Το περιοδικό Drive παρουσίασε στο αμφιθέατρο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου την έκδοση Drive Safe. Η εκδήλωση συνδυάστηκε με μία σειρά άκρως ενδιαφέρουσων ομιλιών πάνω στο φλέγον θέμα της οδικής ασφάλειας.
Το περιοδικό Drive δημιούργησε μία ειδική και πλούσια έκδοση, η οποία είναι αφιερώμενη στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της οδικής ασφάλειας. Με αυτή την αφορμή, οι συνάδελφοι του Drive πραγματοποίησαν μία εκδήλωση στο αμφιθέατρο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου στην οποία δεν περιορίστηκαν απλά στην παρουσίαση της έκδοσης που θα διανεμηθεί δωρεάν αυτή την Κυριακή μαζί με τον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, αλλά έδωσαν το βήμα και την ευκαιρία σε αρκετούς ανθρώπους που εμπλέκονται στο νευραλγικό θέμα να μιλήσουν σχετικά αποτυπώντας διάφορες και άκρως ενδιαφέρουσες απόψεις. Όπως πολλοί εύστοχα ανέφεραν και οι ίδιοι, αυτό η δράση δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά αυτό που επιθυμούν είναι να υπάρξει ακόμα μία φωνή για το θέμα της οδικής ασφάλειας. Με την έναρξη των ομιλιών, αρχικά τον λόγο πήρε από τη μεριά της πολιτείας ο πρόεδρος της επιτροπής οδικής ασφάλειας κ. Γεώργιος Ουρσουζίδης, ο οποίος δήλωσε ότι ο ίδιος όσο και η επιτροπή είναι ανοικτή σε νέες φωνές και ιδέες. Δεν αποποιήθηκε τις ευθύνες της πολιτείας, ενώ δεν έκρυψε ότι εκτός από τους ακαδημαϊκούς που ασχολούνται με το θέμα τη δική τους συμβολή έχουν οι οικογένειες που δραστηριοποιούνται στα θέματα οδικής ασφάλειας και έχουν χάσει κάποιον δικό τους άνθρωπο, όπως το Ίδρυμα Μυλωνά και όχι μόνο. Ο βουλευτής Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, φρόντισε να δώσει έμφαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πόσο σημαντικό ρόλο μπορούν να παίξουν σε αυτό, την ώρα που θεωρεί δεδομένη την δημιουργία σχετικής παιδείας από μικρή ηλικία.
Από την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας, ο Δημήτρης Παπαγεωργίου, αφού τόνισε την έλλειψη δυναμικού αλλά και τους τρόπους πρόληψης που χρησιμοποιούνται σήμερα, υπερθέματισε το λεπτό ζήτημα της παιδείας των οδηγών, χωρίς βέβαια να κρύβεται αναφέροντας ότι κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουν και δεν μπορούν να κάνουν οι αστυνομικοί. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου, Γιώργος Βασιλάκης, από την πλευρά του έδωσε έμφαση σε μία σειρά από προβλήματα που εντοπίζονται στα αυτοκίνητα, αλλά και τον τρόπο αντιμετώπισης τους από την πολιτεία. Όπως λογικά ανέφερε, η παλαιότητα του ελληνικού στόλου, σε ελαφρά, βαρέα ή επαγγελματικά οχήματα, είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη γεγονός που αυξάνει φυσιολογικά τον κίνδυνο που μπορεί να προκληθεί. Μάλιστα, ο κ. Βασιλάκης δεν παρέλειψε να συμπληρώσει το πρόβλημα που υφίσταται και με τα ΚΤΕΟ, τονίζοντας ότι στη χώρα μας το 4,5 % περίπου δεν περνάει με επιτυχία τον έλεγχο, ενώ στη Γερμανία (με τον σαφώς νεότερο στόλο των αυτοκινήτων) το 35%! Ανάλογοι ήταν οι προβληματισμοί και του Σωτήρη Χατζίκου, προέδρου των Εισαγωγέων μοτοσικλετών, τονίζοντας τις σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας έχουν οι νεότερες μοτοσικλέτες σύμφωνα με τη νεότερη ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι κ. Αντώνης Τσακνάκης εκπροσωπώντας την Anytime, αλλά και ο κ. Γιώργος Κουτελιέρης της Continental, οι οποίοι ανέλυσαν τη φιλοσοφία και την ανησυχία των εταιρειών γύρω από το θέμα της οδικής ασφάλειας. Σε αντίστοιχο πνεύμα, ο Ελευθέριος Γιαννακουδάκης μίλησε εκ μέρους της Shell, γνωστοποιώντας τη λειτουργία του Shell Driving Academy σε συνεργασία με τον Κώστα Στεφανή και το Traction, που θα λειτουργεί στην πίστα καρτ του Άγιου Κοσμά, ενώ υπήρξε και προβολή των νέων σποτ της εταιρείας πετρελαιοειδών που θα είναι αφιερώμενες στην οδική ασφάλεια. Στο τέλος, ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση του κ. Άρη Ζωγράφου, προέδρου των Εκπαιδευτών Ελλάδος, ο οποίος εμφανίστηκε αρκετά καυστικός χωρίς να προσπαθήσει να ωραιοποιήσει την κατάσταση και εκφράζοντας παράλληλα την αναγκαιότητα για αλλαγή του συστήματος έκδοσης άδειας οδήγησης. Φυσικά, αξίζει να σημειώσουμε και την παρουσία προέδρου της ΟΜΑΕ, κ. Δημήτρη Μιχελακάκη, ο οποίος θύμισε πόσο σημαντική είναι η άνθηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και πόσο νευραλγικός είναι ο ρόλος της στην μείωση του ατυχημάτων. Κάτι που αποδεικνύεται από τα χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων σε χώρες που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι υψηλού επιπέδου.
Έχοντας την έκδοση στα χέρια μας με μία πρώτη ματιά μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για μία εξαιρετική δουλειά, η οποία καταγράφει τα προβλήματα, αλλά παράλληλα αναφέρει και μία σειρά λύσεων. Όπως ανέφερε ο Μιχάλης Γεωργιάδης για λογαριασμό του Drive, το περιοδικό θα συνεχίσει με μία σειρά από δράσεις αναφορικά με την οδική ασφάλεια, εστιάζοντας στον άνθρωπο και με την πρώτη να είναι σχετική με τις μικρές ηλικίες, πραγματοποιώντας πιλοτικά σεμινάρια κυκλοφοριακής αγωγής για παιδιά του δημοτικού, με έναν σαφώς πιο ευχάριστο τρόπο, έτσι ώστε τα παιδιά να αποκτούν γνώση και οδηγική παιδεία. Περισσότερο Drive Safe αυτή την Κυριακή μαζί με το ένθετο του Ελεύθερου Τύπου.