Η ανάδειξη του νικητή του τίτλου “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” αποτελεί υπόθεση λίγων ωρών. (+ live video)
Με την ψηφορία των 58 μελών της επιτροπής να προβάλλεται ζωντανά στις 16:00 στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης ακολουθεί το πώς μοίρασα τους 25 διαθέσιμους βαθμούς μου και τα σχόλιά μου για κάθε ένα από τα επτά φετινά υποψήφια μοντέλα…_ Σ. Χατζηπαναγιώτου
Peugeot 3008 – 7 βαθμοί
Είναι πολύ όμορφο όταν το κοιτάς εξωτερικά και όταν το μάτι στέκεται στο εσωτερικό, ενώ σε ικανοποιεί όταν οδηγείς κάθε του εκδοχή. Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, δείχνει το δρόμο της ποιότητας σε κύλιση και σε οδήγηση, ενώ ανταγωνίζεται και τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους. Premium πρόταση από έναν κατασκευαστή με σπορτίφ DNA.
Alfa Romeo Giulia – 6 βαθμοί
Γιατί είναι Alfa. Γιατί την περιμένεις χρόνια. Εσύ που γεννήθηκες μέσα σε Giulia Super και ωρίμασες με Alfetta, ενώ λάτρεψες την «156». Με ισορροπημένες διαστάσεις, με εκδοχές όνειρο, με την κίνηση πίσω και με γερμανική ποιότητα κατασκευής. Πρόκειται για μια πραγματική Alfa, και εκφράζεις τα αισθήματά σου χωρίς ρίσκο, αφού δε θα σε προδώσει άμεσα και μελλοντικά.
Toyota C-HR – 5 βαθμοί
Toyota με σύγχρονο σχεδιασμό εκτός και εντός. Ευχάριστη έκπληξη και η συμπεριφορά του στο δρόμο, χάρη στην ανάρτησή του και στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης, που προδίδει μια ευρύτερη αλλαγή από την Toyota. Τη θετική σου άποψη δεν τη μετριάζουν ο υβριδικός κινητήρας με το eCVT κιβώτιο, που εκτοξεύουν το θόρυβο σε ενοχλητικό επίπεδο.
Nissan Micra – 4 βαθμοί
Μεγάλωσε, ομόρφυνε και, πέρα από την ποιότητα, δε λείπουν τα στοιχεία Qashqai-Juke που, σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική τιμή του, το τοποθετούν πολύ ψηλά στην πλέον σημαντική κατηγορία της αγοράς. Κατηγορία με άποψη και απαιτήσεις πλέον, αφού ειδικά στη χώρα μου αποτελεί τη βασική επιλογή για αυτοκίνητο πόλης, και όχι μόνο.
Citroen C3 – 3 βαθμοί
Στο δρόμο του Cactus, η πρόταση της Citroen αποδεικνύει ότι πλέον δεν προκύπτουν κοινά στοιχεία με την Peugeot σε χαρακτήρα και σχεδίαση. Ένα σύγχρονο σύνολο σε σχέση με το προηγούμενο C3, με ή χωρίς τα προφυλακτικά στις πόρτες, που σφραγίζουν την ταυτότητά του. Αδιάφορο οδηγικά, είναι καλά φτιαγμένο και διαθέτει σειρά κινητήρων που του ταιριάζουν.
Mercedes E-Class –
Επιλογή μου να μη βαθμολογήσω το καλύτερο αυτοκίνητο της «λίστας» με τη λογική της «χαμένης ψήφου», και να αξιοποιήσω διαφορετικά τους βαθμούς. Εξαιρετική κατασκευή. Χαίρεσαι και απολαμβάνεις ως οδηγός και ως επιβάτης. Η τεχνολογία συναρπάζει, αλλά είναι η ποιότητα κύλισης που διαχρονικά της δίνει τα σκήπτρα.
Volvo S90 –
Δε «μηδενίζεις» όταν συνειδητά δε βαθμολογείς, αλλά εκφράζεις μια διαφορετική σκέψη σε σχέση με την αξιοποίηση των διαθέσιμων βαθμών. Το S90 δεν είναι απλώς η λίμο εκδοχή του XC, αλλά ένα εξαιρετικό, ιδιαίτερα σημαντικό σύνολο, χάρη στην τεχνολογία του, που θα ικανοποιήσει τους πιστούς στους Σουηδούς, και όχι μόνο.
Δείτε live την εκδήλωση εδώ: