Η Porsche ολοκλήρωσε τις «επίπονες» δοκιμές εξέλιξης της νέας Cayenne. Που παρεμπίπτοντος αποκαλύπτεται επίσημα στις 29 Αυγούστου.
Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο του «μεγάλου» SUV μοντέλου της Porsche και σήμερα οι Γερμανοί δείχνουν καθ’ όλα έτοιμοι να παρουσιάσουν την τρίτη κατά σειρά γενιά του, που αισίως έχει καταφέρει να κερδίσει από το 2002 μέχρι και σήμερα την εμπιστοσύνη 760.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, πρωτίστως χάρη στην υψηλή του απήχηση σε αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ και της Κίνας. Με την Porsche να έχει εξελιχθεί πλέον σε μια εταιρεία που πλέον κατασκευάζει και σπορ αυτοκίνητα –ας μην ξεχνάμε πως τα δύο SUV μοντέλα της γκάμας της, οι Cayenne και Macan, καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή τη μερίδα του λέοντος σε επίπεδο πωλήσεων- φυσικό είναι οι Γερμανοί να εστιάζουν στην αποδοτικότητα και στην ενίσχυση των σπορτίφ χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που για πάνω από μια δεκαετία αποτέλεσε τη «σανίδα σωτηρίας» της φίρμας ή, αν προτιμάτε, την κότα με τα χρυσά αυγά που ως δια μαγείας εξασφάλισε την πολυπόθητη σταθερότητα των οικονομικών της δεικτών. Και όχι μόνο.
Τι το διαφορετικό, όμως, φέρνει σήμερα η νέα Porsche Cayenne για τον «καθημερινό» καταναλωτή που θα την επιλέξει; Κατ΄αρχήν, ένα νέο, αλουμινένιο δάπεδο, παρόμοιο με εκείνο στο οποίο «πατούν» σήμερα τα Audi Q7 και Bentley Bentayga. Και λίαν συντόμως και η νέα Lamborghini Urus. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η πλατφόρμα της νέας Cayenne είναι κοντύτερη κατά 100 χλστ. σε σχέση με εκείνη των ομόσταβλων SUV μοντέλων του VW Group, επιλογή που συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία ενός πιο «νευρικού» και σπορτίφ αυτοκινήτου σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Η επίσημη αποκάλυψη μέσω του διαδικτύου του γερμανικού SUV θα γίνει, όπως η ίδια η Porsche δηλώνει, στις 29 Αυγούστου και η επίσημη πρεμιέρα της εντός έδρας λίγες μόλις μέρες μετά, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης._Χ.Α.