Μετά τα Mokka X και το πιο «φρέσκο» Crossland X, η Opel «εμβαθύνει» την παρουσία της στην κατηγορία των SUV μοντέλων. Με την αρωγή του γκρουπ PSA, ασφαλώς.
Πρόκειται για ένα ακόμα SUV που για την περίσταση χρησιμοποιεί το δάπεδο του γαλλικού γκρουπ της PSA πάνω στο οποίο βασίζονται το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017, Peugeot 3008 και φυσικά το άρτι αφιχθέν, Citroen C5 Aircross, που παρουσιάστηκε χθες στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Σχεδιαστικά, το νέο Opel Grandland X υιοθετεί «ήπια» αισθητικά γνωρίσματα, αντίστοιχα με εκείνα που είδαμε στο μικρότερο αδελφό της οικογένειας. Ο αντίπαλος των Seat Ateca και Nissan Qashqai, ο οποίος θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο, έχει μήκος 4,48 μ., πλάτος 1,84 μ. και ύψος 1,64 μ. φιλοξενώντας αποσκευές με όγκο από 514 έως και 1.652 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Σύμφωνα με την Opel, το Grandland X προτάσσει όλες τις γνώριμες τεχνολογικές κατακτήσεις της μάρκας στους τομείς της ασφάλειας, της άνεσης και της συνδεσιμότητας. Ανάμεσα στα σχετικά «αξεσουάρ», σημείο αναφοράς αποτελούν τα Adaptive Cruise Control, Automatic Emergency Braking, Driver Drowsiness Alert, Advanced Park Assist και Adaptive Forward Lighting. Φυσικά, το «παρών» δίνουν και τα γνωστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της γερμανικής εταιρείας συστήματα Opel OnStar και IntelliLink.
Κατ’ αντιστοιχία με το Peugeot 3008, το νέο Grandland X εφοδιάζεται με το γνωστό σύστημα βελτιστοποίησης της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών, Grip Control, το οποίο συνδυάζεται με M+S ελαστικά και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Το εν λόγω καλούδι, πέρα από το να μοιράζει τη ροπή στους εμπρός τροχούς, έχει την ικανότητα να «συντονίζει» την ταχύτητα διαδοχής των σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο μεταβάλλοντας συγχρόνως και την απόκριση του δεξιού πεντάλ.
Προς το παρόν, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμα στοιχεία που να αφορούν στα μηχανικά σύνολα που θα κινούν το νέο Grandland X. Βέβαιο ωστόσο είναι πως κάτω από το καπό θα βρίσκονται τόσο ο νέος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης, όσο και ο 1.600άρης ντίζελ που είδαμε στο «μεγάλο» Insignia Grand Sport πριν λίγες μόλις εβδομάδες όταν είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για πρώτη φορά επί γερμανικού εδάφους._Χ.Α.