Οι Γάλλοι σκοπεύουν να «μείνουν» στην έκδοση GT. Γιατί διαφορετικά… τα λεφτά είναι πολλά, όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της Renault Sport.
Όπως ξεκαθάρισε μιλώντας στο βρετανικό Autocar ο Patrice Ratti, το αφεντικό, με άλλα λόγια της Renault Sport, η έκδοση GT, που είδαμε για πρώτη φορά στο φετινό Goodwood, θα είναι και η… καταληκτική όσον αφορά στη γκάμα των «γρήγορων» εκδοχών του νέου Twingo. Ο λόγος που δεν θα «προκύψει» τελικά η έκδοση RS; Τι άλλο, φυσικά, από το αυξημένο κόστος της.
«Μια έκδοση RS θα έπρεπε να αποδίδει περί τους 150 ίππους. Στο Twingo όμως δεν υπάρχει επαρκής χώρος για έναν 4κυλινδρο κινητήρα, επιλογή που θα ήταν και η φθηνότερη προκειμένου να φτάσουμε τους 150 ίππους. Για να κάνει κανείς έναν 3κύλινδρο κινητήρα να αποδίδει αυτή την ισχύ, θα πρέπει οι μηχανικοί να τον ανασχεδιάσουν πλήρως. Αυτή τη στιγμή, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ ακριβό. Και ίσως υπερβολικό για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Α», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Patrice Ratti.
Θυμίζουμε πως το Twingo GT, το οποίο κινείται από μια «βιταμινούχα» εκδοχή του 3κύλινδρου κινητήρα 0,9 TCe των Γάλλων, αποδίδει 110 ίππους διαθέτοντας αρκετές αλλαγές στην ανάρτηση, καθώς και διαφορετικό καλιμπράρισμα του συστήματος ESP.
«Πιστεύουμε πως η έκδοση GT πετυχαίνει το σωστό συνδυασμό ανάμεσα στην ισχύ, τη σπορ συμπεριφορά και το κόστος. Με αυτή την ισχύ και τις αλλαγές στην ανάρτηση, είναι αρκετά διασκεδαστικό στην οδήγηση. Και όλα αυτά, χωρίς να προσθέσουμε περίπλοκά πράγματα αλλά και χωρίς να αυξήσουμε σημαντικά στο κόστος του», συμπλήρωσε ο ισχυρός άνδρας της Renault Sport._X.A.