top icon
Επικαιρότητα

Διπλή πρεμιέρα για το Opel Crossland X

Με μία νέα προσθήκη, η Opel προσφέρει τώρα το Crossland X για πρώτη φορά με την ιπποδύναμη και ροπή ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα ντίζελ, σε συνδυασμό με την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου.

Αυτό σημαίνει ότι το SUV της Opel διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο για κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Την πρώτη του εμφάνιση στο Crossland X κάνει και η δερμάτινη ταπετσαρία που διατίθεται ως προαιρετική επιλογή για την έκδοση εξοπλισμού Ultimate, σε συνδυασμό με εργονομικά εμπρός καθίσματα AGR πιστοποιημένα από τους ειδικούς της πλάτης του Aktion Gesunder Rücken e. V.

Ο νέος 1.5L τετρακύλινδρος ντίζελ κινητήρας παράγει 120 ίππους και μέγιστη ροπή 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ. (κατανάλωση καυσίμου: στην πόλη 4,4-4,3 l/100 km, εκτός πόλης 3,8-3,7 l/100 km, μικτός κύκλος 4,0 l/100 km, 105-104 g/km CO2). Ο κινητήρας συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 6d-TEMP χάρη σε ένα καινοτόμο οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο οξειδίων του αζώτου (NOx) σε συνδυασμό με Επιλεκτική Καταλυτική Αναγωγή – Selective Catalytic Reduction (SCR). Η Opel φέρνει το νέο Crossland X 1.5 Diesel στην αγορά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και start/stop.

Η κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής και ο στροφαλοθάλαμος του νέου 1.5L ντίζελ κατασκευάζονται από αλουμίνιο, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ενεργοποιούνται με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail λειτουργεί με πίεση 2.000 bar, με το καύσιμο να ψεκάζεται στους θαλάμους καύσης μέσω μπεκ οκτώ οπών.

Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων, το οποίο περιλαμβάνει παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel (DPF), αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR. Με αυτή την καινοτόμο τεχνολογία, ο νέος 1.5L diesel πληροί το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP για τα οξείδια του αζώτου (NOx).

Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ