X
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το νέο και αποκλειστικά 2λιτρο Audi TT

Η Audi προχώρησε στην αναμενόμενη εδώ και καιρό μερική ανανέωση του ΤΤ και φυσικά της έκδοσης S που προς το παρόν είναι και η κορυφαία της οικογένειας.

Είκοσι χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου ΤΤ και είκοσι τρία μετά την αποκάλυψη του… σοκαριστικού στα μέσα της δεκαετίας του ‘90 πρωτοτύπου του, η Audi είχε προαναγγείλει την παρουσίαση της ανανεωμένης σειράς του μοντέλου, που θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε Coupe και Roadster εκδόσεις μετά και το σημερινό και απαραίτητο φρεσκάρισμά της. Οπτικά, η γερμανική εταιρεία δεν έκανε την επανάσταση διατηρώντας εν πολλοίς το γνώριμο σχεδιαστικό DNA της οικογένειας ΤΤ, μαζί ασφαλώς με επιμέρους στοιχεία και πινελιές, όπως ο στρογγυλός επιλογέας του κιβωτίου και η σήμα κατατεθέν τάπα του δοχείου αποθήκευσης καυσίμου. Που εντοπίζονται λοιπόν οι αλλαγές; Στην Singleframe γρίλια και στις διαφορετικές εισαγωγές αέρα του προφυλακτήρα, που ενισχύουν έτι περεταίρω το πλάτος της κατασκευής.

Πίσω, ξεχωρίζουν τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φώτα LED ή Matrix LED, ανάλογα με την έκδοση. Στην έκδοση S Line δε, σημείο αναφοράς αποτελεί το εμπρός splitter, το διαφορετικό περίγραμμα της μάσκας και ο μεγαλύτερος σε μέγεθος διαχύτης αέρα. Και αυτό είναι όλο! Στην καμπίνα της κατασκευής, που και αυτή δεν «αλλοιώνεται» αισθητικά σε σχέση με το παρελθόν (ποιος ο λόγος, άλλωστε…), η ειδοποιός διαφορά έγκειται στον εξοπλισμό και πιο συγκεκριμένα στην παρουσία του συστήματος Audi Drive Select, των αυτόματων φώτων και καθαριστήρων, αλλά και της στάνταρ εκδοχής του Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών, από τη βασική ήδη έκδοση του μοντέλου.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας, η γκάμα του ανανεωμένου ΤΤ περιλαμβάνει δύο εκδοχές του 2λιτρου TFSI κινητήρα του γερμανικού ομίλου, τις 40 TFSI και 45 TFSI, με την τελευταία να είναι αποκλειστικά τετρακίνητη. Η πρώτη αποδίδει 197 ίππους στις 4.300 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. και η δεύτερη 245 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ. Στη δε έκδοση ΤΤS, η οποία πάει «πακέτο» με τετρακίνηση και το γνωστό πλέον κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic των 7 σχέσεων, η ισχύς του 4κύλινδρου σκαρφαλώνει στους 306 ίππους και στα 400 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,5 (Coupe) και 4,8 δλ. (Roadster). Και οι τρεις παραλλαγές του κινητήρα εφοδιάζονται με φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων πληρώντας, ελέω WLTP, τη νόρμα Euro 6d-TEMP._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!