Παρελθόν αποτελούν οι ατμοσφαιρικοί επίπεδοι κινητήρες των εκδόσεων Carrera και Carrera S, καθώς στις «νέες» 911 τη σκυτάλη παραλαμβάνει ένας ολοκαίνουργιος υπερτροφοδοτούμενος 3λιτρος μπόξερ.
Με το επίσημο ντεμπούτο της ανανεωμένης 911 να έχει προγραμματιστεί για την επερχόμενη, τον προσεχή Σεπτέμβρη, Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το φως της δημοσιότητας μέσω του βρετανικού αλλά και του γερμανικού, ασφαλώς, αυτοκινητικού Τύπου, βλέπουν σήμερα οι πρώτες επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές του διάσημου κουπέ της Porsche. Όπως σας είχαμε προαναγγείλει με παλαιότερες αναρτήσεις μας, η σημαντικότερη είδηση στην ελαφρώς διαφοροποιημένη αισθητικά 911 δεν είναι άλλη από την… αρχειοθέτηση των γνωστών ατμοσφαιρικών κινητήρων των εκδόσεων Carrera και Carrera S. Όπως πληροφορούμαστε, τη θέση τους στο πίσω μέρος του γερμανικού κουπέ «καταλαμβάνει» πλέον ένας υπερτροφοδοτούμενος μπόξερ κινητήρας, με έξι επίσης κυλίνδρους, ο οποίος έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων και απόδοση κατ’ αντιστοιχία 370 και 420 ίππους.
Μάλιστα, με την προσθήκη ενός εργοστασιακού «κιτ» βελτίωσης, ο κινητήρας της «μεγάλης» Carrera, ο οποίος θα συνεχίσει να περιστρέφεται με όριο τις 7.500 σ.α.λ., θα μπορεί το ίδιο απροβλημάτιστα να αποδίδει περί τους 450 ίππους. Χαρακτηριστικό του νέου μηχανικού αυτού συνόλου είναι πως η διαθέσιμη ροπή του, η ονομαστική τιμή της οποίας παραμένει μέχρι και αυτή τη στιγμή άγνωστη, θα αποδίδεται από τις μόλις 1.700 σ.α.λ.
Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, οι πρώτες… διαρροές αναφέρουν πως η χειροκίνητη έκδοση της νέας Carrera S εύκολα θα προσεγγίζει, ούτε λίγο ούτε πολύ, τα 304 χλμ./ώρα. Και ο χρόνος για το «0-100»; Τα μόλις 4,3 και 4,0 δλ. που απαιτούνται από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις της «νέας» 911 για την τυποποιημένη αυτή δοκιμασία αποτελούν τιμές που από μόνες τους -αν μη τι άλλο- θέτουν νέα στάνταρ στην κατηγορία. Για τους λάτρεις του παραδοσιακού χειροκίνητου κιβωτίου, στους παραπάνω χρόνους προσθέστε και στις δύο περιπτώσεις μόλις 0,2 δλ. Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τους δημιουργούς του νέου «επίπεδου» κινητήρα, τόσο στην Carrera όσο και στην «απλή» έκδοση της νέας Carrera S, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση κυμαίνεται στα μόλις 7,5 λιτ./100 χλμ.
Στα υπόλοιπα τεχνολογικά highlights της «νέας» 911 περιλαμβάνονται το σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα κατά 50 χλστ. (για ευκολότερη πρόσβαση σε υπόγειες θέσεις στάθμευσης), αλλά και το σύστημα τετραδιεύθυνσης που γνωρίσαμε στις GT3 και Turbo, αποκλειστικά για την Carrera S._Χ.Α.