους τυχερούς και εύρωστους οικονομικά ιδιοκτήτες της Ευρώπης θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2020._Χ.Α.