top icon
Επικαιρότητα

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA Shooting Brake

Αναμονή τέλος, καθώς η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα σήμερα την πολυαναμενόμενη έκδοση Shooting Brake της νέας CLA.

Αναμονή τέλος, καθώς η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα σήμερα την πολυαναμενόμενη έκδοση Shooting Brake της νέας CLA.

Όπως αναμενόταν, η νέα γερμανική αυτή πρόταση φέρει αρκετές σχεδιαστικές επιρροές από την αντίστοιχη έκδοση Shooting Brake της μεγαλύτερης CLS. Έτσι, μετά την 4θυρη CLA, που αισθητικά παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο, σειρά έχει μια εξίσου δυναμική πρόταση στην ανερχόμενη αυτή κατηγορία οχημάτων, με μικρή έμφαση όμως στην πρακτικότητα. Κακά τα ψέματα. Και στη νέα CLA Shooting Brake, το στιλ υπερισχύει των μεταφορικών δυνατοτήτων, μιας και το τύπου estate αμάξωμα, αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει περισσότερο με το αθλητικό παρουσιαστικό του παρά με την χωρητικότητα των 495 λίτρων του χώρου φόρτωσης που ναι μεν είναι βελτιωμένη σε σχέση με εκείνη της 4θυρης έκδοσης, ωστόσο δε κατά μόλις 25 λίτρα. Το μήκος του μοντέλου ανέρχεται στα 4,63 μ. και το πλάτος του σχεδόν στα 1,8 μ., ενώ φυσικά η «βάση» που υιοθετείται δεν είναι άλλη από τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα των νέων Α Class/CLA/GLA.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, ως είθισται, η γκάμα των διαθέσιμων μηχανικών συνόλων του μοντέλου, που από το λανάρισμα ήδη αποτελείται από 4 κινητήρες βενζίνης και 2 ντίζελ. Ξεκινώντας από τους τελευταίους, στη βάση της πυραμίδας συναντάμε την CLA 200 CDI, η οποία φιλοξενεί έναν 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,1 λίτρων με ισχύ 136 ίππων, ενώ η CLA 220 CDI, το ίδιο μηχανικό σύνολο, με ισχύ 177 ίππων και 50 επιπλέον Nm ροπής (350 συνιλικά). Σε ότι αφορά τους κινητήρες βενζίνης, η CLA 180 «φορά» των υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη της εταιρείας με απόδοση 122 ίππους, η CLA 200, το ίδιο σύνολο με ισχύ που φτάνει τους 156 ίππους, ενώ η CLA 250 έναν 2λιτρο κινητήρα turbo με απόδοση 211 ίππων. Στην κορυφή συναντάμε την CLA 45 AMG, η οποία δανείζεται το εντυπωσιακό 2λιτρο κινητήρα της θυγατρικής εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 360 ίππους και 450 Nm ροπής και συνδυάζεται με το γνωστό DCT Speedshift 7ταχυτο κιβώτιο της εταιρείας. Φυσικά, η συγκεκριμένη έκδοση είναι 4κίνητη, όπως μπορεί να συμβεί προαιρετικά και με την CLA 250._X.A.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ