Ο CEO της BMW θεωρεί - τουλάχιστον - φιλόδοξους τους στόχους της ΕΕ για μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 40% έως το 2030.
Τα αρμόδια όργανα της ΕΕ ψήφισαν σήμερα Τετάρτη προκειμένου να καθορίσουν το σχέδιο νόμου που πρόκειται να επιβάλει στα κράτη-μέλη της μειωμένες έως και 40% εκπομπές ρύπων με χρονικό ορίζοντα το 2030 – στόχος που είναι ακόμα πιο αυστηρός σε σχέση με το 30% που είχε αρχικά προταθεί. Όπως ήταν αναμενόμενο, η ως άνω εισήγηση έφερε… ταραχή στους κόλπους των αυτοκινητοβιομηχανιών, με τον CEO της BMW Group, Harald Krueger, να δηλώνει πως μια τέτοια μείωση δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως… όνειρο:
«Το να ελπίζεις να μειωθούν οι ρύποι έως και 45% είναι όνειρο. Είναι αδύνατο».
Και προσέθεσε:
«Για να πετύχεις μία τέτοια μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, πρέπει το 70% των ευρωπαϊκών πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία. Και σίγουρα οι υποδομές παροχής ισχύος δεν επαρκούν για αυτό».
Η Harald Krueger επαναβεβαίωσε τον μεσοπρόθεσμο στόχο της BMW που θέλει το 15% έως και το 25% των πωλήσεων της να είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένων στα ως άνω ποσοστά των υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων της γκάμας της. Βασική επιδίωξη της BMW αλλά και ολόκληρου του BMW Group για το 2018 είναι οι πωλήσεις των μοντέλων του που κινούνται με την αρωγή ρεύματος -αποκλειστικά, όπως τα i3 και i3S ή επικουρικά, όπως τα 10 υβριδικά μοντέλα τα οποία ήδη διατίθενται – να αγγίξει τις 140.000 μονάδες.
Θυμίζουμε πως η BMW έχει ήδη ανακοινώσει την έλευση της ηλεκτρικής X3, της iX3 όπως επισήμως θα ονομάζεται, μέσα στο 2020 και του ηλεκτροκίνητου MINI το 2021._Χ.Α.