top icon
Επικαιρότητα

Chevrolet Sequel concept

Η General Motors ανακοίνωσε μία νέα λειτουργική έκδοση του concept Sequel: πρόκειται για την πρόταση της GM για ένα πιο καθαρό όχημα που δεν καίει ορυκτά καύσιμα.

«Η GM αποδεικνύει ότι η προηγμένη τεχνολογία μπορεί να απαλλάξει το αυτοκίνητο από την ευθύνη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και να περιορίσει την εξάρτησή μας από τα ορυκτά καύσιμα» δήλωσε ο Larry Burns, αντιπρόεδρος της GM στον τομέα έρευνας & εξέλιξης και στρατηγικού σχεδιασμού. «Το Sequel αποδεικνύει σαφώς ότι το όραμά μας για το μέλλον του αυτοκινήτου είναι πραγματικό και βιώσιμο».

Το Sequel παρουσιάστηκε το 2005 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής στο Ντιτρόιτ. Είναι ένα αυτοκίνητο που καταφέρνει να ενσωματώνει σύστημα κίνησης κυψέλης καυσίμου με υδρογόνο και μία πλούσια γκάμα προηγμένων τεχνολογιών, όπως ηλεκτρονικά χειριστήρια διεύθυνσης και πέδησης (by-wire), ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών, μπαταρίες ιόντων του λιθίου και ελαφριά αλουμινένια δομή. Χρησιμοποιεί σαν καύσιμο καθαρό υδρογόνο που παράγεται με ανανεώσιμες μεθόδους, ενώ οι εκπομπές του περιορίζονται στον ατμό.

Συγκριτικά με άλλα οχήματα κυψελών καυσίμου, το Sequel της Chevrolet διαθέτει αυτονομία άνω των 480 χλμ. και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10 δευτερόλεπτα. Το Sequel προσφέρει τις ανέσεις ενός premium, πενταθέσιου crossover SUV, μεταξύ των οποίων εντυπωσιακό στυλ, ευρύχωρο εσωτερικό, αλουμινένιο αμάξωμα και δομή σχεδιασμένη για να πληρεί τις ισχύουσες  στις ΗΠΑ ομοσπονδιακές προδιαγραφές ασφάλειας αυτοκινήτων. Έχει ένα χαμηλού προφίλ, επίπεδο πλαίσιο τύπου «skateboard» που φιλοξενεί όλα τα βασικά εξαρτήματα συστημάτων κίνησης, πέδησης και ανάρτησης.

CHEVROLET SEQUEL

 
Τύπος οχήματος: 4Χ4 crossover με κυψέλες καυσίμου και τεχνολογία by-wire
Πλαίσιο: Αλουμινένιες δομές
Αμάξωμα: Ολοκληρωμένη δομή και μεταλλικές επιφάνειες (πάνελ) από αλουμίνιο
Θέσεις: 4 ή 5
 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μεταξόνιο: 3.040 mm
Μήκος: 4.994 mm
Πλάτος: 1.966 mm
Ύψος: 1.697 mm
Απόβαρο: 2.170 κιλά
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Τύπος: 3 ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης από συνθετικό άνθρακα (carbon composite) για το υδρογόνο, σε ένα πλαίσιο τύπου «σάντουιτς»
Πίεση λειτουργίας (bar): 700
Χωρητικότητα (kg): 8
 
ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Ισχύς (kW): 73
 
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Τύπος: Ιόντων λιθίου υψηλής ισχύος (battery pack)
Ισχύς (kW): 65
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ/ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΕMΠΡΟΣ: Τριφασικός ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και πλανητικό σύστημα γραναζιών
Ισχύς (kW): 65
Ροπή (Nm): 2.350
Σχέση μετάδοσης: 10.95: 1
ΠΙΣΩ: Δύο τριφασικοί, μόνιμου μαγνήτη, σύγχρονοι, άμεσης μετάδοσης ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών
Ισχύς (kW): 2 X 25
Ροπή (Nm): 800
Σχέση μετάδοσης: 1:1
Συνολική ισχύς κίνησης (kW): 115
Συνολική ροπή στους τροχούς (Nm): 3.950
 
EΠΙΔΟΣΕΙΣ
Επιτάχυνση 0-100 km/h (sec): 10
Τελική ταχύτητα (km/h): 145
Αυτονομία (km): 480
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ