X
Επικαιρότητα

Bridgestone Potenza S001 UHP Run-Flat

Η Bridgestone παρουσίασε την έκδοση Run-Flat του σπορ ελαστικού υπερυψηλών επιδόσεων Potenza S001 UHP, το οποίο θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε 4 διαστάσεις, στις σειρές 40-55.

Η Bridgestone παρουσίασε την έκδοση Run-Flat του σπορ ελαστικού υπερυψηλών επιδόσεων Potenza S001 UHP, το οποίο θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε 4 διαστάσεις, στις σειρές 40-55.
Το νέο Bridgestone Potenza S001 RFT συνδυάζει τα σπορ χαρακτηριστικά του S001 με την υψηλού επιπέδου ασφάλεια και άνεση της τελευταίας τεχνολογίας Run-Flat της Bridgestone. Τα ελαστικά Run-Flat της Bridgestone τώρα τοποθετούνται σε όλες τις σειρές BMW και Mini στην Ευρώπη, εκτός από τον μεγάλο αριθμό μοντέλων Audi, Mercedes, Lexus και Volkswagen. Επίσης, πολλά κορυφαία σπορ αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με ελαστικά Run-Flat Bridgestone, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Ferrari, Maserati και Porsche. Με τα Run-Flat ελαστικά της Bridgestone οι οδηγοί, σε περίπτωση ολικής απώλειας του αέρα πίεσης, μπορούν να συνεχίσουν την οδήγηση τους για ακόμα 80 χλμ., με ταχύτητα έως 80 χλμ/ώρα. Με αυτόν τον τρόπο, η συνέχεια της διαδρομής εξασφαλίζεται με ασφάλεια, έως ότου ο οδηγός φτάσει σε ένα βουλκανιζατέρ ή σε κάποιο χώρο, όπου μπορεί το ελαστικό να αντικατασταθεί. Η αλλαγή ελαστικού σε πολυσύχναστο αυτοκινητόδρομο αποτελεί πια παρελθόν.
Η τελευταία γενιά των Run-Flat ελαστικών της Bridgestone παρέχει ένα επίπεδο αναπαυτικότητας αντίστοιχο με εκείνο των κλασικών ελαστικών. Αυτό κατέστη δυνατόν μέσω της εξέλιξης της πρωτοποριακής τεχνολογίας ελέγχου της θερμότητας– που περιλαμβάνει ένα πολυμερές τεχνολογίας NanoPro-Tech, το οποίο μειώνει την θερμότητα της εσωτερικής τριβής καθώς και της καινοτόμου τεχνολογίας ψύξης μέσω πτερυγίων γόμας, η οποία διατηρεί τα πλαϊνά σε χαμηλά επίπεδα θερμότητας, επιτρέποντας στους μηχανικούς της Bridgestone να μειώσουν την ακαμψία των πλαϊνών των ελαστικών Run-Flat. Αυτές οι τεχνολογίες εφαρμόζονται αμφότερες συστηματικά σε όλες τις διαστάσεις ελαστικών. Η χρήση τους εξαρτάται από το προφίλ του ελαστικού και την προτίμηση στην αναπαυτικότητα των κατασκευαστών αυτοκινήτων ανά περίπτωση.

CAIS
H Bridgestone Corporation ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μία νέα τεχνολογία, η οποία μπορεί να παρέχει στον οδηγό πληροφορίες για την κατάσταση του οδοστρώματος σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ελαστικών. Η νέα τεχνολογία βασίζεται σε μία ιδέα που ονομάζεται Ανίχνευση Πληροφοριών από την Επιφάνεια Επαφής (CAIS). Η CAIS είναι ένας γενικός όρος για μία μελλοντική τεχνολογία, η οποία συλλέγει και αξιολογεί τις πληροφορίες για τις συνθήκες του οδοστρώματος. Ικανή να ανιχνεύει τα στιγμιαία δεδομένα των κραδασμών και να τα ψηφιοποιεί, χάρη σε εξοπλισμό ανάλυσης μέσα στο όχημα, η νέα τεχνολογία κατατάσσει την τρέχουσα κατάσταση της επιφάνειας του οδοστρώματος σε εφτά συνθήκες και μεταδίδει αυτή την πληροφόρηση κατευθείαν στον οδηγό μέσω μίας οθόνης εντός αυτοκινήτου. Παρέχοντας άμεση πληροφόρηση για την επιφάνεια του οδοστρώματος, η νέα τεχνολογία θα επιτρέπει στον οδηγό να προετοιμαστεί καλύτερα για τις γρήγορες αλλαγές στις επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης, όπως τον πάγο, το χιόνι και τη βροχή και επίσης του δίνει την ευκαιρία να ειδοποιήσει τους υπόλοιπους οδηγούς, που ταξιδεύουν μαζί του στον ίδιο δρόμo. Αυτή η νέα τεχνολογία αποτελεί έναν επιπλέον τρόπο προώθησης της ασφάλειας και της ηρεμίας για τον οδηγό εκ μέρους της Bridgestone.
Επισκόπηση της Τεχνολογίας για τον προσδιορισμό των συνθηκών της επιφάνειας του δρόμου
Ένας αισθητήρας επιτάχυνσης που βρίσκεται στο εσωτερικό του πέλματος του ελαστικού ανιχνεύει τους κραδασμούς στο πέλμα του ελαστικού και ασύρματα στέλνει αυτές τις πληροφορίες στον λεπτομερή εξοπλισμό τους οχήματος. Επιπλέον, η CAIS τροφοδοτείται από εξοπλισμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της Bridgestone. Ο λεπτομερής εξοπλισμός αναλύει τους κραδασμούς σε πραγματικό χρόνο και προσδιορίζει ποια από τις εφτά ακόλουθες συνθήκες οδοστρώματος ισχύει (στεγνό, ημί-στεγνό, βρεγμένο, μισολιωμένο χιόνι, φρέσκο χιόνι, πατημένο χιόνι, πάγος). Τα αποτελέσματα του προσδιορισμού των συνθηκών της επιφάνειας του δρόμου εμφανίζονται σε μία οθόνη στο εσωτερικό του οχήματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!