Παρά την αύξηση των πωλήσεων, ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε μειωμένα κέρδη και έσοδα κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους εξαιτίας συγκεκριμένων συναλλαγματικών συνθηκών.
Σε επίπεδο πωλήσεων, η BMW κατέγραψε αύξηση της τάξης του 2,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους κερδίζοντας στο πρώτο τρίμηνο του έτους την εμπιστοσύνη 517.447 αγοραστών ανά τον κόσμο (2017: 503.445). Η MINI από την πλευρά της «ανέβηκε» κατά 4%, καταγράφοντας 86.375 πωλήσεις στο σύνολο των επιμέρους αγορών της υφηλίου (2017: 83.059). Την ίδια στιγμή, η Rolls–Royce κατάφερε να «σκαρφαλώσει» από τις 733 μονάδες στις 807, επίδοση που αντιστοιχεί σε βελτίωση του εμπορικού της βηματισμού κατά 10,1 ποσοστιαίες μονάδες. Αθροιστικά, λοιπόν, το ο γερμανικός όμιλος αύξησε την εμπορική του επιρροή στο πρώτο τρίμηνο του 2018 κατά 3% φτάνοντας συνολικά τις 604.629 μονάδες (2017: 587.237).
Σε ότι αφορά στα οικονομικά στοιχεία-επιδόσεις του BMW Group, τόσο τα έσοδα όσο και τα κέρδη (καθαρά ή μικτά) εμφανίζονται μειωμένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017 εξαιτίας των συνεχιζόμενων δυσμενών συναλλαγματικών συνθηκών που σχετίζονται άμεσα με το «ασθενές» δολάριο. Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του γερμανικού ομίλου εμφανίζονται μειωμένα στην εν λόγω περίοδο κατά 5,1% -από 23,926 δις ευρώ στα 22,694 δις ευρώ- ενώ μικρότερη συγκριτικά είναι η πτώση στα κέρδη προ φόρων (-3%), τα οποία σταθεροποιήθηκαν στα 2,733 δις ευρώ, έναντι 2,821 δις ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2017._Χ.Α.