top icon
Επικαιρότητα

Citroen: νέα οργανωτική δομή & αποτελέσματα

Ο κ. Gilles Michel, διευθύνων σύμβουλος της Citroën, παρουσίασε τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2007, καθώς και τη νέα οργανωτική δομή της εταιρείας, σε συνέντευξη τύπου η οποία πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. Οι πωλήσεις της Citroën το πρώτο εξάμηνο του 2007 έφτασαν τις 764.000 μονάδες παγκοσμίως. Η Citroën με τη νέα της οργανωτική δομή, με μια ολοκληρωμένη και ελκυστική γκάμα μοντέλων και με τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2007 έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για να συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία. 
 

Επιτυχία νέων μοντέλων

Επιτεύχθηκαν οι στόχοι πωλήσεων του C4 Picasso. Η Citroën κατέχει ηγετική θέση στη κατηγορία των πολυμορφικών σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς για τα νέα Jumpy και Jumper.
 
Αύξηση μεριδίου αγοράς Citroën
Δυτική Ευρώπη: από 6,5% 1ο εξάμηνο 2006, σε 6,7% 1ο εξάμηνο 2007.
Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη: από 5,4% 1ο εξάμηνο 2006, σε  5,6%  1ο εξάμηνο 2007.
Γαλλία: από 13,5% το 1ο εξάμηνο 2006 σε 14% το 1ο εξάμηνο 2007
Ισπανία: από 10,8% το 1ο εξάμηνο 2006 σε 11,4% το 1ο εξάμηνο 2007.
 

Η νέα οργανωτική δομή

 
Τομέας πωλήσεων
Ευρωπαϊκές χώρες: Frederic Banzet
Γαλλία: Jean Jacquemart
Ισπανία: Alfredo Vila Blanco
Ιταλία: Alain Favey
Γερμανία: Christophe Musy
Αγγλία: Xavier Duchemin
Χώρες εκτός Ευρώπης: Jean-Louis Chamla
 
Μετά από 28 χρόνια συνεργασίας με τη Citroen στην Ισπανία και την Ευρώπη, η Μάγδα Σάλαριτς αποχώρησε. 
 

Άλλες Υπηρεσίες

Οικονομικές υπηρεσίες: Christian Carsalade
Marketing & Επικοινωνία: Xavier Chardon
Ποιότητα: Regine Le Dinh
Διοίκηση Προσωπικού: Gille Camincher
Αγώνες: Guy Frequelin
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ