Nέα σειρά υπηρεσιών για τις εξουσιοδοτημένες μονάδες, με την παρουσίαση της επαγγελματικής πρότασης «Castrol Professional» και του νέου λιπαντικού «EDGE Professional».
Τα επόμενα πέντε χρόνια, η Castrol πρόκειται να επενδύσει εκατομμύρια δολάρια στην προώθηση του EDGE Castrol σε όλο τον κόσμο, μέσω των αθλητικών χορηγιών και της τηλεοπτικής, ψηφιακής και έντυπης διαφήμισης, με στόχο την «εκπαίδευση» του καταναλωτή σχετικά με το Castrol EDGE και τα πλεονεκτήματά του. Εκατομμύρια αυτοκινητιστών θα γνωρίσουν το νέο προϊόν μέσω του διεθνούς ποδοσφαίρου (του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος EURO 2012 και του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIFA 2014), του Αμερικάνικου ποδόσφαιρου (NFL), της ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, Ράλι Ντακάρ και Αγώνας 24 Ωρών του Le Mans), και μέσω του ICC κρίκετ στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.