H Bentley Μοtors παρουσιάζει ένα τρισδιάστατο ξύλινο ένθετο πίσω πόρτας στην ολοκαίνουργια Flying Spur.
Η συγκεκριμένη υλοποίηση είναι η πρώτη στον κόσμο στην αυτοκινητοβιομηχανία, ένα μονοκόμματο κομμάτι ξύλου ειδικά κατεργασμένο, με τρισδιάστατο φινίρισμα που προσομοιάζει διαμάντια, 150 στο κάθε μπλοκ. Κάθε ένθετο στην πίσω πόρτα είναι χειροποίητα κατασκευασμένο από ενιαίο τεμάχιο βιώσιμης αμερικάνικης καρυδιάς ή αμερικάνικης κερασιάς.
Η ιδέα για γνήσιο ξύλο με σκαλιστή, τρισδιάστατη εμφάνιση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο EXP 10 Speed 6 της Bentley, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το 2015. Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να μεταφερθεί το μοτίβο των διαμαντιών στις δερμάτινες ταπετσαρίες των καθισμάτων και σε άλλες επιφάνειες του αυτοκινήτου. Χρειάστηκε μία επένδυση σε χρόνο, έρευνα και εξειδίκευση τουλάχιστον 18 μηνών, πριν καταστεί δυνατή η κατασκευή μίας τέτοιας ξύλινης παρουσίας.
Τα τρισδιάστατα μέρη του ξύλου δεν κατασκευάζονται με καπλαμά, όπως συνήθως. Αντί αυτού, το καθένα δημιουργείται από ένα ενιαίο κομμάτι ξυλείας. Για την επίτευξη της τρισδιάστατης επιφάνειας, ειδικευμένοι τεχνίτες χαράζουν το ξύλο με σύστημα φρέζας πολλαπλών αξόνων σε ανοχή 0,1 mm, μικρότερη από το πάχος μιας ανθρώπινης τρίχας, τελειώνοντας στο χέρι τις κορυφαίες λεπτομέρειες. Στη συνέχεια, ακολουθεί λακάρισμα ανοικτών πόρων, επιτρέποντας στο πραγματικό χρώμα και την υφή του ξύλου να λάμπει, για πιο εκλεπτυσμένη, φυσική εμφάνιση.
Αρχικά, γίνεται η κατεργασία της πίσω πλευράς του ξύλινου μπλοκ, έτσι ώστε να ταιριάζει με ένα πρότυπο πάνελ πόρτας από χυτό αλουμίνιο. Στη συνέχεια, το κομμάτι ξύλου συνδέεται σε μία βάση προκειμένου να ακολουθήσει η κατεργασία της μπροστινής πλευράς, με την επιφάνεια να κόβεται στην τρισδιάστατη μορφή της. Τόσο η αμερικάνικη καρυδιά όσο και η αμερικάνικη κερασιά προέρχονται από δάση σκληρού ξύλου της Βόρειας Αμερικής. Η αμερικάνικη καρυδιά και η αμερικάνικη κερασιά είναι και τα δύο δημοφιλή είδη ξυλείας που ενδημούν σε μεγάλες εκτάσεις στη Βόρεια Αμερική, προσφέροντας άφθονη ποσότητα βιώσιμης ξυλείας. Δελτίο Τύπου