X
Επικαιρότητα

Διαρροή για το νέο Mazda2

Στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Mazda2, που στην Ιαπωνία θα φέρει τη γνώριμη από το παρελθόν ονομασία Demio.

Στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Mazda2, που στην Ιαπωνία θα φέρει τη γνώριμη από το παρελθόν ονομασία Demio.

Το νέο Mazda2, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του το φθινόπωρο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, θα «πατά» σε ένα νέο δάπεδο φέροντας ενδιαφέροντα σχεδιαστικά, όπως είναι τα «κοφτερά» εμπρός φωτιστικά σώματα και τα τονισμένα «τόξα» των τροχών. Όπως γίνεται αντιληπτό, το νέο Mazda2/Demio δεν αποκλίνει από την αισθητική φυσιογνωμία του πρωτοτύπου Hazumi, που παρουσιάστηκε το Μάρτιο στη Γενεύη. Σε γενικές γραμμές, πάντως, το νέο ιαπωνικό σούπερ μίνι κρατά τους… τόνους χαμηλά επενδύοντας στις «καθαρές» και απέριττες γραμμές του αμαξώματός του. Περί αυτού, παρά το γεγονός ότι προς το παρόν η Mazda τηρεί σιγή ιχθύος, οι πληροφορίες που έχουν δει μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας αναφέρουν πως θα είναι μεγαλύτερο από το παρελθόν, χωρίς ωστόσο να ξεπερνά κατά πολύ το άτυπο φράγμα των 4 μέτρων.

Το μεγαλύτερο, κατά 80 περίπου χλστ. μεταξόνιο, αναμένεται να έχει ευεργετικές επιρροές σε ότι αφορά τους χώρους για τους επιβάτες των πίσω θέσεων, τομέας για τον οποίο το απελθόν Mazda2 είχε δεχθεί έντονη κριτική.  Όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία, το εσωτερικό του Mazda2 διατηρεί ανάλογη σχεδιαστική φιλοσοφία με εκείνη που υιοθετείται εξωτερικά, με τους στιλίστες της ιαπωνικής εταιρείας να έχουν επιλέξει απλές και καλόγουστες φόρμες, ανάλογες με εκείνες που συναντάμε σήμερα στα «μικρά» μοντέλα της Audi. Χαρακτηριστική είναι για την περίσταση η ομοιότητα των αεραγωγών του κλιματισμού με εκείνους των γερμανικών προτάσεων της Audi (βλ. Α1), κάτι που ισχύει και για την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που βρίσκεται στο μέσον του ταμπλό (λέγε με MMI).

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα για τους κινητήρες που θα κινούν στην αγορά της Ευρώπης το νέο Mazda2, οι πληροφορίες μιλούν για ένα μηχανικό σύνολο ντέζελ χωρητικότητας 1,5 λίτρων της γενιάς SkyActiv με απόδοση 105 ίππων και δύο βενζίνης, στα 1,3 και 1,5 λίτρα, ενώ πολύ πιθανό είναι λίγους μήνες μετά το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου να παρουσιαστεί και μια ολοκαίνουργια υβριδική έκδοση._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!