Πρεμιέρα για τη ναυαρχίδα της γκάμας Skoda, που πλέον ασπάζεται πλήρως το γερμανικό κατασκευαστικό δόγμα.
Πρεμιέρα για τη ναυαρχίδα της γκάμας Skoda, που πλέον ασπάζεται πλήρως το γερμανικό κατασκευαστικό δόγμα.
Ύστερα από πολλές teaserφωτογραφίες, έφτασε η ώρα για την πλήρη αποκάλυψη του μεγαλύτερου, από κάθε πλευρά, νέου Superb, ενός μοντέλου που καλείται να αντιπαρατεθεί στις κατά τόπους αγορές με τα… δυνατά χαρτιά της κλάσης, όπως είναι το νέο VW Passat και το επίσης νέο Ford Mondeo. Κάτω από τις ανανεωμένες μεταλλικές επιφάνειες του μοντέλου «κρύβεται» η γνωστή ευέλικτη πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW, η οποία εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος, επαρκέστερες διαστάσεις αλλά περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά στις επιλογές σε κινητήρες και επιμέρους μηχανικά μέρη. Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Superb έχει μεγαλύτερο κατά 80 χλστ. μεταξόνιο, ενώ κυριολεκτικά… αχανής είναι ο χώρος φόρτωση, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται πλέον ούτε λίγο ούτε πολύ στα 625 λίτρα. Σχεδιαστικά, οι Τσέχοι ακολούθησαν επιλογές που δεν… σοκάρουν, με τις εξωτερικές γραμμές να είναι μεν συντηρητικές, ταυτόχρονα όμως και μοντέρνες, χάρη στην «αιχμηρή» εμπρός μάσκα και το κομψά εμπρός και πίσω φώτα. Σε ότι αφορά στο βάρος του αμαξώματος, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, η βασική έκδοση έχει ως αφετηρία τα μόλις 1.300 κιλά.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι παραπλήσια. Προσεγμένα υλικά σε όλα τα επίπεδα, άπλετοι χώροι για τους επιβάτες και μικροαντικείμενα (πάνω από 23 έξυπνες λύσεις προσφέρουν οι Τσέχοι στον συγκεκριμένο τομέα), πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας αλλά και λιτές γραμμές, αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα σε ένα εσωτερικό που μας είχε ήδη αποκαλυφθεί εδώ και αρκετές μέρες μέσω teasing δημοσιευμάτων ανά τον τύπο.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, όπως αναμενόταν, οι επιλογές προέρχονται από το γνωστό πολυσυλλεκτικό ράφι του ομίλου VW. Σε ότι αφορά στους κινητήρες βενζίνης, αφετηρία αποτελεί ο γνωστός 1.4 TSI σε εκδόσεις 125 και 150 ίππων, ενώ αμέσως μετά συναντάμε τους γνώριμους επίσης 1.8 TSI (180 ίπποι) και 2.0 TSI (220 ίππους). Οι επιλογές στη γκάμα των ντιζελοκινητήρων περιλαμβάνουν έναν κινητήρα στα 1,6 λίτρα (120 ίπποι) και δύο εκδοχές του γνωστού γερμανικού 2λιτρου (150 και 190 ίππους)._Χ.Α.