X
Επικαιρότητα

Continental-BMW Group: Συνεργασία

Η Continental και το BMW Group εργάζονται από κοινού για την εξέλιξη ενός συστήματος αυτοματοποιημένης οδήγησης αυξημένης ικανότητας.

Η Continental με έδρα το Ανόβερο και το BMW Group που εδρεύει στο Μόναχο ενώνουν τις δυνάμεις τους στην εξέλιξη τεχνολογιών για να καθορίσουν τις μακροπρόθεσμες προϋποθέσεις για την εισαγωγή σειράς με εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους. Τον Ιανουάριο του 2013, οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού συγκυβερνήτη για το σκοπό αυτό. Ο πρωταρχικός στόχος της εταιρικής σχέσης, σε επίπεδο έρευνας, είναι να ανοίξει το δρόμο για εξαιρετικά αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης πέρα από το έτος 2020.
Η αυτοματοποίηση των οχημάτων έχει οριστεί να ξεδιπλωθεί σε στάδια, ξεκινώντας με μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση από το 2016, σε υψηλά επίπεδα αυτοματισμού από το 2020 και – τελικά, στα πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα που θα είναι διαθέσιμα από το 2025.
Το πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ του BMW Group και της Continental θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2014. Πολλά πρωτότυπα οχήματα δοκιμής εξοπλισμένα με την αυτοματοποιημένη οδήγηση πρόκειται να κατασκευαστούν κατά τη διάρκεια των δύο αυτών ετών. Στη συνέχεια, τα πρωτότυπα αυτά οχήματα θα διατεθούν σε μια επίλεκτη ομάδα εκπαιδευμένων συμμετεχόντων για δοκιμή. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία παρόμοια με αυτή που θα τεθεί σε παραγωγή, οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν την ανάλυση εξαιρετικά αυτοματοποιημένων λειτουργιών οδήγησης όχι μόνο σε γερμανικούς δρόμους αλλά και σε αυτοκινητόδρομους άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Οι έλεγχοι θα καλύπτουν όλες τις προκλήσεις των αυτοκινητόδρομων, όπως τους ανισόπεδους κόμβους, τους σταθμούς διοδίων και τα έργα οδοποιίας.
Ως συνεργάτης της έρευνας, η Continental θα συμβάλει σημαντικά σε πολλούς τομείς του έργου. Η εταιρεία θα παρέχει τα κινητήρια συστήματα αισθητήρων, περιβάλλον που απαιτείται για τη λειτουργία των οχημάτων δοκιμής, για παράδειγμα. Ο σκοπός εδώ είναι να δημιουργηθεί ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων του περιβάλλοντος του οχήματος. Αυτό θα περιλαμβάνει τη χρήση της μεγάλης εμβέλειας ραντάρ και τα συστήματα λήψης που έχουν ήδη τεθεί στη μαζική παραγωγή από την Continental.
Για να εξασφαλιστεί η τυχαιότητα των περιστατικών του στόλου δοκιμών ανά πάσα στιγμή, η Continental θα αναπτύξει μια αρχιτεκτονική ασφαλείας που επιτρέπει την σταθερή λειτουργία των οχημάτων εξέτασης, ακόμη και αν εμφανιστούν δυσλειτουργίες. Πέραν της συμβολής της με την κατασκευή των οχημάτων δοκιμής, η εταιρεία θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στον καθορισμό τόσο της λειτουργικότητας όσο και της ηλεκτρικής /ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής (E/E αρχιτεκτονική). Η Continental θα συμμετάσχει στην ανάπτυξη των λειτουργιών και τη διενέργεια των απαραίτητων backend ερευνών και μελετών υπό την καθοδήγηση του BMW Group.
Σήμερα, περισσότεροι από 1.300 ειδικοί εργάζονται στην Continental εργάζονται για την εξέλιξη της αυτοματοποιημένης οδήγησης. Ασχολούνται ειδικότερα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control και την υποβοήθηση στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Με τη χρήση της προηγμένης τεχνολογίας, όπως κάμερες, υπέρυθρες και συστημάτων ραντάρ καταγράφεται το περιβάλλον του οχήματος σε διάφορες καταστάσεις οδήγησης, ειδοποιώντας έτσι και παρέχοντας βοήθεια στον οδηγό. Το 2013, η Continental θα επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ στον τομέα του R&D.
Η Continental είναι ήδη κορυφαίος κατασκευαστής συστημάτων υποστήριξης και υποβοήθησης της οδήγησης. Δεδομένου ότι το πρώτο έργο υλοποιήθηκε το 1999 για την Mercedes S-Class. Από τότε η εταιρεία έχει υλοποιήσει περισσότερα από 100 έργα για κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Αυτό που έχει ταλαιπωρήσει περισσότερο την Continental παρά τα πολλά χρόνια εμπειρίας, οφείλεται στο σχεδιασμό της οθόνης διεπαφής των χρηστών και στη διαχείριση της ενέργειας του συστήματος μετάδοσης. Η στρατηγική προηγμένη μονάδα ανάπτυξης συντονίζει τα συστήματα επιπέδου ολοκλήρωσης με βάση cross-domain. Σε συνδυασμό με το δίκτυο των συνεργατών της στον τομέα των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στην Continental να πραγματοποιήσει μια ολιστική προσέγγιση για την αυτόματη οδήγηση. Ο παγκόσμιος προμηθευτής μπορεί επίσης να κοιτάξει πίσω για πολλά χρόνια την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρίας στον τομέα του αυτοματισμού. Το 2011, για παράδειγμα, ως μέρος του ερευνητικού σχεδίου της Ε.Ε. (HAVEit), η εταιρεία ανέπτυξε ένα ιδιαίτερα αυτοματοποιημένο σύστημα για την οδήγηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και γύρω από έργα οδοποιίας. Το σχέδιο προέβλεπε ένα παράδειγμα της τεχνολογίας, κατάλληλο για ένα σύνθετο σενάριο κυκλοφορίας.
Παράλληλα με τη συμμετοχή της σε άλλα ερευνητικά προγράμματα (AKTIV, DARPA Urban Challenge), η εταιρεία ολοκλήρωσε δοκιμή αντοχής διάρκειας δύο εβδομάδων με την τεχνολογία ήδη κοντά στο στάδιο της παραγωγής στην αμερικανική πολιτεία της Νεβάδα στις αρχές του 2012. Πάνω από 15.000 μίλια από εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση έχουν καταγραφεί στο δημόσιο οδικό δίκτυο, κυρίως στη Νεβάδα. Τον Δεκέμβριο του 2012, το τμήμα Τμήμα Μηχανοκινήτων Οχημάτων (DMV) της Νεβάδα, επέτρεψε στην Continental τη χρήση αυτού του οχήματος στο δημόσιο οδικό δίκτυο του κράτους για το σκοπό της δοκιμής της αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το γεγονός αυτό καθιστά την Continental την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία προμηθευτή που λαμβάνει αυτού του είδους την άδεια από την αντίστοιχη αρχή έγκρισης.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!