top icon
Επικαιρότητα

Αυτοί είναι οι κινητήρες της Alfa Romeo Giulia;

Σε ένα ηλεκτρονικό στιγμιότυπο, το οποίο δημοσιεύεται σήμερα στη σελίδα «Alfa Romeo Project 952» στο facebook, αποκαλύπτονται(;) οι κινητήρες που θα κινούν τη νέα Alfa Romeo Giulia, καθώς και όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις της.   

Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια διαρροή ενός ηλεκτρονικού στιγμιότυπου (screenshot), η γνησιότητα του οποίου δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα ιταλικά χείλη. Ωστόσο, όλα όσα απεικονίζονται σε αυτό έρχονται να επιβεβαιώσουν τις μέχρι τώρα πληροφορίες που τους τελευταίους μήνες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα που θα κινούν τη νέα Alfa Romeo Giulia.

Ο κορμός της γκάμας αποτελείται, σύμφωνα με την εν λόγω διαρροή, από έναν κινητήρα τουρμποντίζελ χωρητικότητας 2,2 λίτρων, έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και φυσικά από τον γνωστό πλέον 2,9T V6 της κορυφαίας έκδοσης QV.

Αναλυτικότερα, ο 2.2 JTDM πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 150, 180 και 210 ίππων. Στις δύο πρώτες περιπτώσεις, η κίνηση μεταδίδεται κατ’ αποκλειστικότητα στους πίσω τροχούς. Κάθε μια από τις δύο αυτές εκδοχές προσφέρεται είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο, που κατά πάσα πιθανότητα θα διαθέτει 8 σχέσεις μετάδοσης. Η κορυφαία, πάντως, έκδοση των 210 ίππων είναι τετρακίνητη και διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.  

Ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας, ο οποίος συνοδεύεται από τα αρχικά Τ4 (4κύλινδρος Turbo) και GME (Global Medium Engine family), είναι και αυτός με τη σειρά του διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις που αποδίδουν 200, 250 και 280 ίππους. Η βασική εκδοχή θα είναι πισωκίνητη, η… ενδιάμεση τετρακίνητη, ενώ η κορυφαία θα προσφέρει και τις δύο επιλογές. Όλες πάντως θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο.

Τέλος, η κορυφαία και αποκλειστικά πισωκίνητη έκδοση QV θα φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό της τον γνωστό 2,9T V6 κινητήρα, ο οποίος «αποτυπώνεται» στη συγκεκριμένη ηλεκτρονική διαρροή με ελαφρώς διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά απόδοσης. Και συγκεκριμένα, με ισχύ 500 ίππων –αντί 510- τόσο για τη χειροκίνητη παραλλαγή της εν λόγω έκδοσης, όσο και για εκείνη με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά και με 490 ίππους για αυτή με το αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Δε μένει παρά να κάνουμε λίγη ακόμα υπομονή προκειμένου όλα τα παραπάνω να πάρουν και την επίσημη διάστασή τους._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ