X
Επικαιρότητα

Έκδοση Trophy για το Renault Clio RS!

Μια ακόμα πιο οδηγοκεντρική έκδοση με την ονομασία Trophy παρουσιάζει η γαλλική εταιρεία στη Γενεύη, αυτή τη φορά για λογαριασμό του Clio RS.

Μια ακόμα πιο οδηγοκεντρική έκδοση με την ονομασία Trophy παρουσιάζει η γαλλική εταιρεία στη Γενεύη, αυτή τη φορά για λογαριασμό του Clio RS.

Ακολουθώντας πιστά την φιλοσοφία της, η Renault εμπλουτίζει τη γκάμα μοντέλων με την ονομασία Trophy. Το νέο Clio Renault Sport 220 Trophy EDC, όπως είναι η πλήρης ονομασία του νέου γαλλικού μίνι «πυραύλου» της Renault, είναι εφοδιασμένο με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του μοντέλου, αυτή τη φορά με μεγαλύτερη κατά 10% ισχύ (βλ. 220 ίπποι/6.250 σ.α.λ.) και διαθέσιμη ροπή που αγγίζει τώρα τα 260 Nm. Επιπρόσθετα, το όριο περιστροφής του έχε αυξηθεί από τις 6.500 σ.α.λ. στις 6.800 σ.α.λ. Και όλα αυτά, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να περιορίζονται στα μόλις 138 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. Μάλιστα, χάρη στο πρόγραμμα Torque Boost που διαθέτει ο ανανεωμένος στα σημεία γαλλικός κινητήρας, αποκλειστικά όταν στο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν επιλεχθεί είτε η 4η είτε η 5η σχέση, η ροπή στρέψηθς, για ευνόητους λόγους, σκαρφαλώνει στα 280 Nm, τιμή μεγαλύτερη κατά 40 Nm σε σχέση με εκείνη του «απλού» RS.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί επίσης και στον τρόπο λειτουργίας και απόδοσης του κιβωτίου, τομέας στον οποίο το «απλό» RS είχε δεχθεί κριτική από ειδικούς και μη. Για την περίσταση, λοιπόν, η διαδοχή των σχέσεων στα προγράμματα Normal και Sport είναι πλέον 40% ταχύτερη και στο Race κατά 50%, χάρη στο νέο «καλιμπράρισμα» της μονάδας ελέγχου του EDC κιβωτίου. Επίσης, η «διαδρομή» των paddles έχει μειωθεί κατά 30%, ενώ η παρουσία του συστήματος Start & Stop είναι «ενεργή» μόνο στο πρόγραμμα Normal. Φυσικά, το Launch Control δηλώνει και εδώ… βροντερό παρόν προσφέροντας ακαριαίες επιταχύνσεις από στάση.

Από εκεί και πέρα, οι Γάλλοι προχώρησαν και σε μερικές, πολύ ενδιαφέρουσες για τον ενθουσιώδη οδηγό, στοχευόμενες «παρεμβάσεις». Πο συγκεκριμένα, η ανάρτηση διαθέτει πιο σπορτίφ ρυθμίσεις (η πίσω, ειδικότερα, είναι 40% πιο σφικτή), ενώ το ύψος της έχει μειωθεί κατά 20 και 10 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Επίσης, τροποποιημένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, που πλέον είναι ταχύτερο. Το «πακέτο» ολοκληρώνουν τα εξειδικευμένα ελαστικά Pilot Super Sport, διαστάσεων 205/40 R8, της Michelin. Σχεδιαστικά, οι τροποποιήσεις εστιάζονται στο νέο εξωτερικό χρώμα (Frost White), που συνδυάζεται με ματ μαύρη οροφή και πίσω αεροτομή, ενώ αντίστοιχες, αισθητικού περιεχομένου, επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!