Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του υπόλοιπου 48,8% της Daihatsu, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ο σχετικός θόρυβος για το θέμα είχε αρχίσει από την Τετάρτη και χρειάστηκαν λίγα μόνο 24ωρα για να επιβεβαιωθεί η είδηση, επίσημα, από την Τοyota. Η δεύτερη έχει αναπτύξει στενές συγγενικές σχέσεις με την Daihatsu από τα τέλη του 1966, όταν εξαγόρασε για πρώτη φορά σημαντικό μερίδιό της. Εκείνη την εποχή η Daihatsu είχε ρίξει στην αγορά το το πρώτο της τετράτροχο αυτοκίνητο παραγωγής, το συμπαθητικό Compagno, που έμοιαζε πολύ με αντίστοιχα μοντέλα Fiat της εποχής. Πέρασε πολύς καιρός από τότε και το μερίδιο της Toyota στην εταιρεία έφτασε το 51,2%. Η Daihatsu θα μπορούσε πιθανά να αποτελέσει τη φθηνή μάρκα που θα ήθελε η Toyota να έχει, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη σχέση Renault-Dacia. Αυτός μάλλον είναι ο λόγος που αποφάσισε την ολική εξαγορά, με κόστος 3,2 δις δολάρια, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τον Αύγουστο.