Χαράς ευαγγέλια για τους παραδοσιακούς petrolheads και λάτρεις των χειροκίνητων κιβώτιων.
Χωρίς επιπλέον χρέωση σε σχέση με το ήδη γνωστό και καταξιωμένο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, η Porsche ανακοίνωσε σήμερα πως ξεκινά άμεσα τη διάθεση ενός μηχανικού (λέγε με χειροκίνητου) κιβωτίου με 7 σχέσεις στις νέες 911 Carrera S και Carrera 4S.
Ο συγκεκριμένος τύπος μετάδοσης διατίθεται μαζί με το Sport Chrono Package, που πλέον διαθέτει λειτουργία για την πληροφόρηση του οδηγού αναφορικά με τη θερμοκρασία των ελαστικών, ακριβώς όπως συμβαίνει με το αντίστοιχο σύτημα στη νέα 911 Turbo S. Συν τοις άλλοις, με αφορμή την επιστροφή του χειροκίνητου κιβωτίου, οι εκδόσεις με τη χαρακτηριστική ονομασία Carrera S και Carrera 4S της νέας «911» διατίθεται τώρα σε συνδυασμό με μηχανικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα Torque Vectoring στον εν λόγω άξονα.
Η νέα εκδοχή του Sport Chrono Package προσφέρει επίσης στις χειροκίνητες Carrera S/4S λειτουργία rev-match – όταν ο οδηγός κατεβάζει σχέση, το σύστημα ανοίγει στιγμιαία το γκάζι ανεβάζοντας για λίγο τις στροφές του κινητήρα. Από εκεί και πέρα, οι εν λόγω εκδόσεις συνδυάζονται με τις γνωστές, ενεργές βάσεις κινητήρα της Porsche, καθώς και με το PSM Sport Mode, το οποίο δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μέσω ενός μπουτόν ένα από τα προγράμματα Normal, Sport, Sport Plus, Wet και Individual.
Σύμφωνα με την Porsche, η νέα, χειροκίνητη 911 Carrera S είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,2 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 308 χλμ./ώρα. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο κατά 45 κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση με το 8άρι PDK κιβώτιο, αγγίζοντας τώρα τα 1.480 κιλά.