top icon
Επικαιρότητα

Dieselgate: Εγκρίθηκαν οι προτεινόμενες από τη VW επιδιορθώσεις για την Ευρώπη

Οι αρμόδιες αρχές της Γερμανίας ενέκριναν τελικά τις τεχνικές επιδιορθώσεις που πρότεινε το VW Group για τα σχεδόν 9 εκ. οχήματα που επλήγησαν από το διαβόητο «defeat device» στη γηραιά ήπειρο.

Όπως επίσημα ανακοινώθηκε σήμερα, οι αρμόδιες αρχές της Γερμανίας, ύστερα από πολλές διαπραγματεύσεις και συζητήσεις, έδωσαν το πράσινο φως στους τεχνικούς του Ομίλου VW προκειμένου οι τελευταίοι να εφαρμόσουν τις «διορθωτικές λύσεις» στους κινητήρες των αυτοκινήτων που φέρουν στην Ευρώπη το παράτυπο λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων. Η απόφαση τίθεται σε ισχύ για όλα τα πληγέντα από το γνωστό σκάνδαλο μοντέλα των VW, Audi, Skoda και Seat και στις 28 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όπως είναι φυσικό, οι προαναφερθείσες εταιρείες θα αναλαμβάνουν οι ίδιες να ειδοποιήσουν τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο των επίσημων επισκευαστών τους.

Η γερμανική εταιρεία, με επίσημη ανακοίνωσή της, διευκρινίζει το… αυτονόητο λέγοντας χαρακτηριστικά πως για όλες τις «επιδιορθώσεις» δεν θα υπάρξει για τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση.

Οι τεχνικές επεμβάσεις, αμέσως μετά την εφαρμογή τους, δεν πρόκειται να επηρεάσουν την κατανάλωση, τα επίπεδα θορύβου αλλά και την απόδοση των κινητήρων, όπως επισημαίνει σε σχετική επιστολή της η γερμανική KBA.

Στους κινητήρες της γενιάς Ε189 των 1,2 και 2,0 λίτρων, η VW ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει αναβάθμιση στο λογισμικό του κινητήρα, διαδικασία που δεν θα διαρκέσει χρονικά περισσότερο από 30 λεπτά της ώρας. Για τον 1.6 TDI, εκτός από τα παραπάνω, θα απαιτηθεί και η εγκατάσταση ενός «εξαρτήματος» που θα ρυθμίζει, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, τη ροή του αέρα.

Θυμίζουμε πως προχθές μόλις, το VW Group συμφώνησε με τις αρχές των ΗΠΑ να καταβάλει ως αποζημίωση το ποσό των 1 δις δολαρίων επισκευάζοντας ή εξαγοράζοντας συγχρόνως τα 80.000 μοντέλα των Audi, VW και Porsche τα οποία εφοδιάζονται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού με τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα του Ομίλου.

Για τα πληγέντα οχήματα του Ομίλου στην Ευρώπη, η γερμανική εταιρεία αρνείται να καταβάλει αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες τους επικαλούμενη πως «πρόκειται για διαφορετική περίπτωση σε σχέση με εκείνη στις ΗΠΑ»._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ