top icon
Επικαιρότητα

BMW 5 Series GT Concept

Θεωρώντας ότι υπάρχουν ακόμα ανεξερεύνητα μονοπάτια ανάμεσα στις κατηγορίες των αυτοκινήτων, η BMW παρουσιάζει στη Γενεύη το πρωτότυπο 5 Series GT.

Θεωρώντας ότι υπάρχουν ακόμα ανεξερεύνητα μονοπάτια ανάμεσα στις κατηγορίες των αυτοκινήτων, η BMW παρουσιάζει στη Γενεύη το πρωτότυπο 5 Series GT. Αυτό αποτελεί το πρώτο δείγμα της φιλοσοφίας PAS «Progressive Activity Sedan», που φιλοδοξεί να μεταφέρει τα γονίδια και τα χαρακτηριστικά ενός Gran Turismo σε ένα ιδιαίτερης αισθητικής τετράθυρο-τετραθέσιο όχημα.
 
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ξεκινήσει αρκετά χρόνια τώρα, δημιουργώντας κατά καιρούς διάφορες εικασίες γύρω από αυτό. Παλαιότερα δεν ήταν λίγοι αυτοί που θεωρούσαν ότι πρόκειται για μία νέα σειρά πολυμορφικών της BMW, όπως φαίνεται όμως η Βαυαρική εταιρία είχε άλλα στο μυαλό της.
 
Αισθητικά οι κουπέ-SUV γραμμές του αυτοκινήτου θυμίζουν κάτι από Χ6, χωρίς ωστόσο να ακολουθείται η ίδια λογική. Η μάσκα μπροστά αλλά και η αισθητική του πίσω μέρους δίνουν πιθανότατα ένα στίγμα του πως θα είναι η επόμενη γενιά των αυτοκινήτων BMW, διατηρώντας αρκετά από τα ισχύοντα γνωρίσματα.
 
Χαρακτηριστικό της σχεδίασης είναι ότι και οι τέσσερις πόρτες δεν διαθέτουν πλαίσιο στα παράθυρα. Όσο για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, με μήκος 4,998 μέτρα και ύψος 1,555 μέτρα θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για μία σειρά 7 υπερυψωμένη στα πρότυπα των SUV της εταιρείας.
 
Περνώντας στο εσωτερικό, το ταμπλό δείχνει συντονισμένο στο ίδιο μήκος κύματος των πιο πρόσφατων μοντέλων, χωρίς να ενσωματώνει ιδιαίτερες καινοτομίες. Το ηλεκτρονικό υπόβαθρο, όπως και η ποιότητα κατασκευής με τα χρησιμοποιούμενα υλικά, είναι αντίστοιχα των προσδοκιών. Στο κέντρο δεσπόζει μία οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 10,2 ιντσών, ενώ η βάση της κεντρικής κονσόλας συνεχίζει ανάμεσα στις δύο σειρές καθισμάτων. 
 
Ειδικά για τις πίσω θέσεις, η άνεση που προσφέρουν είναι παροιμιώδης. Χαρακτηριστικά ο χώρος για τα πόδια είναι ανάλογος με αυτόν μίας BMW σειράς 7, ενώ η απόσταση της γυάλινης οροφής από το κεφάλι των επιβατών είναι αντίστοιχη με αυτή μίας Χ5. Με τη σειρά του ο χώρος αποσκευών μπορεί να μεταβληθεί από τα 430 έως και τα 1.650 λίτρα, χάρη στην αναδίπλωση αλλά και στη διαμήκη μετακίνηση των πίσω καθισμάτων, κατά 10 εκατοστά.
 
Όταν η σειρά 5 GT περάσει στην παραγωγή -πράγμα σχεδόν σίγουρο- θα εφοδιάζεται με V6 και V8 σύνολα, καθώς και με το υβριδικό σύστημα της εταιρείας που θα εισάγει τους επόμενους μήνες η Χ6.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ