Το φως της δημοσιότητας είδαν προ ολίγου οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Peugeot 208 που θα δούμε να αποκαλύπτεται πλήρως σε δέκα περίπου ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Λίγες μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο Peugeot 208 έρχεται ανεπίσημα στο «φως» μέσω σχετικής ανάρτησης σε γαλλικό αυτοκινητικό ιστότοπο. Από το σχετικό φωτογραφικό υλικό εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι το νέο «208» διαθέτει λιγότερες καμπύλες με πιο εντυπωσιακές γραμμές, αντλώντας έμπνευση από τα SUV μοντέλα της μάρκας: τα «3008» και «5008». Τα χαρακτηριστικά αισθητικά γνωρίσματα του γαλλικού σούπερ μίνι περιλαμβάνουν τα ανασχεδιασμένα εμπρός φώτα ημέρας, αλλά και την επίπεδη εμπρός μάσκα σε σχήμα U.
Συνολικά, το σχεδιαστικό «αποτύπωμα» του γαλλικού μοντέλου φέρει επιρροές τόσο από το μεγαλύτερο «308» όσο και από το νέο «208». Σημείο αναφοράς της εξωτερικής περιβολής είναι επίσης και οι πολύ μικροί πρόβολοι, καθώς και το μεγαλύτερο σε σχέση με το παρελθόν μεταξόνιο, στοιχείο που σε συνδυασμό με το συνολικό μήκος της κατασκευής, που θα κυμαίνεται κοντά στα 4 μ., αναμένεται να εξασφαλίζουν βελτιωμένους χώρους στην πλήρως «αναθεωρημένη» καμπίνα.
Εδώ, πόλο έλξης αποτελεί το μικρής διαμέτρου πηδάλιο καθώς και η αναθεωρημένη σχεδιαστική προσέγγιση του γνωστού i-Cockpit με τον 100% ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός να δεσπόζει στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Φυσικά, μία μεγάλη οθόνη αφής «κυριαρχεί» στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας με την ιδιαίτερη, αν μη τι άλλο, σχεδίαση και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου να έχουν σε αυτή τον πρώτο λόγο.
Δομικά, το νέο Peugeot 208 θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδοχές – ναι, το νέο 208», όπως και το ομόσταβλο νέο Corsa, θα είναι διαθέσιμα από το 2020 και μερά και σε εκδόσεις με… φουλ ρεύμα και κατ’ επέκταση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, το νέο δάπεδο αναμένεται να εξασφαλίζει στο γαλλικό «μικρό» και μικρότερο βάρος – μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες κάνουν λόγο για μείωση της τάξης των 100 περίπου κιλών.
Σε ότι αφορά στα συμβατικά μηχανικά σύνολα εσωτερικής καύσης, το νέο «208» θα εξοπλίζεται με τον γνωστό 3κύλινδρο PureTech βενζινοκινητήρα της PSA, ο οποίος θα αποδίδει στις διάφορες εκδοχές του από 80 έως και 150 περίπου ίππους. Προς το παρόν, δεν είναι σαφές αν οι Γάλλοι θα προσφέρουν στη γκάμα του νέου Peugeot 208 εκδόσεις που θα κινούνται με πετρελαιοκινητήρες. Μη κατονομαζόμενες πηγές αναφέρουν πως η κορυφαία έκδοση GTi – που θα παρουσιαστεί αργότερα – θα διατίθεται τόσο σε έκδοση βενζίνης όσο και με ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας και στις δύο περιπτώσεις πάνω από 200 ίππους._Χ.Α.