top icon
Επικαιρότητα

Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης 2017: Πλήρης οδηγός

Η καρδιά της ευρωπαϊκής και όχι μόνο αυτοκίνησης χτυπά για 67η φορά στην πόλη της Φρανκφούρτηs, με τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που φιλοξενείται εκεί να ανοίγει επίσημα τις πύλες της την επόμενη βδομάδα συγκεντρώνοντας μια πλειάδα νέων μοντέλων που «φωτογραφίζουν» τόσο το παρόν, όσο και το μέλλον της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το οποίο παραδοσιακά πραγματοποιείται… εκ περιτροπής με εκείνο του Παρισιού στις αρχές κάθε φθινοπώρου, αναμένεται να συγκεντρώσει από την προσεχή κιόλας Τρίτη, ημέρα που επισήμως ανοίγουν οι πύλες του για τους εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου, τα φλάς της δημοσιότητας έχοντας να επιδείξει περί τις 100 πρεμιέρες νέων ή ανανεωμένων μοντέλων. Έχοντας ως σλόγκαν (ή γενικότερο τίτλο, αν προτιμάτε), τη φράση «Future Now», το ενδιαφέρον ειδικών και μη στη φετινή ΙΑΑ δεν επικεντρώνεται μόνο στα «απτά» καθημερινά αυτοκίνητα, αλλά πρωτίστως στις πρωτότυπες προτάσεις που έχουν να επιδείξουν οι μεγάλοι κατασκευαστές στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και της πιλοτικής οδήγησης.

Ας δούμε λοιπόν στις παρακάτω γραμμές όλες τις σημαντικότερες πρεμιέρες της IAA 2017, σύμφωνα πάντα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες.

Audi RS4 – Autonomous Prototypes – RWD

O Γερμανός κατασκευαστής αναμένεται να παρουσιάσει το νέο RS4 Avant, ένα αυτοκίνητο το οποίο σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας εποχής που ξεκίνησε με το αξέχαστο RS2 Avant. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το σχετικό ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας, το «παρών» στη Φρανκφούρτη θα δώσει και ένα περιορισμένης παραγωγής πισωκίνητο(!) μοντέλο, με άγνωστη προς το παρόν ταυτότητα, το οποίο θα φέρει την υπογραφή της Audi Sport GmbH.

Σε ότι αφορά στο μέλλον, η Audi θα παρουσιάσει στη γερμανική πόλη και δύο αυτόνομα και ηλεκτρικά ασφαλώς πρωτότυπα. Περισσότερα για αυτά μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Audi A8

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, πρόκειται για το πιο προηγμένο σε επίπεδο τεχνολογίας μοντέλο της γκάμας και συγχρόνως το πρώτο που είναι έτοιμο να υποδεχτεί την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, που μέσα στα προσεχή χρόνια, θέλοντας και μη πλέον, θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκίνησης. Αιχμή του δόρατος στον τομέα αυτό αποτελεί το σύστημα Traffic Jam Pilot, το οποίο είναι το πρώτο του είδους που προσφέρεται σε μοντέλο ευρείας παραγωγής. Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Audi A8 μπορείτε να βρείτε εδώ.

Bentley Continental GT

Χωρίς να απαρνείται τις σχεδιαστικές της ρίζες, η νέα Bentley Continental GT καταφέρνει να σε κερδίσει με το επιβλητικό της προσωπείο. Η χαρακτηριστική μάσκα και τα στρογγυλά φώτα που παραμένουν και στη νεότερη γενιά το σήμα κατατεθέν, αντλούν την έμπνευσή τους από το πρωτότυπο EXP10 Speed 6 προσδίδοντας δυναμισμό που δεν αποκλίνει από τα γνώριμα πρότυπα του Βρετανού κατασκευαστή. Σε σχέση με την απελθούσα γενιά, η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου το κυρίαρχο στοιχείο είναι τα ελλειπτικά φωτιστικά σώματα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW i5

Πολλά έχουν γραφτεί τους τελευταίους μήνες για το νέο BMW i5, ένα μοντέλο που θα αποτελέσει άμα τη εμφανίσει του το απαραίτητο συμπλήρωμα στην ηλεκτρική οικογένεια μοντέλων του Βαυαρού κατασκευαστή. Πότε, όμως, θα συμβεί αυτό; Πως θα είναι; Τι κινητήρα θα «φορά»; Σήμερα, η γερμανική εταιρεία, δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Harald Kruger, λύνει επιτέλους της σιωπή της αποκαλύπτοντας πως την επόμενη κιόλας βδομάδα θα παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την πρωτότυπη εκδοχή του πολυαναμενόμενου αυτού μοντέλου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW Concept Χ7 iPerformance

Αντικρίζοντας το φωτογραφικό υλικό που συνόδευσε τη διαδικτυακή πρεμιέρα του πρωτότυπου μοντέλου Concept X7 iPerformance, εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι οι Βαυαροί αποστασιοποιούνται από τα συνήθη σχεδιαστικά μοτίβα τους δημιουργώντας ένα άκρως επιβλητικό SUV. Κυρίαρχο στοιχείο του είναι –ασφαλώς- το ιδιαίτερα τονισμένο εμπρός μέρος, στο οποίο δεσπόζουν τα τεράστια για την περίσταση «νεφρά», οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, καθώς και ένα ζεύγος πολύ λεπτών φωτιστικών σωμάτων. Από το πλάι εντύπωση προκαλούν οι «κρυμμένες» χειρολαβές των θυρών και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ενώ πίσω περίοπτη θέση καταλαμβάνουν τα επίσης λεπτά φώτα, καθώς βέβαια και τα χαρακτηριστικά «ανοίγματα» στις άκρες του προφυλακτήρα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW i3/i3S

Σχεδιαστικά, η απλή έκδοση της οικογένειας i3 υιοθετεί ελάσσονος σημασίας τροποποιήσεις, οι οποίες περιορίζονται στους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στις διαφορετικές ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, στα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, καθώς και στην προσθήκη δύο νέων εξωτερικών χρωματισμών -Melbourne Red και Imperial Blue. Στην περίπτωση του νέου i3S συναντάμε πιο… απαστράπτουσες προσθήκες στις εξωτερικές επιφάνειες, νέες ζάντες με διάμετρο 20 ίντσες, ενώ χαμηλότερη κατά 10 χλστ. είναι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, χάρη στην υιοθέτηση μιας πιο «σπορτίβικης» ρύθμισης στην ανάρτηση. Περισσότερες πληροφορίες με ένα κλικ μπορείτε να βρείτε εδώ.

BMW X3

Διατηρώντας τη γνώριμη από το παρελθόν σιλουέτα της, η νέα BMW X3 βασίζεται σε ένα νέο δάπεδο που της εξασφαλίζει μεγαλύτερες διαστάσεις, βελτιωμένους χώρους στην καμπίνα αλλά και χαμηλότερο βάρος σε σχέση με την προκάτοχό της που είδαμε για πρώτη φορά το 2010. Θυμίζουμε πως η πρώτη Χ3 έκανε την επίσημη εμφάνισή της το 2003 έχοντας μέχρι σήμερα κερδίσει την εμπιστοσύνη πάνω από 1,5 εκ. αγοραστών ανά την υφήλιο. Συγκρινόμενη με απελθούσα γενιά, η νέα Χ3 είναι ελαφρώς πιο «αθλητική» σε αμφίεση διαθέτοντας μεγαλύτερο κατά 61 χλστ. μήκος, ενώ διευρυμένο κατά 17 χλστ. είναι και το πλάτος της. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW X2

Το φως της δημοσιότητας είδαν πρόωρα οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας BMW X2 που έρχεται να αποτελέσει ότι και η Χ4 για τη μεγαλύτερη σε μέγεθος Χ3. Με δεδομένο το «φρέσκο» αυτό οπτικό υλικό, οι διαφορές που εντοπίζει κανείς σε σχεδίαση σε σχέση με την Χ1 είναι μάλλον μικρές, με το νεότερο μέλος της οικογένειας «Χ» να επιχειρεί να διανθίσει το αισθητικό του προφίλ με ελαφρώς πιο «ανάλαφρες» και σπορτίφ νότες, κυρίως στο πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Δομικά, η νέα  Χ2, που θα δούμε να αποκαλύπτεται πλήρως σε λίγες μέρες από σήμερα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, θα βασίζεται στο γνωστό προσθιοκίνητο δάπεδο UKL των Βαυαρών –το ίδιο στο οποίο πατούν σήμερα η X1, η Σειρά 2 Active Tourer και Grand Tourer, αλλά και τα μοντέλα της ομόσταβλης Mini. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW Σειρά 6 GT

Φυσικά, πρόκειται για τον αντικαταστάτη της αμφιλεγόμενης σε αισθητική 5 GT και συνάμα για ένα αυτοκίνητο που θα βρει στο δρόμο του καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως για παράδειγμα το 5θυρο Audi A7. Η επιλογή των Βαυαρών να διαφοροποιήσουν το όνομα της νέας Gran Turismo –από Σειρά 5 GT και σε Σειρά 6 GT– εντάσσεται φυσικά στο γενικότερο σχεδιασμό «ανωτατοποίησης» των μοντέλων τους, που πλέον θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη… χλιδή και τους διαθέσιμους χώρους. Αυτός τουλάχιστον είναι ο επίσημος ισχυρισμός των ιθυνόντων του BMW Group. Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί επισήμως, ως εκ τούτου η υπάρχουσες «6άρες» αναμένεται σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα να καταργηθούν (κουπέ, cabrio και Gran Coupe) παραδίδοντας τη σκυτάλη στις ποικίλες εκδόσεις αμαξώματος της Σειράς 8 που είδε το πρόσφατα το φως της δημοσιότητας υπό τη μορφή πρωτοτύπου. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

BMW M5

Οι Βαυαροί χαρακτηρίζουν τη νέα BMW M5 ως το «πιο συναρπαστικό και συναισθηματικό σεντάν υψηλών επιδόσεων που κατασκεύασε ποτέ το τμήμα Μ». Και όπως όλα μαρτυρούν, έτσι είναι! Έχοντας περάσει πλέον στην έκτη κατά σειρά γενιά της –θυμίζουμε πως η πρώτη M5 παρουσιάστηκε το 1984- κινείται από τον γνωστό και μη εξαιρετέο V8 κινητήρα τούρμπο της γενιάς TwinPower της BMW, ο οποίος αποδίδει, χάρη στις νεότερες «τονωτικές ενέσεις» που δέχτηκε από τους Βαυαρούς μηχανικούς, 600 ίππους σταθερά από τις 5.600 σ.α.λ. έως και τις 6.700 και μέγιστη 750 Nm από τις 1.800 έως και τις 5.600 σ.α.λ., διαθέτοντας, όπως είναι αναμενόμενο, μια πλειάδα βελτιώσεων σε σχέση με το παρελθόν. Ανάμεσα σε αυτές, σύμφωνα με τη BMW, είναι οι νέοι υπερσυμπιεστές, το διαφορετικό σύστημα λίπανσης και ψύξης, η υψηλότερη πίεση λειτουργίας των εγχυτήρων καυσίμου, αλλά και το νέο σύστημα εξαγωγής που εγγυάται «ακόμα πιο συναρπαστική ηχητική απόδοση». Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Borgward Concept

To 2015 και ύστερα από 54 ολόκληρα χρόνια σιωπής το εμπορικό σήμα της Borgward εμφανίστηκε ξανά, μέσω κινέζικου επενδυτικού ομίλου, με το SUV μοντέλο ΒΧ7. Σε μόλις λίγο περισσότερο από ένα χρόνο η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πουλήσει πάνω από 44.000 μονάδες του SUV της, κυρίως στην ασιατική αγορά και με τη βοήθεια φυσικά της κινεζικής Foton, η οποία κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της. Τώρα η Borgward προετοιμάζει ένα άλλο ντεμπούτο, αυτή τη φορά στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αλλά μην περιμένετε να είναι άλλο ένα SUV. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Citroen C3 Aircross

H σχεδιαστική έμπνευση του αντιπάλου των Renault Captur και Nissan Juke αντλείται από το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στην κοσμοπολίτικη Γενεύη. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Alexandre Malval, στόχος της Citroen ήταν να δημιουργήσει ένα ευχάριστο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, τόσο εντός όσο και εκτός, που να προσελκύει ένα σαφώς πιο νεανικό σε σχέση με τον πρόγονό του κοινό. Σε σχέση με το πρωτότυπο, οι αλλαγές είναι περιορισμένες με σημαντικότερη εκείνη που αφορά στην αφαίρεση των γνωστός αεροθυλάκων (air-bumps) που είδαμε για πρώτη φορά στο C4 Cactus το 2014. Σε κάθε περίπτωση, σημείο αναφοράς αποτελούν τα φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων, τα «τρισδιάστατων» πίσω φώτα και φυσικά τα προστατευτικά στο τελείωμα των δύο προφυλακτήρων. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Dacia Duster

H ρουμάνικη εταιρεία που χρόνια τώρα απολαμβάνει τη «φροντίδα» των Γάλλου του γκρουπ Renault παρουσιάζει το ανανεωμένο Dacia Duster, ένα μοντέλο που από το 2010 μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να εδραιώσει την παρουσία της μάρκας τόσο στη γηραιά ήπειρο, όσο και στις αναδυόμενες αγορές της υφηλίου. Οι περισσότερες από 1 εκ. πωλήσεις του παγκοσμίως, αν μη τι άλλο, έρχονται να επιβεβαιώσουν το επιτυχημένο αυτό εγχείρημα, που πλέον γυρίζει μια ακόμα σελίδα στη νεότερη ιστορία του. Πατώντας στην ίδια πλατφόρμα με το παρελθόν, το φρεσκαρισμένο Dacia Duster δείχνει ακόμα πιο δυναμικό απ’ ότι η απελθούσα γενιά του. Πιο μυώδες και «στιβαρό», με νέα μάσκα που φτάνει έως τα ανανεωμένα σε σχεδίαση φωτιστικά σώματα, καταφέρνει, παρά τις πανομοιότυπες διαστάσεις του, να δείχνει πιο φαρδύ και επιβλητικό απ’ ότι ο πρόγονος του. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ferrari Portofino

H ιταλική εταιρεία έδωσε από νωρίς στη δημοσιότητα της πρώτες φωτογραφίες και μια πλήρη σχετικά τεχνική περιγραφή της νέας Ferrari Portofino, ενός «ξεσκούφωτού» μοντέλου που εντάσσεται στη βάση της πυραμίδας των διαθέσιμων μοντέλων της αντικαθιστώντας τη γνωστή και μη εξαιρετέα California T (σ.σ. θυμίζουμε πως η πρώτη μη υπερτροφοδοτούμενη γενιά της τελευταίας παρουσιάστηκε τα 2008 με την ανανεωμένη να κάνει την εμφάνισή της το 2014. Την κίνηση παρέχει ο γνωστός V8 ιταλικός κινητήρας τούρμπο των 3,9 λίτρων, ο οποίος για την περίσταση έχει υποστεί μια πλειάδα αλλαγών, προσθηκών και βελτιώσεων. Ανάμεσα σε αυτές, είναι τα νέα πιστόνια, η ανασχεδιασμένη εισαγωγή, το διαφορετικό σύστημα εξαγωγής καθώς και το σύστημα Variable Boost Control, που «ρυθμίζει» τη διαθέσιμη ροπή του 8κύλινδρου διαμαντιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι μηχανικοί της, ανάλογα με την επιλεχθείσα κάθε φορά σχέση στο κιβώτιο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ford EcoSport

Tο φρεσκαρισμένο Ford EcoSport, που θα παρουσιαστεί επίσημα στη Φρανκφούρτη, δράττεται της ευκαιρίας προκειμένου να φιλοξενήσει κάτω από το εμπρός καπό του το γνωστό 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας, ο οποίος θα αποδίδει για την περίσταση 125 ίππους. Από τα μέσα της επόμενης χρονιάς, στη γκάμα θα προστεθεί και μια έκδοση του 3κύλινδρου «1.000άρη» EcoBoost βενζινοκινητήρα, που θα αποδίδει 100 ίππους –φυσικά, οι εκδόσεις με τους 125 και 140 ίππους θα συνεχίσουν να δίνουν το «παρών». Σε ότι αφορά στη μετάδοση, δεν παρατηρούνται αλλαγές, με το αυτόματο «6άρι» και το αντίστοιχο χειροκίνητο να παραμένουν οι μοναδικές επιλογές. Από εκεί και πέρα, η Ford ανακοινώνει πως έχουν γίνει «επεμβάσεις» στη ρύθμιση των αναρτήσεων προκειμένου το ανανεωμένο EcoSport να «δένει» αρμονικότερα με τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ford Mustang

Από το 2015, όταν το αμερικάνικο κουπέ πάτησε τους τροχούς του στη γηραιά ήπειρο, έως και σήμερα, πάνω από 30.000 αντίτυπά του έχουν παραδοθεί σε ισάριθμους ιδιοκτήτες, αριθμός που σε μια δύσκολη από πλευράς ανταγωνισμού κατηγορία δεν μπορεί παρά να συνθέτει γα λογαριασμό της εταιρείας του μπλε οβάλ μια ακόμα εμπορική επιτυχία. Σήμερα, δύο σχεδόν χρόνια μετά την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στην Ευρώπη, η Ford προχωρά στην παρουσίαση την ανανεωμένης σε σχεδίαση και μηχανικά μέρη εκδοχής του μοντέλου, που επισήμως αποκαλύπτεται αύριο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ2017).

Σχεδιαστικά, τόσο στην κουπέ όσο και στην ανοιχτή εκδοχή της νέας Ford Mustang, οι διαφορές είναι ελάσσονος σημασίας, με το χαμηλότερο καπό με τους νέους πλέον αεραγωγούς, τη διαφορετική γρίλια, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και το νέο διαχύτη πίσω να αποτελούν τις βασικότερες αισθητικές «αποκλίσεις» σε σχέση με την απελθούσα γενιά. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Honda CR-V Hybrid Prototype

Το νέο Honda CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου ιαπωνικού SUV σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου και συγκεκριμένα σε αυτό που θα ανοίξει επίσημα τις πύλες του την επόμενη κιόλας βδομάδα στην πόλη της Φρανκφούρτης. Το νέο CR-V, διατηρώντας εν πολλοίς τη γνώριμη σιλουέτα του παρελθόντος, υιοθετεί στην ανανεωμένη του γενιά μια σχεδίαση με πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V ξεχωρίζει για τους τονισμένους θόλους των τροχών, τις λεπτότερες κολώνες Α, τις πιο έντονες ακμές στο καπό, καθώς φυσικά και για το ανανεωμένο παρουσιαστικό του, στο οποίο δεσπόζουν τα νέα φώτα. Το σύστημα δύο+ενός κινητήριων μονάδων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν 2λιτρο i-VTEC 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Honda Urban EV Concept

Η ιαπωνική εταιρεία θα φέρει για πρώτη φορά στο φως ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που «φωτογραφίζει» το όραμά της σε σχέση με τις τεχνολογίες αλλά και το σχήμα που θα έχουν τα αυτοκίνητα αστικού χαρακτήρα του μέλλοντος. Προς το παρόν, πάντως, πέρα από την teaser φωτογραφία που σας παραθέτουμε, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το Urban EV Concept, όπως επισήμως ονομάζεται το νέο πρωτότυπο των Ιαπώνων.

Honda Jazz

Η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη αποκαλύψει το ανανεωμένο Honda Jazz, λίγες μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Σχεδιαστικά, το φρεσκαρισμένο σούπερ μίνι της Honda παραπέμπει πλέον περισσότερο στα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας. Και ιδιαίτερα στα HR-V και CR-V. Σήμα κατατεθέν της εξωτερικής σιλουέτας αποτελούν τα νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, τα οποία οι Ιάπωνες της Honda τα ονοματίζουν με τη φράση «Solid Wing Face». Από εκεί και πέρα, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι πλέον περισσότερο σμιλευμένος, με μεγαλύτερους και πιο επιθετικούς αεραγωγούς. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι διαφοροποιήσεις στο πίσω μέρος, με το νέο Jazz να δείχνει πλέον περισσότερο… ψηλό απ’ ότι στο παρελθόν. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Hyundai Kona

Αυτή είναι η πρώτη προσπάθεια της κορεάτικης εταιρείας σε μια από τις πιο αναπτυσσόμενες σε δημοτικότητα κατηγορίες της παγκόσμιας αγοράς. Και σίγουρα, αξίζει της προσοχής όλων καλούμενη να αντιπαρατεθεί με «ισχυρά» ονόματα του είδους, όπως είναι για παράδειγμα το Nissan Juke, το Honda HR-V, το Renault Captur και γιατί όχι το Jeep Renegade. Με το νέο Hyundai Kona αλλά και με το επερχόμενο Stonic, η κορεάτικη εταιρεία στοχεύει πρωτίστως στην Ευρώπη προσδοκώντας έως τα τέλη του 2021 να καταστεί η Νο1 σε πωλήσεις ασιατική εταιρεία στο σύνολο των επιμέρους αγορών της γηραιάς ηπείρου. Αρχικά, το εμπορικό του λανσάρισμα αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην εγχώρια αγορά, ενώ από το φθινόπωρο τα πρώτα Kona αναμένονται να πατήσουν το πόδι τους τόσο στις ΗΠΑ όσο φυσικά και στην Ευρώπη. Με το όνομά του να παραπέμπει στην ομώνυμη παραλιακή περιοχή που βρίσκεται στο νησί της Χαβάης, το Hyundai Kona προτάσσει ένα σύγχρονο και «φρέσκο» σχεδιαστικό προσωπείο. Σήμα κατατεθέν αποτελούν τα λεπτά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED που είναι τοποθετημένα πιο ψηλά από τα… κυρίως, αναφορά που σίγουρα θυμίζει Juke, η τραπεζοειδούς σχήματος μάσκα (Cascading Grile, την αποκαλεί η Hyundai), αλλά και ο «στενός» διαμήκης αεραγωγός πάνω από την τελευταία, που νοητά ενώνει τα άνω φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Hyundai i30N

Στόχος της Hyundai και του νεοσύστατου παραρτήματος υψηλών επιδόσεων Ν Performance που από την άνοιξη του 2015 «κατευθύνει» με μαεστρία ο πρώην επικεφαλής του Μ Division, Albert Biermann, ο άνθρωπος, με άλλα λόγια, που αποτέλεσε τον ιθύνοντα νου στα πρώιμα στάδια εξέλιξης των BMW M5 και M3/M4, είναι να πρωταγωνιστήσουν στην κορυφή της μικρομεσαίας αρένας κάνοντας όσο πιο… δύσκολη γίνεται τη ζωή καταξιωμένων ονομάτων του είδους. Και συγκεκριμένα, των VW Golf GTi, Ford Focus ST, Honda Civic Type R και Seat Leon Cupra. Προκειμένου η όλη προσπάθεια να αποδώσει τους αναμενόμενους καρπούς, η Hyundai εγκατέστησε μια πολυμελή ομάδα μηχανικών «μέσα» στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή της «Πράσινης Κόλασης» πραγματοποιώντας για πάνω από ένα χρόνο και για περισσότερα από 10.000 χλμ. τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης στο πάντοτε απαιτητικό γερμανικό τερέν των 20,8 χλμ. Και σαν να μην έφτανε αυτό, δύο πρωτότυπα του όπλου της, του νέου Hyundai i30N, όπως επίσημα ονομάζεται η κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου των Κορεατών, συμμετείχαν πριν λίγες μόλις εβδομάδες στον 24ώρο αγώνα αντοχής που διεξήχθη –που αλλού;- στο «μεγάλο» Νurburgring. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Jaguar E-Pace

Μετά την F-Pace, η E-Pace είναι το δεύτερο κατά σειρά νέο SUV της βρετανικής εταιρείας που έρχεται εν μέσω θέρους στο σύγχρονο αυτοκινητικό προσκήνιο του είδους λίγους μήνες πριν το… τρίτο Sport Activity Vehicle της μάρκας: την φουλ ηλεκτρική I-Pace. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο εγγύς μέλλον θα αποτελέσει το μοντέλο με τον ταχύτερο ρυθμό πωλήσεων ανά τον κόσμο στη γκάμα του βρετανού κατασκευαστή καλούμενο να αντιπαρατεθεί στην εμπορική αρένα των επιμέρους αγορών με την Χ1 της BMW και το Q3 της επίσης γερμανικής Audi. Δομικά, η νέα Jaguar E-Pace στηρίζεται στο δάπεδο D8 το οποίο χρησιμοποιεί και το ομόσταβλο Land Rover Discovery Sport, η δε κατασκευή του δεν θα πραγματοποιείται στη Μ. Βρετανία, αλλά στην Αυστρία, στις εγκαταστάσεις της Magna Styer. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος της E-Pace φτάνει τα μόλις 4,345 μ., το πλάτος τα 1.984 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.681 χλστ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 480 λίτρα, τιμή μεγαλύτερη κατά 60 λίτρα σε σχέση με το Q3, αλλά μικρότερη κατά 25 λίτρα σε σχέση με την Χ1. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Kia procee'd concept

Eίναι κάτι παραπάνω από προφανές πως ο αιχμηρός σχεδιασμός διαδραματίζει για τους ιθύνοντες της Kia έναν εξόχως πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαφαινόμενη, εδώ και χρόνια, προσπάθειά τους να «κατακτήσουν» τη γηραιά ήπειρο. Το νέο, shooting brake πρωτότυπο που σας αποκαλύπτουμε σήμερα έρχεται να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές δίνοντας μια σαφή νύξη των σχεδιαστικών και όχι μόνο προθέσεων των πάντοτε ανήσυχων αυτών Κορεατών. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πρωτότυπο με καταβολές που παραπέμπουν σε επιμηκυμένο στείσον βάγκον, η Kia επικαλείται στις επίσημες ανακοινώσεις που συνοδεύουν το φωτογραφικό υλικό που σας παραθέτουμε πως το εικονιζόμενο μοντέλο «φωτογραφίζει» τη μορφή που θα έχει ο αντικαταστάτης του γνωστού μας cee’d, ο οποίος αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στην επόμενη κιόλας χρονιά. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Kia Stonic

Παρά τις δηλώσεις περί διαφορετικού σχεδιασμού σε σχέση με το Kona, το νέο Kia Stonic «φωνάζει» από μακριά τη σχέση του με το αδελφό crossover της Hyundai διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες αμαξώματος και εν γένει παρόμοια φιγούρα. Από τη μια φωτογραφία των εξωτερικών επιφανειών του μοντέλου που έχει δει το φως της δημοσιότητας, το Stonic ξεχωρίζει για τις καλόγουστες ακμές περιμετρικά του αμαξώματος, από τη γνώριμη από τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia μάσκα, ενώ επιπλέον πόντους στον τομέα της αισθητικής φαίνεται να χαρίζει και η χαρακτηριστική διχρωμία των εξωτερικών του επιφανειών. Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός ακολουθεί παραπλήσια ρότα, με τη μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει στο μέσον του ταμπλό. Εν αναμονή της επίσημης αποκάλυψης, αξίζει να θυμίσουμε πως το «δίδυμο» Hyundai Kona έχει μήκος 4.165 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2,6 μ. Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η απόσταση των 170 χλστ.) του αμαξώματος από το έδαφος, στοιχείο που εξασφαλίζει «πραγματικό SUV χαρακτήρα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στις δηλώσεις τους οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας. Σε ότι αφορά στα κινητήρια σύνολα, η Hyundai προσφέρει σε πρώτη φάση δύο υπερτροφοδοτούμενες βενζινοκινητήρες, επιλογή που όπως όλα δείχνουν θα δούμε και στο νέο Kia Stonic. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Kia Picanto X-Line

Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το ενδιαφέρον ενός κοινού που αναζητά ένα αστικό αυτοκίνητο με ελαφρώς «περιπετειώδη» αύρα, η Kia φέρνει στην αγορά την έκδοση X-Line του «μικρού» Picanto. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. σε σύγκριση με τις ήδη γνωστές εκδοχές της γκάμας, η συγκεκριμένη διαθέτει πινελιές που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του, όπως η διαφορετική μάσκα που παραπέμπει σε εκείνη των Sorento και Sportage, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, το κίτρινο περίγραμμα των προβολέων ομίχλης και τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Kia Sorento

Καθώς πρόκειται για ένα μάλλον αναμενόμενο και επιδερμικό facelift, οι αλλαγές που εντοπίζει κανείς στο «σώμα» του κορεατικού SUV δια γυμνού οφθαλμού είναι περιορισμένες. Έτσι, τα φωτιστικά σώματα είναι κατά τι διαφορετικά απ’ ότι στο παρελθόν, κάτι που ισχύει και για εκείνα που βρίσκονται πίσω. Από εκεί και πέρα, αντίστοιχες… πινελιές έχουν γίνει στους προφυλακτήρες του αυτοκινήτου, καθώς και στην «tiger nose» μάσκα, που ακολουθεί το γνώριμο πλέον σχεδιαστικό DNA των Κορεατών της Kia. Το μενού συμπληρώνουν οι νέες ζάντες διαμέτρου από 17 έως και 19 ίντσες, ενώ για την κορυφαία έκδοση GT Line η Kia προσφέρει διαφορετικά, τύπου, LED φώτα ομίχλης, κόκκινες δαγκάνες φρένων και περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Στο εσωτερικό του Kia Sorento MY2018 οι αλλαγές περιορίζονται στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα, ενώ πιο… macho είναι πλέον η αισθητική του τετράκτινου τιμονιού. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Lamborghini Aventador S Roadster

Μια ακόμα καλλονή θα κοσμήσει με την παρουσία της το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που ανοίγει επίσημα τις πύλες του την προσεχή εβδομάδα. Σε σχέση με την κουπέ εκδοχή, η ουσιαστική διαφορά βρίσκεται στην hardtop αφαιρούμενη οροφή, η οποία αποθηκεύεται στο εμπρός μέρος του αμαξώματος. Τα carbon πάνελ της, σύμφωνα με τους Ιταλούς, ζυγίζουν μόλις 6 κιλά και είναι φινιρισμένα σε μαύρο ματ ή γυαλιστερό χρώμα και φυσικά, με την αρωγή του τμήματος Ad Personam, σε οποιοδήποτε άλλο επιθυμεί ο υποψήφιος αγοραστής. Όπως συμβαίνει και με την κουπέ Lamborghini Aventador S, έτσι και με την ανοιχτή, στο πίσω μέρος συναντάμε μια «ενεργή» αεροτομή, η οποία ρυθμίζεται σε τρεις θέσει αυξάνοντας την κάθετα παραγόμενη δύναμη κατά 130% σε σχέση με την πρόγονό της. Σε ότι αφορά συνολικά στο βάρος της κατασσκευής, η ιταλική εταιρεία από τη Σαντ΄Άγκατα αναφέρει πως η επιβάρυνση σε σχέση με την κλειστή παραλλαγή της οικογένειας είναι της τάξης των μόλις 50 κιλών. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mercedes EQ A Concept

Tο EQ A concept είναι ένα από τα ουκ ολίγα «καθαρά» πρωτότυπα που θα παρουσιαστούν την επόμενη κιόλας βδομάδα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και συνάμα μόλις ένα από τα 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα φέρει στο σύγχρονο αυτοκινητικό γίγνεσθαι ο Γερμανός κατασκευαστής έως το 2025 επενδύοντας στο… ρεύμα κεφάλαια ύψους 10 δις ευρώ, όπως ο ίδιος έχει δημόσια δεσμευτεί. Προς το παρόν, οι ιθύνοντες της Mercedes δεν ανακοινώνουν περισσότερα στοιχεία για το EQ A concept, το οποίο θα πατά και αυτό με τη σειρά του στην πλατφόρμα MEA (modular electric architecture). Ωστόσο, είναι κάτι παραπάνω από προφανές πως η έκδοση παραγωγής του EQ A θα στοχεύει απευθείας στο I.D. χάτσμπακ της VW που θα δούμε στις κατά τόπους αγορές την ίδια περίπου περίοδο. Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες, το Mercedes EQ A concept θα χρησιμοποιεί έναν αντί για δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς. Ωστόσο, η GTi εκδοχή του, που θα παρουσιαστεί ένα με δύο χρόνια αργότερα, θα διαθέτει και έναν δεύτερο –φυσικά, στον πίσω άξονα. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mercedes Project One

 Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, η υπερ-κατασκευή των 2,3 εκ. ευρώ και των μόλις 275 αντιτύπων, που φυσικά έχουν ήδη πουληθεί πριν καν οι τροχοί τους πατήσουν στην άσφαλτο, θα κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη V6 κινητήρα που παρείχε την κίνηση στην W06, στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton δηλαδή του 2015, διαθέτοντας θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 43%. Σε σχέση με τον «ορίτζιναλ» V6, διαθέτει νέο στροφαλοφόρο, διαφορετικά πιστόνια αλλά και ηλεκτρονικά που είναι «προσαρμοσμένα» στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης. Ο 1.600άρης, ο οποίος, όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει στο παρελθόν ο Tobias Moers, θα απαιτεί πλήρη ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.(!), θα έχει όριο περιστροφής τις 13.500 σ.α.λ. και ρελαντί τις… 4.000 σ.α.λ. Θα συνεργάζεται στενά δε όχι με έναν, αλλά με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο να αποδίδει 107 ίππους έχοντας ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση των τούρμπο και τον δεύτερο, ο οποίος θα είναι «ενσωματωμένος» στο στρόφαλο, ισχύ 161 ίππων. Συν τοις άλλοις, το «παρών» θα δίνουν δύο ακόμα ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες –ένας για κάθε άξονα- παρέχοντας αυτονομία κοντά στα 25 χλμ. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mercedes S-Class Coupe/Cabriolet

Μετά το φρεσκάρισμα νωρίτερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε των 4θυρων παραλλαγών της οικογένειας S-Class, σειρά έχουν οι Coupe και Cabriolet παραλλαγές της, οι οποίες επίσημα θα παρουσιαστούν την επόμενη κιόλας βδομάδα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Σχεδιαστικά, τα νέα φωτιστικά σώματα με τους 66 OLED λαμπτήρες έκαστο κερδίζουν τις εντυπώσεις, σε συνδυασμό με τις μικρές τροποποιήσεις στο σχήμα των προφυλακτήρων. Οι κορυφαίες εκδόσεις της γκάμας που φέρουν την υπογραφή της AMG διαθέτουν διαφορετική μάσκα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία περιμετρικά του αμαξώματος. Στο εσωτερικό οι πινελιές είναι αντίστοιχου ύφους. Ο πίνακας οργάνων έχει νέες γραφικές απεικονίσεις, με τους αγοραστές να έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στα επίπεδα εξοπλισμού Classic, Sport και Progressive. Διαφορετικό software διαθέτει και το infotainment σύστημα των Γερμανών που κοσμεί την καμπίνα, το οποίο τώρα διαθέτει τη δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης των χαρτών του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mercedes X-Class

H γερμανική εταιρεία, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αναπτυσσόμενης από πλευράς ζήτησης κατηγορίας των pick-up μοντέλων, αποκάλυψε πριν λίγες εβδομάδες σε μια προσεγμένη από κάθε πλευρά εκδήλωση στο Cape Town της Ν. Αφρικής τη νέα Mercedes X-Class. Ένα αυτοκίνητο το οποίο κάλλιστα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση και στην ίδια στιγμή για τις καθημερινές, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, μετακινήσεις μιας 4μελούς οικογένειας. Φυσικά, πρόκειται για ένα σκληροτράχηλο όχημα, το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της Nissan με την οποία οι Γερμανοί της Mercedes έχουν αναπτύξει στενούς… ανταλλακτικούς δεσμούς στον τομέα των δαπέδων και εν γένει της τεχνολογίας. Φυσικά, το όλο… deal έχει ως αιχμή του δόρατος το πάτωμα του αειθαλούς Navara που χρησιμοποιεί συγχρόνως και το Alaskan της Renault. Έτσι, το δάπεδο πάνω στο οποίο «πατά» η νέα X-Class είναι τύπου σκάλας με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ή κατ’ επιλογή στους τέσσερις με κοντές σχέσεις και δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι τέσσερις, τα δε κιβώτια ταχυτήτων δύο, ένα χειροκίνητο 6άρι και ένα αυτόματο 7 σχέσεων. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mercedes G63 και G65 Exclusive Edition

Η Mercedes-AMG παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης δύο εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής των G63 και G65, οι οποίες διαφοροποιούνται από τις «βασικές» χάρη στην ενσωμάτωση συγκεκριμένων στιλιστικών στοιχείων. Συγκεκριμένα, εξωτερικά τόσο το νέο γκρι χρώμα (AMG Monza), όσο και οι απαστράπτοντες τροχοί των 21 ιντσών… βγάζουν μάτι προσδίδοντας έναν ακόμα πιο επιβλητικό τόνο σε μια κατασκευή που οπτικά συνεχίζει, παρά τα χρόνια που κουβαλά στην πλάτη της, να εντυπωσιάζει. Στο εσωτερικό, ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 χρώματα για τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων και σε 8 για τις carbon ή λακαριστές επενδύσεις του ταμπλό και του εσωτερικού τμήματος των θυρών. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mini Electric Concept

Αυτή είναι ίσως και η πιο «ουσιαστική» απόπειρα από τους Βρετανούς της MINI στα λημέρια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μιας και το γνωστό και μη εξαιρετέο MINI E, που είδαμε να παρουσιάζεται για πρώτη φορά πριν 9 περίπου χρόνια, κατασκευάστηκε σε μόλις 600 αντίτυπα αποτελώντας εν πολλοίς απλώς ένα… δείγμα γραφής της εταιρείας σε μια αδιαμόρφωτη την εποχή εκείνη συνομοταξία οχημάτων. Σήμερα σε αντίθεση, με αφορμή τη νέα «ηλεκτρική εποχή» που σιγά σιγά αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά για όλους τους μεγάλους κατασκευαστές, η βρετανική εταιρεία με τα γερμανικά κεφάλαια και την ανάλογη υποστήριξη από το BMW Group παρουσιάζει εντός έδρας το πιο ρεαλιστικό (;) Electric Concept. Φυσικά, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις σχετικές φωτογραφίες που παραθέτουμε, δεν πρόκειται παρά για μια σχεδιαστική σπουδή που ασφαλώς βασίζεται στην έκδοση χάτσμπακ. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Mini JCW Works GP

Σύμφωνα με την βρετανική εταιρεία με τις γερμανικές, εδώ και χρόνια, επιρροές, το Mini John Cooper Works GP Concept αντλεί την έμπνευσή του από τις πολλαπλές επιτυχίες της μάρκας στους αγώνες και συγκεκριμένα από εκείνες στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο πριν 50 ακριβώς χρόνια. Όπως είναι προφανές, σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσει το κοινό, αλλά και να αποτίσει φόρο τιμής στην ένδοξη αγωνιστική της ιστορία, η Mini φέρνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μια extreme εκδοχή του μικρού της χάτσμπακ, η οποία είναι αμφίβολο αν τελικά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της μάρκας, λίγο πριν την αντικατάσταση της τρέχουσας γενιάς του μοντέλου που αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2020. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Opel Grandland X

Στην αρένα της πολυσυλλεκτικής σε χαρακτήρα αυτής κατηγορίας μπήκε με ιδιαίτερη μάλιστα δυναμική και η Opel, που πλέον, μετά το Mokka X και το ολοκαίνουργιο Crossland X, το οποίο μέσα στις προσεχείς μέρες θα ξεκινήσει να διατίθεται και στη χώρα μας, είναι έτοιμη να εντάξει στις τάξεις και το Grandland X, ένα στιλάτο SUV της μικρο-μεσαία κατηγορίας. Τι ακριβώς όμως είναι το Grandland X; Ένα δυναμικό σε σχεδιασμό C-SUV, με «ψηλή» θέση οδήγησης, χώρους για πέντε και γενικά ένα «τζιποειδές» νέας κοπής που φιλοδοξεί να βρει το δικό του ζωτικό χώρο στο πεδίο δράσης στο οποίο σήμερα δραστηριοποιούνται μοντέλα, όπως είναι μεταξύ άλλων το Nissan Qashqai, το Renault Kadjar, to Hyundai Tucson, το Ford Kuga και φυσικά το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», Peugeot 3008. Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του B-SUV της Opel, το οποίο «πατά» στο δάπεδο του γκρουπ PSA το οποίο χρησιμοποιούν το Peugeot 2008 και φυσικά το νέο Citroen C3 Aircross (σ.σ.: αξίζει να αναφέρουμε με την ευκαιρία πως το τελευταίο παράγεται μαζί με το Crossland X στη Σαραγόσα της Ισπανίας), έτσι και το νέο Grandland X υιοθετεί την τεχνογνωσία που γνωρίσαμε στο 3008. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Opel Insignia 2.0D Biturbo

H γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε τη διάθεση της έκδοσης 2.0D Biturbo για ολόκληρη τη γκάμα εκδόσεων του νέου Opel Insignia –Grand Sport, Sports Tourer και Country Tourer. Πρόκειται για έναν 2λιτρο κινητήρα με ονομαστική απόδοση 210 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 480 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Opel, διαθέτει δύο εν σειρά υπερτροφοδότες συνεργαζόμενος κατ’ αποκλειστικότητα με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Opel, καθώς και με την προηγμένη torque vectoring τετρακίνησή της. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Porsche Cayenne

Με δεκαπέντε χρόνια έχουν να μας χωρίζουν πλέον από το ντεμπούτο του «μεγάλου» SUV της Porsche, οι Γερμανοί παρουσιάζουν σήμερα την τρίτη κατά σειρά γενιά του, που αισίως έχει καταφέρει να κερδίσει από το 2002 μέχρι και σήμερα την εμπιστοσύνη 760.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, πρωτίστως χάρη στην υψηλή του απήχηση σε αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ και της Κίνας. Με την Porsche να έχει «μετουσιωθεί» σε μια εταιρεία που πλέον κατασκευάζει και σπορ αυτοκίνητα –μη λησμονούμε πως τα δύο SUV μοντέλα της γκάμας της, οι Cayenne και Macan, καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή τη μερίδα του λέοντος σε επίπεδο πωλήσεων- φυσικό είναι οι ιθύνοντες της να εστιάζουν στην αποδοτικότητα και στην ενίσχυση των σπορτίφ χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που για πάνω από μια δεκαετία αποτέλεσε τη «σανίδα σωτηρίας» της φίρμας. Ή, αν προτιμάτε, την κότα με τα χρυσά αυγά που διόλου τυχαία εξασφάλισε την πολυπόθητη σταθερότητα των οικονομικών της δεικτών. Και όχι μόνο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Porsche 911 GT2 RS

Η  Porsche πραγματοποίησε την πρώτη εμφάνιση της νέας 911 GT2 RS στο Goodwood Festival of Speed στη Μ. Βρετανία και πλέον ήρθε η ώρα για το επίσημο ντεμπούτο της στο δεύτερο μεγάλο Σαλόνι Αυτοκινήτου του 2017. Ξεκινώντας από τον κινητήρα που παραδοσιακά φιλοξενείται στο πίσω τμήμα του γερμανικού κουπέ μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς, αξίζει να πούμε πως πρόκειται για μια εκτενώς μεταποιημένη εκδοχή του 6κύλινρου μηχανικού συνόλου που κινεί σήμερα την Turbo S. Για την περίσταση, οι υπερσυμπιεστές λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση, ενώ ένα βοηθητικό σύστημα ψύξης με ψεκασμού νερού στους εναλλάκτες αναλαμβάνει… έξτρα καθήκοντα στα υψηλά φορτία λειτουργίας του μπόξερ κινητήρα. Από εκεί και πέρα, το σύστημα εξαγωγής, το οποίο είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, ζυγίζει 7 κιλά λιγότερα σε σχέση με εκείνο της Turbo S συμβάλλοντας συγχρόνως και στην ηχητική… ανάταση του 6κύλινδρου διαμαντιού. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Renault Megane RS

Προς το παρόν, σύμφωνα με ανεπίσημες διαρροές, τα δεδομένα όσον αφορά στις τεχνικές περγαμηνές του νέου Renault Megane RS εστιάζονται πρωτίστως στον κινητήρα, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα είναι μια βελτιωμένη εκδοχή του 4κύλινδρου 1.800άρη που σήμερα κινεί τη νέα Alpine A110. Αποκαλύψεις δεν έχουν γίνει ασφαλώς ούτε και για την ακριβή ισχύ του, αν και βέβαιο θεωρείται πως η τελευταία θα ξεπερνά κατά πολύ τους 252 ίππους υπερβαίνοντας, σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις, τους 300. Το νέο αυτό «γαλλικό» διαμάντι θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή, για πρώτη φορά, με το «διπλόδισκο» κιβώτιο του Γάλλου κατασκευαστή μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Renault Symbioz

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των Γάλλων, πρόκειται για μια κατασκευή με την αρωγή της οποίας η Renault θα μας αποκαλύψει πως φαντάζεται τις εφαρμογές, αλλά και τη μορφή των αυτοκινήτων που δούμε από το στρατόπεδο της με χρονικό ορίζοντα το 2030. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο σχετικών δ.Τ., «την ίδια στιγμή, πρόκειται για ένα πρωτότυπο που θα συμβάλλει στην περεταίρω μελέτη και ανάπτυξη συγκεκριμένων τεχνολογιών, όπως είναι η αυτόνομη οδήγηση, η ηλεκτρονική διασύνδεση και η ηλεκτροκίνηση». Με τη Renault να πιστεύει ακράδαντα ότι το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα λειτουργήσει αρμονικά και σε μόνιμη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, την υφιστάμενη υποδομή του οδικού δικτύου και τον ψηφιακό τρόπο ζωής των επιβατών, διόλου τυχαία το όνομα του πρωτοτύπου προέρχεται από την ελληνική λέξη «Συμβίωση», με το γράμμα «Z» στο τέλος να παραπέμπει στην ηλεκτρική τεχνολογία Z.E. των Γάλλων του Renault Group. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Seat Leon Cupra R

Αυτή είναι η τρίτη κατά γενιά του Cupra R και όπως με καμάρι ανακοινώνουν σήμερα οι Ισπανοί της Seat, πρόκειται για το πιο δυνατό μοντέλο παραγωγής που έχουν ποτέ κατασκευάσει. Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο Luca de Meo, ο επικεφαλής, με άλλα λόγια, της ισπανικής εταιρείας, το νέο Seat Leon Cupra R θα κατασκευαστεί σε μόλις 799 αντίτυπα. Το αξιοσημείωτο είναι πως θα είναι διαθέσιμο τόσο σε χειροκίνητη έκδοση, όσο και με το γνωστό, επίσης «6άρι», DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Ομίλου VW, με τον γνωστό και μη εξαιρετέο 2λιτρο TSI κινητήρα να αποδίδει στην πρώτη περίπτωση 310 ίππους και στη δεύτερη 300. Φυσικά, η κίνηση θα περνά κατ’ αποκλειστικότητα στους εμπρός τροχούς του αυτοκινήτου. Σχεδιαστικά, οι στιλίστες της Seat διακόσμησαν το νέο Cupra R με τμήματα από carbon στο εμπρός όσο και στο πίσω σπόλερ, στις πλευρικές ποδιές, στο διαχύτη αέρα που βρίσκεται στο τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα, καθώς και στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών. Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις αισθητικού περιεχομένου έγιναν, όπως και εσείς μπορείτε να δείτε, στα εμπρός φτερά, ενώ διαφορετικοί είναι και οι αλουμινένιοι τροχοί. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Seat Arona

Το πρώτο χρονικά εγχείρημα των Ισπανών στην αρένα των Sport Utility Vehicles οχημάτων έγινε το 2016 με το Ateca. Σήμερα, η προσπάθεια της πάντοτε φιλόδοξης Seat στην πλέον αναπτυσσόμενη κλάση της ευρωπαϊκής συμπληρώνεται με το ολοκαίνουργιο Arona, ενώ σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα η είσοδος της μάρκας στα λημέρια των SUV αναμένεται να ολοκληρωθεί με την πρεμιέρα ενός ακόμα μοντέλου του είδους που θα τοποθετηθεί… ταξικά στην κορυφή της πολλά υποσχόμενης πυραμίδας οχημάτων ελευθέρου χρόνου της μάρκας. Τι ακριβώς όμως πρεσβεύει το νέο Seat Arona; Πατώντας στο δάπεδο MQB A0 του Ομίλου VW, στο οποίο έχει «χτιστεί» το νέο Polo και φυσικά το ομόσταβλο νέο Seat Ibiza, αποτελεί μια ακόμα αξιοπρόσεκτη πρόταση σε μια κλάση στην οποία πρόσφατα εισίλθαν τόσο η Opel με το Crossland X, όσο και η Hyundai με το Kona (σ.σ.: μην ξεχνάμε ασφαλώς και την αδελφή Kia, που δίνει το «παρών» με το Stonic). Το νέο Arona, πέρα από τους new comers της κατηγορίας, θα βρει στο διάβα του μοντέλα με παγιωμένη θέση στην αγορά –και στους πίνακες πωλήσεων, ασφαλώς- όπως είναι το ευρωπαϊκό best seller, Renault Captur, το Peugeot 2008, αλλά και έναν από τους πρώτους διδάξαντες του είδους: το Nissan Juke. Από πλευράς μεγέθους, το μικρό SUV των Ισπανών είναι όσο… μεγάλο ορίζουν τα άτυπα, είναι η αλήθεια, όρια της κατηγορίας στην οποία υπάγεται. Έτσι, το μήκος του είναι 4,138 μ. (+79 σε σχέση με το Ibiza), το πλάτος του δε αναμενόμενα μεγαλύτερο σε σχέση με τον «συμβατικό» του αδελφό (+99 χλστ). Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Skoda Karoq

Το νέο Skoda Karoq, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο μόλις Μάιο στην Στοκχόλμη, βασίζεται στο δάπεδο MQB στο οποίο πατούν ήδη ουκ ολίγα μοντέλα του Ομίλου VW (Seat Ateca, Audi Q3, VW Tiguan). Κατ’ αντιστοιχία, η ίδια τακτική ακολουθείται και στον τομέα των κινητήρων, με τους Τσέχους να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα χαρίσματα των κινητήρων ντίζελ και βενζίνης του Ομίλου VW. Επί του προκειμένου, σημείο αναφοράς στη γκάμα αποτελεί ο θαυματουργός 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας TSI των 1.000 μόλις κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 175 Nm ροπής. Αμέσως μετά στην… ιεραρχία συναντάμε τον 1.5 TSI (ναι, αυτόν του VW Golf), ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, εκπέμποντας χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων του, μόλις 119 gr διοξειδίου του άνθρακα. Παρά το «θόρυβο» που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα του Ομίλου VW, το «παρών» δίνουν και εδώ οι γνωστοί 1.6 TDI και 2.0 TDI, με τον πρώτο να αποδίδει 115 ίππους και 250 Nm και τον δεύτερο 150 ίππους και 340 Nm. Επιπρόσθετα, ο 2λιτρος TDI είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με 190 ίππους και μάλιστα κατ’ αποκλειστικότητα με σύστημα τετρακίνησης και το κορυφαίo «7άρι» DSG κιβώτιο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Smart Vision EQ fortwo

Πρόκειται για ένα αρκετά προχωρημένο σε σχέση με την εποχή του πρωτότυπο που θα δούμε επίσημα σε λίγες μέρες από σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το οποίο, σύμφωνα πάντα με τους ίδιους τους δημιουργούς του, δεν απέχει και τόσο από την πραγματικότητα. Κι αυτό, παρά τις… φευγάτες εφαρμογές που υιοθετεί. Τι το περίεργο όμως διαθέτει το νέο πρωτότυπο της smart σε σχέση με τα συνηθισμένα καλούδια που ήδη έχουμε δει σε αντίστοιχες κατασκευές; Κατ΄αρχήν, τη θέση των παραδοσιακών φώτων στο εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος έχουν καταλάβει δύο LED οθόνες, ενώ αντί για την παραδοσιακή μάσκα η Smart έχει υιοθετήσει ένα black panel στο οποίο μπορούν να προβάλλονται ακόμα και γραπτά… μηνύματα σε όσους περιδιαβαίνουν στα αστικά κέντρα στα οποία δραστηριοποιείται καθημερινά το vision EQ fortwo. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τις πλευρικές επιφάνειες, χάρη σε μια ειδική επίστρωση (φιλμ) που συναντάται στο εσωτερικό τμήματα των… διάφανων θυρών. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Suzuki Swift Sport

Η ιαπωνική εταιρεία έχει δώσει ένα μικρό μόλις στίγμα των προθέσεών της στο σπορτίφ παρακλάδι της κατηγορίας Β δημοσιοποιώντας μία μόλις φωτογραφία του νέου Suzuki Swift Sport. Κατά την πάγια τακτική των Ιαπώνων, στη λιτή της ανακοίνωση η Suzuki δεν αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία περιοριζόμενη μόνο στη διαβεβαίωση πως το νέο της μικρό θα δίνει έμφαση στο χαμηλό βάρος –οι έως τώρα εκτιμήσεις μιλούν για κάτω από 1.000 κιλά- και στη σπορ συμπεριφορά. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Toyota Land Cruiser και C-HR Hy-Power Concept

Η Toyota αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας παρουσιάζοντας στη γερμανική πόλη δύο σημαντικά νέα μοντέλα. Το πρώτο από αυτά θα είναι πρωτότυπο, και θα ονομάζεται C-HR Hy-Power Concept. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το επίσημο δ.Τ. της εταιρείας το οποίο αναρτήθηκε πριν λίγο στο διαδίκτυο, «η αυξανόμενη επιτυχία της υβριδικής τεχνολογίας θα παρουσιαστεί μέσα από το νέο αυτό πρωτότυπο που τονίζει την ισχυρή και συναισθηματική εμφάνιση του C-HR». Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το Hy-Power Concept, το οποίο σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από το ευρωπαϊκό κέντρο ED2 της Toyota, υποδεικνύει παράλληλα και τη μελλοντική κατεύθυνση όσον αφορά στην επέκταση της σειράς των υβριδικών εκδόσεων της μάρκας στα βασικά της μοντέλα. Στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και το νέο Land Cruiser το οποίο έρχεται να αναδείξει τον ηγετικό ρόλο αλλά και την 65χρονη εμπειρία της εταιρείας στην κατηγορία των εκτός δρόμου οχημάτων. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

VW I.D. Crozz Concept

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η VW εγκαινίασε την οικογένεια των εν λόγω πρωτοτύπων της παρουσιάζοντας για πρώτη φορά και με πάσα επισημότητα στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού το ID Concept, ένα αμιγώς ηλεκτρικό χάτσμπακ και τον περασμένο μόλις Ιανουάριο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, το ID Buzz, ένα εξίσου καθαρό mini bus με σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το παρελθόν. Τον Απρίλιο, η τριπλέτα ολοκληρώθηκε στην Έκθεση της Σαγκάης με το Crozz Concept, ένα αυτοκίνητο με μοντέρνα αισθητική που κατηγοριοποιείται στην αναπτυσσόμενη με γοργούς ρυθμούς κλάση των ηλεκτρικών crossover οχημάτων. Την επόμενη βδομάδα, η VW αναμένεται να παρουσιάσει μια νεότερη εκδοχή του τελευταίου, με ελαφρώς διαφοροποιημένη αισθητική σε σχέση με το «αρχικό» πρωτότυπο. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα δύο προγενέστερα μέλη της οικογένειας ID, το Crozz Concept «πατά» και αυτό με τη σειρά του πάνω στην ευέλικτη πλατφόρμα MEB, η οποία έχει εξελιχθεί προκειμένου να φιλοξενεί –τι άλλο- ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Σχεδιαστικά, οι ομοιότητες με το ID Concept είναι διακριτές, με τη διαφορά, όμως, ότι εδώ οι πίσω πόρτες είναι συρόμενες, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το τελείωμα της οροφής, που παραπέμπει δίχως περιστροφές σε… κουπέ. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

VW T-Roc

Τι ακριβώς όμως πρεσβεύει το άρτι αφιχθέν VW T-Roc, όμως; Είναι ένα μικρότερο και ψηλότερο Golf με «δανεικά» στοιχεία από την πολυπληθή πλέον αρένα των μικρών crossover ή μήπως μια πιο… λαϊκή εκδοχή του Audi Q2, με το οποίο μοιράζονται άλλωστε το ίδιο πάτωμα; Λίγο απ’ όλα, είναι η απάντηση, καθώς το νέο T-Roc επιχειρεί να «τοποθετήσει» τους απόντες μέχρι και σήμερα Γερμανούς της VW σε μια κατηγορία στην οποία πρωταγωνιστών εδώ και καιρό ηχηρά ονόματα του είδους, όπως είναι για παράδειγμα τα Nissan Juke και Renault Captur, και λίαν συντόμως, τα Hyundai Kona και Seat Arona. Σχεδιαστικά, η φιγούρα του Τ-Roc των 4,234 μ. αποδεικνύεται αρκούντως συμπαθητική, παρ’ ότι δεν αποστασιοποιείται σημαντικά από τα γνώριμα αισθητικά μονοπάτια που τα τελευταία χρόνια ακολουθούν τα μοντέλα… πρώτης γραμμής του Γερμανού κατασκευαστή. Κατά την VW, πρόκειται για ένα μοντέλο με «ιδιαίτερα συναισθηματική σχεδίαση», κάτι που βέβαια για το οποίο πρέπει να αποταθεί πρώτα το ίδιο το κοινό και κατόπιν οι δημιουργοί του. Δομικά, όπως αναφέραμε λίγο παραπάνω, βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή του… πολυφορεμένου δαπέδου MQB, η οποία έρχεται να εξασφαλίσει ανταγωνιστικούς για τα δεδομένα της κλάσης και του μεγέθους χώρους. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

VW Golf Sportsvan

Η MPV παραλλαγή του νέου Golf δανείζεται, όπως είναι φυσικό, όλα τα πρόσφατα σχετικά σχεδιαστικά γνωρίσματα της χάτσμπακ εκδοχής της σειράς, όπως είναι μεταξύ άλλων τα νέα φώτα ημέρας, η πιο «στενή» μάσκα, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και οι διαφορετικοί τροχοί. Στο εσωτερικό, ουδεμία (επίσης) έκπληξη, καθώς το νέο VW Golf Sportsvan ακολουθεί πιστά τα χνάρια των… χαμηλότερων μελών της οικογένειας  Golf διαθέτοντας επί τη ευκαιρία την τελευταία γενιά του ηχοσυστήματος Discover Pro, το οποίο πάει «πακέτο» με μια έγχρωμη οθόνη αφής 9,2 ιντσών. Από εκεί και πέρα, η έκδοση Sportsvan είναι «προκοισμένη» με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια που άπτονται της ασφάλειας. Και δη, της ενεργητικής. Όπως είναι, για παράδειγμα, τα συστήματα Pedestrian Monitoring, Front Assist, City Emergency Braking, Traffic Jam Assist, Park Assist και Emergency Assist. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

VW Polo

Το Polo είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας για πάνω από τέσσερις δεκαετίες. Πρωτίστως σε εμπορικό επίπεδο, σίγουρα όμως και σε επίπεδο «εικόνας». Μπορεί οι αριθμοί να μην λένε πάντα την αλήθεια, στην περίπτωση του Polo όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Με 16 εκ. αντίτυπα να έχουν διατεθεί στις κατά τόπους αγορές τα τελευταία 45 χρόνια, το Polo, όπως ακριβώς και το Golf, αποτελεί έναν από τους πιο σταθερούς και… δυνατούς εμπορικούς πυλώνες του Γερμανού κατασκευαστή. Πλέον, στην έκτη κατά σειρά γενιά του, το «μικρό» της VW δείχνει πιο… Golf από ποτέ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην επίσημη πρεμιέρα του που πραγματοποιήθηκε πριν λίγα λεπτά στο Βερολίνο, το μέγεθος της έκτης πλέον γενιάς είναι αντίστοιχο με εκείνο του Golf IV. Συνολικά, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ακολουθεί την οδό της εξέλιξης σε επίπεδο αισθητικής -και πολύ λιγότερο της επανάστασης- αξιοποιώντας εν πολλοίς τη δυναμική που της χαρίζει το γνωστό πλέον «ευέλικτο» δάπεδο MQΒ Α0. Αισθητικά το νέο VW Polo  είναι άμεσα αναγνωρίσιμο διαθέτοντας προφανείς αναφορές στο μεγαλύτερο Golf. Όπως με όλα τα σύγχρονα σούπερ μίνι, έτσι και το «μικρό Golf», φλερτάρει έντονα με τα ολοένα και πιο ελαστικά όρια της κατηγορίας C. Επομένως, μόνο ως «φυσιολογική» φαντάζει η απόφαση των ανθρώπων της VW να διευρύνουν το μεταξόνιο του νέου Polo κατά τουλάχιστον 94 χλστ., ακριβώς όπως συνέβη και στην περίπτωση του νέου Seat Ibiza, με στόχο να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι χωροταξικές δυνατότητες της καμπίνας. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

VW Amarok Aventura Exclusive concept / Dark Label

Η VW μας αποκαλύπτει σήμερα δύο ενδιαφέρουσες εκδοχές του pick-up μοντέλου της που θα παρουσιαστούν επισήμως την επόμενη βδομάδα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το Amarok Aventura Exclusive concept βγάζει… μάτι χάρη στο κίτρινο χρώμα των εξωτερικών του επιφανειών (Turmeric Yellow Metalic) που είδαμε να λανσάρεται στο Golf και πρόσφατα στη ναυαρχίδα της γκάμας του Γερανού κατασκευαστή. Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα χάρη στην πληθώρα διακοσμητικών, τους τροχούς διαμέτρου 19 ιντσών και τους bi-xenon προβολείς. Στο εσωτερικό η προσπάθεια να «πιάσει» σε χλιδή τη νέα X-Class της Mercedes είναι εμφανής, με τα ηλεκτρικά καθίσματα, τα οποία ρυθμίζονται με 14 διαφορετικούς τρόπους, το μαύρο δέρμα, την κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης να έχουν τον πρώτο λόγο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ