X
Επικαιρότητα

ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: OI ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Το ακριβές ποσοστό του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) για κάθε κατηγορία κυβισμού υπολογίζεται επί της αξίας CIF (Cost Insurance Freight), η οποία περιλαμβάνει την χονδρική τιμή και τα έξοδα ασφάλισης-μεταφοράς κάθε αυτοκινήτου.

Το ακριβές ποσοστό του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) για κάθε κατηγορία κυβισμού υπολογίζεται επί της αξίας CIF (Cost Insurance Freight), η οποία περιλαμβάνει την χονδρική τιμή και τα έξοδα ασφάλισης-μεταφοράς κάθε αυτοκινήτου. Το ύψος του ΕΤΤ καθορίζεται από τις εκάστοτε οδηγίες που θέτει σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις προδιαγραφές των κινητήρων, ως προς τις εκπομπές καυσαερίων τους, γνωστές μας ως «Εuro».
ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
Οδηγία (Εuro)
5,4*
4
3,2,1
Συμβατικά
Έως 900 κ.εκ.
5%
14%
24%
37%
901-1.400 κ.εκ.
12%
27%
49%
66%
1.401-1.600 κ.εκ.
20%
45%
95%
128%
1.601-1800 κ.εκ.
30%
58%
129%
148%
1.801-2.000 κ.εκ.
40%
83%
216%
268%
2001 κ.εκ. και άνω
50%
142%
334%
346%
Παράταση 6 μηνών για τα Εuro4*
Από την 1η Ιανουαρίου του 2011 άλλαξαν οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης στα επιβατηγά αυτοκίνητα, με την καθιέρωση νέων ορίων εκπομπών καυσαερίων ως «Euro5 & Euro6» που θέτει η ΕΕ. Όμως, οι εισαγωγείς πήραν παράταση έως τα τέλη Ιουνίου του 2011 ώστε μέχρι τότε να ταξινομήσουν όσα μοντέλα είχαν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2010 στα τελωνεία της χώρας και τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων «Euro4».
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!