Αντικειμενικά, δεν πρόκειται για το ομορφότερο πρωτότυπο που αντικρίσαμε ποτέ. Επειδή όμως η ομορφιά είναι υποκειμενική, η Citroen προτίμησε να δώσει έμφαση στα «εσωτερικά» χαρίσματα του C-Cactus, επηρεασμένη, προφανώς, από τις οικολογικές της ανησυχίες.
Το εν λόγω πρωτότυπο, μήκους
Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι το εσωτερικό του στερείται ποιότητας και ανέσεων. Αντιθέτως, το φουτουριστικό του ταμπλό διαθέτει σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής, ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα, cruise control και αυτόματο κλιματισμό, χωρίς μάλιστα το τελικό κόστος του αυτοκινήτου να ξεπερνά αυτό ενός απλού C4, στη βασική του έκδοση.
Εστιάζοντας περαιτέρω στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, η Citroen το εφοδίασε με ένα υβριδικό HDi σύνολο, ισχύος 100 περίπου ίππων. Ο συνδυασμός αυτός του diesel με τον αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει μέση κατανάλωση