X
Επικαιρότητα

Δύο πρωτότυπα της Toyota «ζωντανεύουν» ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο το 2020

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει ως οχήματα υποστήριξης την τελική μορφή των πρωτοτύπων Concept-i και e-Pallete στο πλαίσιο της χορηγίας της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 που θα πραγματοποιηθούν στο Τόκιο.

H Toyota αποτελεί έναν από τους βασικότερους χορηγούς και υποστηρικτές των επερχόμενων Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 που θα πραγματοποιηθούν στην Ιαπωνία και, όπως είναι φυσικό, ο Νο 1 κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο δράττεται της ευκαιρίας προκειμένου να αποδείξει εν τοις πράγμασι, και μάλιστα εντός έδρας, τη δέσμευσή του για ένα μέλλον στο οποίο τα αυτοκίνητα θα κινούνται «καθαρά» και αυτόνομα.

Για το λόγο αυτό, όπως επίσημα ανακοινώνουν σήμερα οι Ιάπωνες, η Toyota θα διαθέσει στην οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 ένα ικανό πλήθος οχημάτων, ανάμεσα στα οποία θα είναι το ePallete και το Concepti, τα οποία και αναδεικνύουν της ως άνω προσέγγιση και φιλοσοφία της μάρκας.

«Θέλουμε η κινητικότητα του μέλλοντος να είναι για τους ανθρώπους μία δυνατότητα και όχι ένα εμπόδιο», δηλώνει ο Πρόεδρος της εταιρείας, Akio Toyoda με αφορμή τις πρωτοβουλίες της μάρκας στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020.

To Concepti, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Consumers Electronics Show στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ το 2017, είναι ένα όχημα το οποίο θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις προθέσεις και τα συναισθήματα του χρήστη του, χρησιμοποιώντας τις αστείρευτες ομολογουμένως δυνατότητες της πολυδιαφημισμένης πλέον τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Μάλιστα, χάρη σε αυτή, το αυτοκίνητο θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλεί με τον οδηγό του επαναφέροντάς τον στην… τάξη σε περίπτωση που δεν είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση. Φυσικά, το Concept-i είναι ηλεκτρικό διαθέτοντας συγχρόνως τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Από τη μεριά του, το ePallete είναι, επί της ουσίας, μια ευπροσάρμοστη, όσον αφορά στις διαστάσεις της, εφαρμογή αστικών μετακινήσεων τύπου car-sharing (σ.σ.: χαρακτηριστικό είναι  το γεγονός ότι το μήκος της κυμαίνεται από 4 έως και 7 μέτρα), η οποία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να υιοθετήσει ένα hardware «ανοιχτού τύπου» σε σχέση με την τεχνολογία πιλοτικής οδήγησης την οποία υιοθετεί. Κάτι που με τη σειρά του δίνει τη δυνατότητα σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να «εφαρμόσει» στο εν λόγω όχημα το δικό της software ελέγχου. Το εσωτερικό του δε μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές απαιτήσεις του πελάτη-συνεργάτη, κάτι που σημαίνει πως εύκολα μπορεί να μεταφέρει επιβάτες, για λογαριασμό της Uber, για παράδειγμα, ή και παραγγελίες φαγητού, για λογαριασμό της Pizza Hut._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!